mboost-dp1

Wacom Graphire 3-digitizer på WinXP x64

Gå til bund
Gravatar #1 - Simm
16. dec. 2005 22:47
Jeg tænkte lige jeg ville give dette tip videre til jer , da Wacom ikke har fået fingeren ud af stjernen og har lavet en WinXP driver til 64 bits versionen. Jeg skrev til dem om ikke de kunne give en dato for hvornår Graphire-serien ville blive understøttet, men de bad mig blot om at besøge supportsiden nu og da.. Ej heller en betadriver ville de af med..

Det gad jeg ikke at vente på, så jeg har nørklet lidt med de eksisterende drivere.

1> Installér driverne fra den medfølgende CD. De nye drivere på support-websiden er lavet om, så der virker tricket ikke.. Husk at have digtizeren siddende i USB-porten under installationen.

2> Lige efter installationen, så vil man opdage at man ikke kan klikke på noget. Så derfor, reboot XP til fejlsikret tilstand (safemode)

3> Når det er gjort, så gå ind i C:\Windows\SysWOW64 og slet filen "tabhook.dll"

4> Reboot. Og så skulle det virke!

Jeg har som sagt prøvet på en Wacom Graphire 3. Jeg ved ikke om det virker med de andre i Graphire-serien, men det er skulle der ikke være noget i vejen for. Intuos-brugere behøver ikke dette tip til noget, da der allerede findes drivere dertil.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login