mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
6 ud af 10 gange fungerer links folk deler fra SkyDrive ikke.
Er jeg den eneste med det problem?
Fejlen er desuden forskellig an på hvilken browser jeg anvender.
Endten skal jeg logge ind, eller også får jeg en besked om at jeg skal prøve igen. Til tider fungerer det ved at trykke F5 4-5 gange.
Er jeg den eneste med det problem?
Fejlen er desuden forskellig an på hvilken browser jeg anvender.
Endten skal jeg logge ind, eller også får jeg en besked om at jeg skal prøve igen. Til tider fungerer det ved at trykke F5 4-5 gange.
Er det routeren eller strømforsyningen (som hyler)? Nogle gange kan det være billigere med en ny strømforsyning i forhold til ny router.
Er det routeren eller strømforsyningen (som hyler)? Nogle gange kan det være billigere med en ny strømforsyning i forhold til ny router.
SlettetBruger (50921) skrev:...Der tager det som et kompliment, når jeg får et toilet til at stoppe.
Jeg plejer at sige: "Oh yeah, still got it."
...der altid haft svært ved at tro på et absolut nulpunkt mht. temperatur. Det er ikke blevet lettere efter dagens nyheder...
http://www.theverge.com/2013/1/4/3834914/scientist...
http://www.theverge.com/2013/1/4/3834914/scientist...
Er det nu jeg skal fortælle jeg har stået til en vens svendegilde og filmet hans søster på wc? Det skal siges hun selv hev mig med derud - og jeg fik hevet en anden mand med (kris' kæreste for at være præcis) fordi søsteren virkede skummel.NioBe (50923) skrev:Tsk. Du må forstille dig det, dit perverse svin! :P
Det kræver vist en længere forklaring - som heller ikke giver megen mening.
Ronson (50927) skrev:Er det nu jeg skal fortælle jeg har stået til en vens svendegilde og filmet hans søster på wc? Det skal siges hun selv hev mig med derud - og jeg fik hevet en anden mand med (kris' kæreste for at være præcis) fordi søsteren virkede skummel.
Det kræver vist en længere forklaring - som heller ikke giver megen mening.
AHA! Jeg vidste det!!
....der igen døjer med mega hovedpine... :/
Hånter (50929) skrev:Hvorfor så sent?
Well, jeg gik i seng i morges, og derudover er jeg doven og kan godt lide at sove.
Magten (50925) skrev:...hvis storebror har købt MTB... Jeg vil også have en så jeg kan komme i skoven! :(
Det kan jeg kun anbefale... Eneste problem med din adresse er at finde et godt sted at køre i nærheden. Du skal enten til Hareskoven, Furesø eller lidt længere nordpå.
...der godt kunne tænke sig en ny spillekonsol.
Hvem kommer først med apps til TV'et?
Apple eller Google...
http://www.theverge.com/2013/1/4/3835690/new-googl...
(Bemærk at der er en app-store som et af ikonerne!)
...der har postet en af de mest interessante opdagelser i fysikkens historie, her i tråden. Under 0 grader kelvin og stof med negativ masse påvist i et laboratorium. Men ingen har opdaget det :-)
I det mindste er det i kø som nyhed (har først opdaget det nu.)
Hvem kommer først med apps til TV'et?
Apple eller Google...
http://www.theverge.com/2013/1/4/3835690/new-googl...
(Bemærk at der er en app-store som et af ikonerne!)
...der har postet en af de mest interessante opdagelser i fysikkens historie, her i tråden. Under 0 grader kelvin og stof med negativ masse påvist i et laboratorium. Men ingen har opdaget det :-)
I det mindste er det i kø som nyhed (har først opdaget det nu.)
...som lige har købt Orc's must die2
...som nu mangler nogen at spille med(der er åbenbart ingen som gider at spille TD spil mere)
...som nu mangler nogen at spille med(der er åbenbart ingen som gider at spille TD spil mere)
Jakob Jakobsen (50934) skrev:#33
Hvorfor ikke bare bruge dit nuværende tv?
Godt spørgsmål :-) Den ser godtnok interessant ud... Tak for linket.
Caek of Doom (50931) skrev:Hånter (50929) skrev:Hvorfor så sent?
Well, jeg gik i seng i morges [...]
Er du så stadig oppe?
... der lige har handlet stort ind - og kun kom af med det halve
... der lige vil informere om, at TV2 Zulu sender Futurama uafbrudt til engang i aften ^_^
... der lige vil informere om, at TV2 Zulu sender Futurama uafbrudt til engang i aften ^_^
...der er gået i Indie-mode
Liste over Inde spil der er gratis på Desura:
http://www.desura.com/groups/bundeals/forum/thread...
Liste over Inde spil der er gratis på Desura:
http://www.desura.com/groups/bundeals/forum/thread...
Elskov (50943) skrev:... der har bestemt sig for at tabe sig, sådan fo realz denne gang. Jeg har rent faktisk lyst til at træne og spise sundt. Nu må vi se, hvor længe det varer, og hvornår jeg kører sur i det.
Har du prøvet at spise mindre portioner, i stedet for kun at spise
Det gør en stor forskel om du spiser til du ikke længere er sulten eller om du spiser til du ikke kan spise mere.
...Der lige sendte en mail med dette indhold til nogen gutter, det er sådan en dejlig måde at starte dagen på.
