mboost-dp1
WindowsFormsParkingWindow?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Når jeg slukker min pc, kommer der altid en besked om at programmet WindowsFormsParkingWindow skal til/er ved at lukke ned. Nogen der ved hvad det er? Det er først kommet fornylig og tror ikke jeg bevidst har installeret andet end Firefox.
Af og til kommer der også i taskbar nærmest en indikation af at et program kører, men det vises blot et par sekunder. Det forstyrrer pauseskærmen. Det har vist noget med det andet at gøre.
Jeg ved godt det ikke er så godt forklaret, men håber I forstår. Jeg har virusscannet, disc-scannet og hvad der nu ellers er. På forhånd tak.
Af og til kommer der også i taskbar nærmest en indikation af at et program kører, men det vises blot et par sekunder. Det forstyrrer pauseskærmen. Det har vist noget med det andet at gøre.
Jeg ved godt det ikke er så godt forklaret, men håber I forstår. Jeg har virusscannet, disc-scannet og hvad der nu ellers er. På forhånd tak.
http://dotnet.org.za/johannds/archive/2004/03/08/6...
Fortæller at problemet ligger i et eller anden .NET app. Hvad har du installeret af disse?
Prøv desuden at læs de forskellige indlæg, til det blog indlæg. Der kunne være et svar blandt.
Fortæller at problemet ligger i et eller anden .NET app. Hvad har du installeret af disse?
Prøv desuden at læs de forskellige indlæg, til det blog indlæg. Der kunne være et svar blandt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.