mboost-dp1

Voodoo2 og P4 FSB 533

Gå til bund
Gravatar #1 - coki
6. aug. 2004 06:50
Jeg har et irriterende problem. Jeg kører med et Asus P4PE-X motherboard og har indtil videre brugt en Northwood 2.0 med en FSB på 400 mhz, jeg bruger DDR 3200 ram. Jeg kan godt nogen gange lide at spille gamle spil, så som "Subculture" og har derfor haft et Orchid Voodoo2 kort installeret, det kører sammen med et Radeon 9700 Pro.

Men men, for en uge siden købte jeg en Northwood 2,4 med en FSB på 533 mhz, og opdagede, at mit voodookort ikke duede mere, det kan tilsyneladende ikke lide den øgede bushastigheden, men PCI bussen kører jo stadigvæk 33,33 mhz. Så jeg forstår det ikke helt. Kortet er ok og jeg har flere også fra Creative, det er det samme problem.

Jeg kan heller ikke køre Mad Onions 2001/2001SE, maskinen dør simpelthen, men piller jeg Voodoo kortet ud, så spiller det fint.

Jeg har fundet en god glidewrapper, men alligevel, det irriterer mig, er der nogen der har en løsning?
Gravatar #2 - coki
16. aug. 2004 09:42
Efter at have hevet grafikkort ud og ind, fandt jeg en løsning, grafikkortdriverne til begge kort skulle helt fjernes og så skulle de installeres omvendt af hvad jeg plejer, d.v.s. voodoo2 kortet først og derefter Catalyst driveren. Jeg har prøvet at gøre det omvendt, og så virker det ikke.
Gravatar #3 - amokk
7. okt. 2004 17:06
LOL nej det siger sig selv at hvis du overskriver de filer der kommer med fra din catalyst driver, med gamle filer fra en voodoo 2 driver, fucker det op
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login