mboost-dp1
Tiscali problem??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har Tiscali inet 1mbit og når jeg spiller får jeg en lorte ping i forhold til andre med 1mbit hvis de har ved tdc eller CC? Nogen der ved hva man skal gøre for at forbedre det eller er der bare ikke andet at gøre en skifte udbyder ?
Du kan sikkert ikke gøre ret meget ved det, da udbyderne som regel har den politik, at de sælger en hastighed og ikke en pingtid.
Der kan være en del grunde til at du får et dårligt ping, hvilket måske ikke engang kan løses ved at skifte udbyder.. Men, du kan jo forsøge at få byttet din router, hvis du har sådan en, prøv med at andet netkort.. helst noget kvalitet, i stedet for de der standardkort man kan få til 50 kr.
Og hvis det ikke løser problemet.. tja.. forsøg at skifte udbyder, hvis Tiscali ikke kan finde noget galt med din linie.
Der kan være en del grunde til at du får et dårligt ping, hvilket måske ikke engang kan løses ved at skifte udbyder.. Men, du kan jo forsøge at få byttet din router, hvis du har sådan en, prøv med at andet netkort.. helst noget kvalitet, i stedet for de der standardkort man kan få til 50 kr.
Og hvis det ikke løser problemet.. tja.. forsøg at skifte udbyder, hvis Tiscali ikke kan finde noget galt med din linie.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.