Efter lang tids kamp, er det lykkedes mig at overvinde solidaritets-diæten, og komme op på 81% mande-vægt igen (81Kg) Hip Hurra!.
Ikke overraskende dog: Da mine forældre flere gange i juleferien blev taget I at kigge på mig spise, i stedet for at kigge på tv’et. Det har åbenbart været noget af et syn.
Værst er det dog, at mors hjemmelavede, lækre, fløde-sovs er kryptonit for min tarm-flora – 2 ud af 10 gange lykkedes det mig at skyde skylden på katten, der er kendt i hjemmet for at tomgangs-sprøjte diarré ud på møbler og mennesker der kommer for tæt på***. Men selv det ulækre bæst måtte give op, og flygte fra dens soveplads på sofaen mellem mine ben. Andre gange ventede jeg bare på at katten pruttede, så jeg kunne snige en ninja-prut ud under aromaen ingen mennesker kan overgå (altså kattens).
Endelig faldt mørket på, familien gik i seng, og efterlod kæresten og jeg i stuen. Efter at have fortæret 2 poser chips ene mand, undskyldte jeg mig for at besøge det lille drenges hus.
Det lille drenges hus mistede hurtigt sin uskyldighed, efter hvad der bedst kan betegnes som en symbolsk, 20-minutters genopførsel af Golfkrigen – Efter rengøring af loftet grundet rekyl-vand, var jeg sku sulten igen.
Lidt chips og is senere, måtte jeg slæbe mig op af trappen og besvime i sengen i en svede-tur som aldrig før.
Inden Jul: 78Kg, efter Jul: 81Kg.
Og så har Nina også lært, på den hårde måde, at det er på eget ansvar hvor mange mælke-produkter hun blander i den mad hun laver til mig.
***Eksempel: Katten lå på min forkølede søsters mave, Søster kunne naturligvis ikke lugte noget grundet stoppet næse, men pludselig hoppede katten ned og efterlod en stor brun plet på søsters bukser. Da hun ikke kunne lugte hvad det var, råbte hun efter moar ”Mor, HVAD ER DET!? LUGT TIL DET!” og de måtte erkende at det var. Tynd, flydende katte-bæ. Det er hændt før, at katten har sprøjten lort hen af en hel række af mennesker på sofaen da dens røv eksploderede engang (True Story, det er det sjoveste familie minde jeg har; fordi jeg ikke selv sad i skud-linie) – Men denne gang var det Ninja-Diarré. De sidste 3 steder den havde lagt var fuldstændig smurt ind i lort; på tæppet foran tv’et, på en bunke aviser der var lagt til side til senere læsning, og så på min søster.
Den passer godt ind i familien den kat.
Efter lang tids kamp, er det lykkedes mig at overvinde solidaritets-diæten, og komme op på 81% mande-vægt igen (81Kg) Hip Hurra!.
Ikke overraskende dog: Da mine forældre flere gange i juleferien blev taget I at kigge på mig spise, i stedet for at kigge på tv’et. Det har åbenbart været noget af et syn.
Værst er det dog, at mors hjemmelavede, lækre, fløde-sovs er kryptonit for min tarm-flora – 2 ud af 10 gange lykkedes det mig at skyde skylden på katten, der er kendt i hjemmet for at tomgangs-sprøjte diarré ud på møbler og mennesker der kommer for tæt på***. Men selv det ulækre bæst måtte give op, og flygte fra dens soveplads på sofaen mellem mine ben. Andre gange ventede jeg bare på at katten pruttede, så jeg kunne snige en ninja-prut ud under aromaen ingen mennesker kan overgå (altså kattens).
Endelig faldt mørket på, familien gik i seng, og efterlod kæresten og jeg i stuen. Efter at have fortæret 2 poser chips ene mand, undskyldte jeg mig for at besøge det lille drenges hus.
Det lille drenges hus mistede hurtigt sin uskyldighed, efter hvad der bedst kan betegnes som en symbolsk, 20-minutters genopførsel af Golfkrigen – Efter rengøring af loftet grundet rekyl-vand, var jeg sku sulten igen.
Lidt chips og is senere, måtte jeg slæbe mig op af trappen og besvime i sengen i en svede-tur som aldrig før.
Inden Jul: 78Kg, efter Jul: 81Kg.
Og så har Nina også lært, på den hårde måde, at det er på eget ansvar hvor mange mælke-produkter hun blander i den mad hun laver til mig.
***Eksempel: Katten lå på min forkølede søsters mave, Søster kunne naturligvis ikke lugte noget grundet stoppet næse, men pludselig hoppede katten ned og efterlod en stor brun plet på søsters bukser. Da hun ikke kunne lugte hvad det var, råbte hun efter moar ”Mor, HVAD ER DET!? LUGT TIL DET!” og de måtte erkende at det var. Tynd, flydende katte-bæ. Det er hændt før, at katten har sprøjten lort hen af en hel række af mennesker på sofaen da dens røv eksploderede engang (True Story, det er det sjoveste familie minde jeg har; fordi jeg ikke selv sad i skud-linie) – Men denne gang var det Ninja-Diarré. De sidste 3 steder den havde lagt var fuldstændig smurt ind i lort; på tæppet foran tv’et, på en bunke aviser der var lagt til side til senere læsning, og så på min søster.
Den passer godt ind i familien den kat.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.