mboost-dp1
Teledanmark Router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Teledanmark RouterEr der nogen der ved hvordan jeg kan komme ind på en teledanmark router som står på min farsfirma. Den er configureret til hans firma, så man ikke selv kan ændre indstillingerne. Nu ligger det bare sådan at jeg gerne vil have åbnet en port så jeg kan bruge den til at spille CS over. ER det muligt??? Jeg er helt ny i dette emne, så i må meget gerne skrive tilbage så forståligt som muligt.
Takker for alt hjælp
- Phil
RE: RouterNu skal jeg lige være med... du vil gerne kunne spille CS.. det du jo nok vil er at sætte en CS server op bagved den eller tager jeg helt fejl ?
Først og fremmest, hvilken router er det du har ? er den en speedstream 5711 eller hvad den nu hedder (den med en 4 ports hub i) ?
For så er det ikke bare liige at pille i den, det kan lade sig gøre, men du skal igang med at lave et konsol kabel.
Næ Det gør man ikke men hvis man laver en fejl og de skal rette den koster den omkring 800-1000 kroner
Ellers køb en Zyxel 304 til omkring 899 + porto, der mener jeg at du får et consol kabel med, og at du skal selv installere den. Så kan du også selv bestemme hvilken port der skal være open og TDC kan bare holde deres kræft.
Ellers køb en Zyxel 304 til omkring 899 + porto, der mener jeg at du får et consol kabel med, og at du skal selv installere den. Så kan du også selv bestemme hvilken port der skal være open og TDC kan bare holde deres kræft.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.