mboost-dp1

Windows XP og DetonatorXP 21.83 = blue screen! HJÆLP!

Gå til bund
Gravatar #1 - Chronus
4. nov. 2001 13:32
Min maskine:Athlon TB 1,1 GHz768 MB SD133 RamGeforce2 mxMatsonic 8127c bundkortJeg har for nyligt installeret Windows XP, og det kørte som en drøm.Efter jeg installerede nVidias Detonator drivers (DetonatorXP v. 21.83)er det så begyndt at give mig blå skærm og derefter genstarte automatisk HVER ENESTE GANG jeg åbner noget der bruger OpenGL eller Direct 3D.Jeg får en meddelse (i blå skærm) om at min driver er "stuck in infinite loop", og at systemet automatisk genstartes for at hindre skade på systemet.
Gravatar #2 - [Orion]
7. nov. 2001 11:02
Jeg har lige præcis det samme problem som ovenstående !

Min maskine :

Asus A7V-133 Raid
TB 1.4 Mhz
Asus Gef. GTS 2 DDR
1. Par Ram

Kan det virkelig godt passe er vi er de eneste ?

Jeg har prøvet alt muligt dog uden held !

//Allan
Gravatar #3 - TcaT
26. nov. 2001 18:07
Tror jeg har fundet løsningen, det virker ihvertfald for mig.

Det lader til der er en fejl i driveren "CPU to AGP bridge", dette løses ved at installere "PCI standard PCI-to-PCI bridge".

Det giver en hastigheds forringelse, men ind til videre har jeg da undgået BSOD, ved OpenGL og DirectX.

Mere info:
http://www.neowin.net/bboard/showthread.php?s=&...
Gravatar #4 - SuperZorro
6. dec. 2001 14:16
Gravatar #5 - DarkBorg
14. dec. 2001 19:46
Yeps der har været snak om det problemmed driverne. Men jeg kører XP, har installeret detonatorne og den kører fejlfrit

Hmmm my pc is WEIRD

Just a comment
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login