mboost-dp1
TDC HTTP begrænsning?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er der ikke lige et par stykker med en TDC ADSL der lige vil teste hvilken hastighed de kan hente med i en enkelt HTTP tråd? Fra en dansk eller europæisk server er nok at foretrække med den nuværende L3/Cogent situation.
Jeg kan ikke hente med mere end ca. 80% af den båndbredde jeg burde have til rådighed per HTTP tråd. Åbner jeg to tråde så kan de til sammen næsten nå 100% En enkelt FTP tråd makser ud med næsten 100%. Ifølge TDC har de ingen begrænsning på TDC.
Min gamle udbyder A-Plus (ArrowNet) havde jeg ikke nogen problemer med.
evt. andre med andre udbydere må egentligt også lige skrive hvad de kan få ud af deres forbindelse samt udbyder.
På forhånd tak.
BTW: Synes at der mangler et 'Internet' forum.
Jeg kan ikke hente med mere end ca. 80% af den båndbredde jeg burde have til rådighed per HTTP tråd. Åbner jeg to tråde så kan de til sammen næsten nå 100% En enkelt FTP tråd makser ud med næsten 100%. Ifølge TDC har de ingen begrænsning på TDC.
Min gamle udbyder A-Plus (ArrowNet) havde jeg ikke nogen problemer med.
evt. andre med andre udbydere må egentligt også lige skrive hvad de kan få ud af deres forbindelse samt udbyder.
På forhånd tak.
BTW: Synes at der mangler et 'Internet' forum.
Interessant, hvis de har en begrænsning på.
Jeg bruger Tele2, og har ofte hentet med over 100% af min båndbredde, så jeg lider ikke under denne 80% problematik.
Jeg bruger Tele2, og har ofte hentet med over 100% af min båndbredde, så jeg lider ikke under denne 80% problematik.
Dit problem lyder som noget jeg har oplevet på adskillige internetforbindelser.
Jeg aner ikke hvad der ligger til årsag, men har altid lagt skylden på netværket.
Jeg sidder i øjeblikket på en TDC webspeed (kabel)og kan kun konkludere at den yder lige i overkanten af hvad den teoretisk burde kunne med den lovede hastighed. Dvs. over 100%
Mvh
Jeg aner ikke hvad der ligger til årsag, men har altid lagt skylden på netværket.
Jeg sidder i øjeblikket på en TDC webspeed (kabel)og kan kun konkludere at den yder lige i overkanten af hvad den teoretisk burde kunne med den lovede hastighed. Dvs. over 100%
Mvh
Jeg henter en grande (100MB+) fil fra en server jeg ved kan levere varen. Og så bare bruger det gennemsnit IE's download box skriver. Jeg ved den er upræcis, men den er 99,9% til at regne med ved meget store filer. Jeg har haft DUmeter til at køre og den viser det samme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.