mboost-dp1
trådløst netværk, kan ikke "modtage" signal
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
hej...
jeg har en medion MD 2020 bærbar computer, som ikke kan finde nogle som helst netværk, når jeg søger efter det...
har prøvet at sætte netstumbler til at søge, men kan ikke finde nogle netværk...
det er en linksys trådløs, den har også 4 LAN porte
Mit netværk kører således:
acer bærbar: WAN( netværk virker)
medion stationær: LAN(netværk virker)
og som jeg så snakker om, skal der knyttes en medion bærbar til det trådløse netværk
hvad ska jeg gøre??
jeg formoder jo at linksys'en godt kan køre med flere trådløst ikk??
please hjælp en fortvivlet... :-)
på forhånd tak... :-)
jeg har en medion MD 2020 bærbar computer, som ikke kan finde nogle som helst netværk, når jeg søger efter det...
har prøvet at sætte netstumbler til at søge, men kan ikke finde nogle netværk...
det er en linksys trådløs, den har også 4 LAN porte
Mit netværk kører således:
acer bærbar: WAN( netværk virker)
medion stationær: LAN(netværk virker)
og som jeg så snakker om, skal der knyttes en medion bærbar til det trådløse netværk
hvad ska jeg gøre??
jeg formoder jo at linksys'en godt kan køre med flere trådløst ikk??
please hjælp en fortvivlet... :-)
på forhånd tak... :-)
Det er ikke fordi du har et eller andet Medion fis til at holde styr på dine netværk?
Jeg har nemlig oplevet på fx. IBM's Thinkpads, hvis man bruger Access Connections software kan man ikke bruge den normale Windows GUI til at finde trådløse netværk, da der er registreret et andet program til at håndtere den opgave.
Jeg har nemlig oplevet på fx. IBM's Thinkpads, hvis man bruger Access Connections software kan man ikke bruge den normale Windows GUI til at finde trådløse netværk, da der er registreret et andet program til at håndtere den opgave.
Fandt det her..
Aner ikke om det har noget med dit at gøre :)
Adapter does not work due to the usual conflicts between SecureW2 and the management application that comes with it. Since you can not uninstall the management application without uninstalling the driver, you need to uninstall both, reboot and let Windows redetect the adapter. Then it works without problems.
Aner ikke om det har noget med dit at gøre :)
Adapter does not work due to the usual conflicts between SecureW2 and the management application that comes with it. Since you can not uninstall the management application without uninstalling the driver, you need to uninstall both, reboot and let Windows redetect the adapter. Then it works without problems.
Jeg tror ikke der er noget andet program der varetager den funktion...
ellers plejer den jo at skrive det, når man kigger på listen over tilgængelige netværk, hvis der var et andet program der varetog den funtion...
ellers plejer den jo at skrive det, når man kigger på listen over tilgængelige netværk, hvis der var et andet program der varetog den funtion...
Den rigtigt dumme fejl, som jeg måtte konstantere på en af vores bærbare, var at der var slukket for den trådløse antenne.
Rigtig smart og strømsparende funktion....
Rigtig smart og strømsparende funktion....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.