mboost-dp1

trådløse problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Piecemaker
5. jul. 2001 17:39
trådløse problemerJeg er på internet med en nt maskine via et trådløst netkort, som er en del af et andet netværk, hvilket virker fint. Mit problem er at jeg gerne vil dele den inet forbindelse jeg har via det trådløse netkort til mine 2 andre computere. Dette har jeg ikke været så heldig med ind til videre. Er der nogen der har en relativt simpel løsning på hvordan jeg får gatet forbindelsen videre (er temmelig grøn inden for netværk), jeg kunnne virkeligt godt bruge noget hjælp. Andre alternativer en linux, ville ikke være af vejen :-)
Gravatar #2 - TcaT
10. jul. 2001 08:59
Hvad for en NT ?WinNT 4.0 eller Win2000 ?
Gravatar #3 - Phi|
1. aug. 2001 04:48
Det er ikke sikkert at det er trådløse....problemer som du har dig der. Det kunne være det samme problem som nogle af mine kammerater og jeg har haft. Hvis du køre Win2000 så kan du jo prøve mit forslag, men jeg ved ikke helt med de alm. NT'er. I win 2000 er kan man jo have forskellige brugeradgange, men hvis man bare bruger den der hedder Administrator heletiden så bliver brugeren der hedder Gæst slået fra. Hvis den ikke er slået til så kan man ikke dele ting og sager med andre computere. For at slå den til skal du gå ind i Kontrol Panelet, Der efter går du ind i administration > Computeradministration>Lokale Brugere og Grupper> Brugere Her inde er der en shar der hedder Gæst, og hvis det er det der er problemet så er der et rød kryds over denne shar. Så du dobbelt klikker på Gæsten og tager ticket væk fra "Kontoen er deactiveret" JEg håber at det virker. -Phil
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login