mboost-dp1

win 95 spil.

Gå til bund
Gravatar #1 - min fattar a æ søman
6. maj 2004 12:26
Hej.
Jeg har lige gravet et gammelt spil frem fra skuffen. Nærmere bestemt carmageddon splat pack. Jeg kan bare ikke få spillet til at køre på min win2k maskine.

Når jeg kører det på xp kan jeg få det til at køre, når man har indstillet det til win95 kompatibilitet. Det kan jeg bare ikke gøre i win2k så er der nogen som ved hvordan man kan gøre dette..
Gravatar #2 - min fattar a æ søman
12. maj 2004 07:32
Er der overhovedet ingen, som ved hvordan man kan få det til at virke?
Gravatar #3 - nightH
12. maj 2004 09:54
jo, men da jeg (og sikkert mange andre) ikke gider at spilde vores tid på ugennemtænkte spørgsmål, har jeg (vi) ikke svaret.
og svaret er : www.microsoft.com eller google.com og så søge efter noget ligende "how to enable compabillity mode on windows xp".
og generelt vil jeg ikke røre ved xp, har ikke endnu hørt nogen overbevisende argumenter hvorfor jeg skulle bruge det istedet for windows 2000 pro.

og så lige en sidebemærkning til dig :
det er et uheldigt "nick" du har valgt dig, det er ikke noget der indbyder til at hjælpe (bare min personlige mening), samt at du har gjort dig uheldigt bemærket her på sitet (hvis du kikker på din rating vil du se at du har dårlig karma, det plejer at have sine grunde).
nå ,men jeg vil ønske dig held og lykke med at finde hvad du søger efter og håber at jeg har givet dig stof til eftertanke.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login