mboost-dp1
windows mesenger
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
min comp logger selv på windows mesenger og det er møg træls for det er en comp der bliver brugt af alle i familen jeg har prøvet at slette det men det er ikke lykeds mig jeg har bedt den om ikke at starte når jeg åbner windows og jeg har også bedt den om ikke at logge på automatisk men den gør det modsatte af hvad jeg ber den om nogen der har nogen idér?-->
http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remov...
Her ligger et script der lige fjerner windows messenger, og savner du den kan den gen-installeres fra windows update.
Her ligger et script der lige fjerner windows messenger, og savner du den kan den gen-installeres fra windows update.
Du kan bare omdøbe .exe filen, det har jeg gjort. Min hedder: msmsgs DØ NU.exe
Problemet er bare at hvergang jeg laver windowsupdate, vil den installere en ny, men det er jo nemt at fravælge.
Og hvis jeg får brug for det igen (tror jeg så ikke jeg gør) kan jeg jo bare kalde filen det rigtige navn.
Filen er her:
C:\Programmer\Messenger
Problemet er bare at hvergang jeg laver windowsupdate, vil den installere en ny, men det er jo nemt at fravælge.
Og hvis jeg får brug for det igen (tror jeg så ikke jeg gør) kan jeg jo bare kalde filen det rigtige navn.
Filen er her:
C:\Programmer\Messenger
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.