mboost-dp1

trådløst netværk, kan ikke "modtage" signal

Gå til bund
Gravatar #1 - zaio
22. dec. 2006 17:37
hej...

jeg har en medion MD 2020 bærbar computer, som ikke kan finde nogle som helst netværk, når jeg søger efter det...

har prøvet at sætte netstumbler til at søge, men kan ikke finde nogle netværk...

det er en linksys trådløs, den har også 4 LAN porte

Mit netværk kører således:

acer bærbar: WAN( netværk virker)
medion stationær: LAN(netværk virker)
og som jeg så snakker om, skal der knyttes en medion bærbar til det trådløse netværk

hvad ska jeg gøre??
jeg formoder jo at linksys'en godt kan køre med flere trådløst ikk??

please hjælp en fortvivlet... :-)
på forhånd tak... :-)
Gravatar #2 - tgr
22. dec. 2006 17:56
Det er ikke fordi du har et eller andet Medion fis til at holde styr på dine netværk?

Jeg har nemlig oplevet på fx. IBM's Thinkpads, hvis man bruger Access Connections software kan man ikke bruge den normale Windows GUI til at finde trådløse netværk, da der er registreret et andet program til at håndtere den opgave.
Gravatar #3 - zaio
22. dec. 2006 18:30
nej det tror jeg ikk...

men hvis det er, hvordan finder jeg så ud af det??
Gravatar #4 - XorpiZ
22. dec. 2006 18:55
Fandt det her..

Aner ikke om det har noget med dit at gøre :)

Adapter does not work due to the usual conflicts between SecureW2 and the management application that comes with it. Since you can not uninstall the management application without uninstalling the driver, you need to uninstall both, reboot and let Windows redetect the adapter. Then it works without problems.
Gravatar #5 - zaio
23. dec. 2006 07:51
Jeg tror ikke der er noget andet program der varetager den funktion...

ellers plejer den jo at skrive det, når man kigger på listen over tilgængelige netværk, hvis der var et andet program der varetog den funtion...
Gravatar #6 - Knightmare
25. dec. 2006 20:54
Den rigtigt dumme fejl, som jeg måtte konstantere på en af vores bærbare, var at der var slukket for den trådløse antenne.
Rigtig smart og strømsparende funktion....
Gravatar #7 - buch
25. dec. 2006 21:46
Der kunne også sidde en fysisk knap til at aktivere og deaktivere dit netkort
Gravatar #8 - peter_m
3. jan. 2007 14:24
Gå ind under indstillingerne for dit netkort og slå "lad Windows slukke for denne enhed for at spare strøm" fra. Den er kun til besvær.

Gå ind på medions side og hent nyeste driver til dit netkort samt evt. nyeste bios til bundkortet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login