mboost-dp1
TV-out med Fujitsu-Siemens
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har købt en Amilo A1645G fra Fujitsu-Siemens. TV-out funktionen via S-Video har kun sort-hvis billede, og jeg tror, problemet skyldes konflikten mellem NTCS og PAL.
Er der nogle, der ved, hvordan man slår et SiS M760-grafikkort over på PAL?
På forhånd mange tak!
Er der nogle, der ved, hvordan man slår et SiS M760-grafikkort over på PAL?
På forhånd mange tak!
Det kan også skyldes at du bruger et forkert kabel. Er det et kabel med et rundt 4-benet S-video stik i begge ender?
Eller har det S-video stik i den ene ende og phono stik i den anden? for så skal du ind i indstillingerne og angive at den skal bruge RCA eller coax output, og ikke S-video
Eller har det S-video stik i den ene ende og phono stik i den anden? for så skal du ind i indstillingerne og angive at den skal bruge RCA eller coax output, og ikke S-video
Tak for tips. Kablet er S-video til scart. Jeg har prøvet at skifte indstillinger, men uden resultat.
Jeg har prøvet med en anden computer, hvor det virkede på stedet uden at den ellers skulle sættes op til det - ret fustrerende...
Jeg har prøvet med en anden computer, hvor det virkede på stedet uden at den ellers skulle sættes op til det - ret fustrerende...
Nogle gange er der også nogle indstillinger i BIOS med hensyn til PAl ect.
Jeg har dog været ude for lign problem med min mors bærbar for nogle år siden. Vi havde et ældre TV og lige meget hvad jeg gjorde blev det i SORT/HVID... Da jeg prøve at tilslutte comp til et andet fjernsyn ja så virkede det med farver!
Så kan godt være dit fjernsyn der driller!
Men hov nu siger du at du har prøvet med en anden computer hvor det virkede. Var det på samme TV?
Jeg har dog været ude for lign problem med min mors bærbar for nogle år siden. Vi havde et ældre TV og lige meget hvad jeg gjorde blev det i SORT/HVID... Da jeg prøve at tilslutte comp til et andet fjernsyn ja så virkede det med farver!
Så kan godt være dit fjernsyn der driller!
Men hov nu siger du at du har prøvet med en anden computer hvor det virkede. Var det på samme TV?
Jeg har haft samme problem med mine forældres gamle fjernsyn. Der købte jeg et colorfix kabel der gør at gamle fjernsyn også får farverne med over (Spørg mig ikke hvordan). Du kan prøve at google på colorfix eller kigge nærmere her:
http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=D...
http://www.computercity.dk/index.aspx?identifier=D...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.