mboost-dp1
Værelse fremlejes (jaja, det er "off-topic" på for
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Here goes:Tjaa, hvor skal jeg starte...
Først og fremmest, hvis nogen føler sig stødt over, at jeg bruger newz.dk's forum til dette, undskylder jeg mange gange, men det er formodenligt den nemeste måde, at komme i kontakt med de personer, som jeg finder "interessante" som lejere !
Jeg valgte support delen, da denne så mest livlig ud, og der jo ikke rigtigt er nogen kategorier i newz.dk's fora, der passer til dette indlæg =)
Problemet er, at denne gang vil jeg have en lejer, som ikke bare murer sig inde på "sit værelse", men som jeg rent faktisk kan tale/nørde/gamelame med. Derfor må dette være et af de gode steder at kontakte jer med-studerende, med-nørder, med-gamelamere osv. som står og mangler et sted at bo.
Lidt om mig:
Jeg er 24 år og er ing. stud. på DTU på snart 5. semester. Jeg er ikke-ryger og foretrækker at blive ved med at være det ;-)
Jeg har nu prøvet at have fremlejet til 3 andre + boet sammen med en gf inden for de godt 3 år jeg har boet i denne lejlighed. Desværre flytter min gf nu hjem til sin egen lejlighed igen, da det ikke er helt nemt at få det til at køre uden problemer (hold da op nogle verbale slåskampe man kan komme i pga. simple ting som aftensmad, indkøb og tøjvask).
Nørd: se hvad jeg studerer! I rest my case ;-)
Gamelamer: CS og D2 samt sådan cirka alt andet...
Lidt om lejligheden:
Den ligger midt på Ama'r 50 meter fra København/Kastrup kommunegrænsen, godt 10 min. gang (3 på cykel) fra Sundbyvesterplads.
Lejligheden er en 3-værelses på ca. 60 kvm. - deraf er værelset jeg fremlejer ca. 10 (ca. 3*3½) og er det største ud over stuen. Ud over mit eget soveværelse, er det meningen, at "vi" skal dele resten af lejligheden, hvilket indbefatter stue, altan, køkken samt bad. (dvs. at "vi" skal aftale hvordan og hvorledes med møbler - jeg regner med at lege lidt med en "indretnings-program", når jeg ved hvilke møbler, der skal findes plads til i stuen...)
Derudover er der til lejligheden tilknyttet en (billig) vaskekælder med alt hvad der hører til :-)
Der er selvfølgelig indlagt kabel-tv mv.
Dig:
Ikke-ryger, studerende (gerne videregående), taler dansk (er nok ikke et problem herinde...) og nørd + gamelamer (prime req. =)
Jeg regner med at tage 1.900,- / måned alt inklusive (leje, vand, varme og <B>el</B>)
Hvad angår Internet, så har jeg pt. ADSL 512/512 fra CC. Skal denne deles (og det skal den vel ;-) regner jeg også med, at "vi" deler prisen ved en seperat aftale.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.