mboost-dp1

Virus Burst, pop-up?

Gå til bund
Gravatar #1 - Kurtegon
26. okt. 2006 13:32
Jeg har fået et ekstra (Uønsket) ikon i min process bar. Ikonet skifter mellem at være et spørgsmåltegn og en blå cirkel med kryds i, når jeg trykker kommer jeg ind på en hjemmeside med Virusburst, et antivirus program

Jeg tror jeg har fået dette ved at prøve at installere noget, som jeg har fået at vide var et godt DVD-codec, PowerCodec

Men mht. til Ikonet, kan jeg ikke finde, hverken .exe eller .dll filen nogen steder. Har søgt med Ad-Aware og Norton Antivirus, uden at finde noget.
Nogen der kender et program eller en måde at fjerne dette på uden jeg skal formattere altså..?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. okt. 2006 14:08
hvorfor ikke prøve Windows Defender?
Eller også brug Bazooka scanner eller HiJack This. HiJack This er specielt godt til sådan nogle programmer imo
Gravatar #3 - JAB
31. okt. 2006 09:59
Jeg er lige blevet færdig med at cleane en maskine med denne "virusburst" traybar ting og jeg fandt SmitfraudFix til det

kig her
http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic68254....

skulle dog slette et par dll fra reg før at den ikke brokkede sig over et par dll filer, men antivirusen melder ingen vira og ikke nogen browser bar i Internet Explorer
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login