mboost-dp1

The Dig og Win XP?

Gå til bund
Gravatar #1 - TWFH
9. maj 2003 09:45
Her den anden dag købte jeg en "Lucasarts Entertainment Pack" med Windows-udgaver af Sam & Max, Full Throttle, Grim Fandango og The Dig - de tre andre kører fint, men når jeg spiller The Dig går der et stykke tid, så fryser skærmbilledet og systemet slukker helt i løbet af et sekunds tid. Jeg troede først der kunne være et problem med PSU'en, men den leverer fint strøm. Windows, som skulle tage hånd om software-fejl og gå i blå skærm, siger ikke et kvæk når jeg starter op, så jeg fatter kort og godt ikke hvad der foregår. Any help?
Gravatar #2 - Wiscalico
9. maj 2003 13:04
Jeg ved ikke hvad det kan være der sker. Men en anden måde at spille spillet på er med scummvm (http://scummvm.org)

Den virker både i Windows og Linux og jeg nyder at spille de gamle spil i Linux (med lyd og det hele).

Det er i hvert tilfælde værd at tage et kig på.
Gravatar #3 - TWFH
10. maj 2003 00:05
Jeg fik det til at virke ved at sætte det til at køre i "Windows 95 kombatibilitets-tilstand" (burde jeg nok have tænkt på noget før), så nu er jeg egentlig mere interesseret i, hvad det var for en fejl der gentagne gange fik min spand til at gå spontant kold. Har aldrig set noget lignende, men en gang skal jo også være den første :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login