mboost-dp1
T-bird temperatur?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
T-bird temperatur?Hmm, nogen der har en T-bird, eller ved hvor varm sådan en fyr er - eller skulle være. Allerede ved 103 mhz bus-speed er min oppe på 60 grader (har ikke været ved at lege med L1-bridges endnu..så jeg må holde mig til at clocke bussen). Godt nok er det ikke den bedste cpu at busclocke, men er det ikke ret meget? Køleren ser ret 'noname ud', ca, 1,2-3 cm kølerib med en køler på, hvilket minder mig om jeg må anskaffe mig en Golden Orb(?).
Oups..Glemte lige at skrive at det er en t-bird 800@(sølle)824 mhz
Asus A7V bundkort
Asus V7100 Geforce 2MX m/ tv-out
128 mb ram etc.
Asus A7V bundkort
Asus V7100 Geforce 2MX m/ tv-out
128 mb ram etc.
heyJeg har ikke undersøgt med din lige nøjagtig prøv at kigge på amd hjemmeside. De skal nok have stående et sted hvor varm præcis din cpu må være. Jeg ved min må blive 90 grader. På et tidspunkt hvor min standardkøler ikke sad ordentlig på var den oppe på 80 grader varm. Den var megavarm men den kørte faktisk 100% stabil til min store overraskelse. Lige kører den med golden orb og kører den ved fuld hastighed ved 100% belastning så bliver den max 35 grader. Sætter jeg golden orb på 2/3 del hastighed ved 100% belastning så er den på omkring41-42 grader. Den bedste måde at vide om temperatur er iorden er bare at se om den er stabil.
asusjeg har haft samme problem med mit asus a7v da var den helt oppe på 65 grader det var en amd t 900@900.
nu har jeg et abit kt7 og alt andet er det samme og nu er temperaturen nede på 24 grader og jeg har målt efter med en anden måler end den der sedder på bundkortet.
så den er god nok
Her er svaret ;)Jow, du kan købe en Silverado50.
Den er næsten helt lydløs og virker meget godt.
se http://asp.webconsult.dk/nc_links.asp
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.