mboost-dp1

Vedr. IP-telefoni.

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
17. jan. 2007 11:04
Vi har cybercity bredbånd der hjemme. Vi har også IP-telefoni fra cybercity. For lidt siden forsøgte jeg at ringe hjem og telefonen duttede forkert nummer. Kan dete være konsekvensen af en slukket router? Eller ligger fejlen hos ISP'en?
Gravatar #2 - buch
17. jan. 2007 11:09
det betyder at du har haft indbrud og de har taget processeren i din router, samt drukket en halv liter kakao i dit køleskab.

On topic
Jeg ville umiddelbart gætte på en fejl hos cybercity.
Gravatar #3 - holmen
17. jan. 2007 11:21
Vi havde indbrud tilbage i december, der havde tyvene, foruden det de stjal, taget en 1 ½ liters cola ud af køleren, drukket en tår og ladet den stå fremme på bordet...
Sjovt at netop du, buch, nævner lige den fremgangsmåde... hehe
Gravatar #4 - MiniatureZeus
17. jan. 2007 11:34
tsk tsk det er vand iforhold til da min far havde indbrud i sommers...

Ud over at tyven havde stjålet 2000 kuglepinde(!) som skulle bruges til en messe, samt to tomme sportstasker(han lod alt af værdig blive: 2 dyre bærbare, PowerMac G5, fladskærm, et org. skagenmaleri, b&o telefoner og anlæg og alt sådan noget..), så oversked han lige lokummet fuldkommen! Der var tyndskidlort over det hele, vægge, gulv, kumme og håndvask... Og da vi havde været på weekend tur i 4 dage, og det var en rigtig varm sommer i år, kan i godt forestille jeg hvordan der stank.... :( Har aldrig set noget så klamt...
Gravatar #5 - Svindleren
17. jan. 2007 19:18
ahh det var dejligt den dag jeg fik tømt mave sækken :D

ej, havde indbrud på et tidspunkt, de havde så pillet den ene harddisk ud af min pc, men havde så lagt den på bordet ved siden af... da jeg kun var på su, fandt de ikke noget de kunne bruge, der var bare lidt rodet...

:D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login