mboost-dp1

XBOX fra USA

Gå til bund
Gravatar #1 - endnuengang
5. sep. 2003 20:28
Vore gode venner som er på vej hjem til os, har købt en X-box til mine børn. Det er for såvidt fint nok, men desværre er den købt i USA, hvilket jo volder nogle problemer!!!
Heldigvis har de også købt nogle spil!!
Er der nogen som har nogle gode råd?
Kan jeg plukke den direkte til strøm, eller skal der gøres noget (købes) inden??
Kan sådan en kobles til computeren/skærmen, da den formådenlig ikke kan køre direkte på et "dansk" TV?
Andre ting???
Hjælp!!!!!
Jes

P.S. "Cummy" har så pænt svaret, at der skal købes en adapter til strømmen. Er det en speciel ting til XBOX og hvor kan man købe sådan en i København??
Gravatar #2 - Wolly
6. sep. 2003 10:55
Langt de fleste TV kan fint køre NTSC som er den amerikanske standart, så det for du nok ikke problemer med.

Det er værre med strømmen. Jeg kan se på min box at den krever 220 -240 V og 50 Hz. om du kan købe en adapter til den, ved jeg ikke. Jeg tror det faktisk ikke, ellers er den nok lige så dyr som en ny box. Man kunne jo også sætte en anden strømforsygning i skidtet, men det er en større operation...

Hvis der findes adaptore til strømmen, kan de vel købes hos en elektriker, og så er den ikke speciel for XBOX'en, men vil passe til alle aperater.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
6. sep. 2003 11:04
Nu kender jeg ikke noget til X-Box, men dette _KAN_ være tilfældet:

Hvis jeg var Microsoft, gad jeg ikke lave en masse forskellige X-Box versioner til forskellige strømnet. Måske kan man, ved at åbne den, dreje på en lille dims, eller trykke på et eller andet, så den kan sættes om til 230. Jeg har set det før i forskellige apparater.
Gravatar #4 - Ngala
6. sep. 2003 13:49
her er et par byggesæt til omformere brinck
De har sikkert flere af samme slags, og måske også billigere...

/edit
Det link virkede ikke... men prøv at søge på 110v i den søgeboks til venstre
//edit
Gravatar #5 - Wolly
6. sep. 2003 20:26
Ja det er sq rigtigt... Brink har den du skal bruge... men fuck den er dyr!

Tror du skal have fat i 300W versionen... måske 200W er nok, men ville ikke satse på det...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login