mboost-dp1

Windowssystem32configsystem

Gå til bund
Gravatar #1 - Nostaw
15. feb. 2002 11:53
Mit probem er følgende fejlmelding ved opstart af WinXp pro, "Windows could not start because the following file is missing or corrupt: Windowssystem32configsystem".Denne fejlmelding opstår efter at Xp har kørt fejlfrit i alt fra en dag til to uger og resulterer i at Xp ikke kan starte op.Følgende kan oplyses:Problemet er ikke en virus(det vides med stor sikkerhed)Filen mangler ikke, men ligger stadigvæk hvor den skal.Har prøvet at anvende seneste kendte konfiguration der virkede(system recovery).Det eneste der virker er at formatere det pågældende drev og installere på ny (installation oveni hvor Xp først fjernes fungerer ikke).Jeg håber virkelig at der er nogen der give et kvalificeret bud på hvad der kan resultere i fejlmeldingen. Det har ikke været muligt for nogen jeg tidligere har talt med.Venlig hilsen Simon og på forhånd takMin pc:T-bird 1200, Fsb 266Ecs K7S5A - nyeste biosHyundai DDRIBM 10,1 gb
Gravatar #2 - Net_Srak
15. feb. 2002 12:27
Læs denne MS knowledgebase artikel Q303012
Gravatar #3 - Nostaw
7. mar. 2002 13:14
Tak, artiklen har hjulpet mig meget. Jeg kan nu fikse problemet uden at skulle genindstallere Xp. Der er bare det problem at den ikke beskriver hvad årsagen til problemet er. Feljmeldingen på systemfilen opstår igen efter ca. 2 uger. Jeg kopierer en ny systemfil, Xp starter op og virker i ca. 2 uger og sådan fortsætter det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login