mboost-dp1
Wine i Suse 10.1
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Har lige installeret winw, og prøvede på at køre GuildWars, som jeg har installeret på windows partition d drev( har to drev c og d. Men den siger, at den ikke kan skrive til .dat filen eller den har ikke adgang. hvad skal jeg gør, for at den kan få adgang ?
eller er der andre måder jeg kan kør det på ?
takker :D
Har lige installeret winw, og prøvede på at køre GuildWars, som jeg har installeret på windows partition d drev( har to drev c og d. Men den siger, at den ikke kan skrive til .dat filen eller den har ikke adgang. hvad skal jeg gør, for at den kan få adgang ?
eller er der andre måder jeg kan kør det på ?
takker :D
Udover at du skal installere gennem wine skal du også installere via den bruger, som skal spille spillet. Hvis du har lavet en fælles folder til wine for alle brugere på maskinen skal du sikre at alle brugerne har læse og skriveadgang til denne folder.
ahh takker, jeg installered det igennem wine det virker nu, bortset fra at det siger, at mit gfx kort ikke er understøttet af guildwars, når jeg så fortsætter, så viser den kun en lille mørk firkant og lyden hakker.. jeg har et gf6600gt, og jeg kan sagtens spille mange nyere spil på det, igennem windows. Er det driveren den er gal med eller ?
Installerede også steam, men der er ingen skrift på selve interfacet til steam, kan kun se spil logoerne..
en der har oplevet det samme, eller kan hjælpe.... :->
Installerede også steam, men der er ingen skrift på selve interfacet til steam, kan kun se spil logoerne..
en der har oplevet det samme, eller kan hjælpe.... :->
du har tydeligvis ikke læst på wine application databasen.. årsagen til dit guild wars problem ved jeg ikke, men til dit steam problem er helt klart at din ikke kan finde tahoma fonten (valve har været så smarte at hardcode det ind, så hvis den font ikke findes, er det bare synd.).. du må enten anskaffe tahoma fonten, eller lave en substitution i registreringsdatabasen (kør "wine regedit" og lav så substitution'en).
allt dette kan du læse om på wine's application database.
allt dette kan du læse om på wine's application database.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.