mboost-dp1
To skærme
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har trækket et kapel fra min computer til mit tv, for at kunne se dvd fra computeren i tv'et. Problemet er, at jeg kan få lyden i tv'et, og jeg kan få computerens skærmbillede over, men kun i sort-hvid. Hvordan for jeg den til at blive farve.
Jeg bruger Windows xp home edition
Jeg bruger Windows xp home edition
nogengange er det også fordi tvét ikke understøtter at man kan se film på det jeg har selv et tv der ikke understøtter det så jeg får kun lyden med over men med mine erfaringer bliver billedet ikke særlig godt da en tv skærm har en meget dårligere opløsning
Har været ude for kabler der, uden et filter, ikke kunne gengive andet end S-VHS, hvor de fleste fjernsyn (jeg har prøvet det med) ikke kan tage andet end PAL.
Skriv evt. hvilket grafikkort du har, bl.a. visse ældre GeForce-modeller (præ-GF4) har en lidt dosk Conexant-chip der kan være træls at tøjle, som sidste udvej kan du jo erhverve dig TV-Tool. Det koster ganske vist penge hvis man ikke har noget imod at genstarte programmet hvert 15. minut, men som en sidste løsning er det anbefalelseværdigt.
Skriv evt. hvilket grafikkort du har, bl.a. visse ældre GeForce-modeller (præ-GF4) har en lidt dosk Conexant-chip der kan være træls at tøjle, som sidste udvej kan du jo erhverve dig TV-Tool. Det koster ganske vist penge hvis man ikke har noget imod at genstarte programmet hvert 15. minut, men som en sidste løsning er det anbefalelseværdigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.