mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...som keder sig
...som derfor sider og drikker.
...som er blevet helt hooked på Raspberry rom + pepsi max
...som derfor sider og drikker.
...som er blevet helt hooked på Raspberry rom + pepsi max
Magten (51252) skrev:Skift Pepsi ud med Faxe Kondi eller Sprite
fanta istedet(havde jeg bare ikke)det smager mega godt :-P
...der har lavet noget brugbart ud af RonRons gamle kabinet.
http://dl.dropbox.com/u/3243656/IMG_20130119_19492...
http://dl.dropbox.com/u/3243656/IMG_20130119_19492...
...der overvejer at bygge denne på i stedet. Selvom der kun er plads til 2 SATA diske, kunne dog være der kunne findes et lav-profil low-end SATA controller PCI kort.
Dette bundkort med Intel Atom 330 og 2 GB RAM og den kører pt. FreeNAS 8.3.
Dette bundkort med Intel Atom 330 og 2 GB RAM og den kører pt. FreeNAS 8.3.
Vores byggeri på West Palm Beach skulle være noget af et sight :P
http://www.volund.dk/en/Waste_to_Energy/References...
http://www.volund.dk/en/Waste_to_Energy/References...
minimuun (51262) skrev:..Der skal til Miami i februar, er der nogen newzere der har været der og ved hvad man skal se?
Ja, dog var det i aug. 2011.
Ved ikke rigtig om der er noget specielt man skal se, kan anbefale en tur på deres strand og så ellers bare opleve byen som den nu engang er der over.
... hvis lys i stuen og "kontoret" kan finde på at flakke/blinke et par gange, de første minutter efter jeg tænder det.
Sikring der er ved at gå?
Dårlige kabler?
Frost?
HPFI-relæ der er ved at gå?
Nisser?
Sikring der er ved at gå?
Dårlige kabler?
Frost?
HPFI-relæ der er ved at gå?
Nisser?
Thoroughbreed (51265) skrev:... hvis lys i stuen og "kontoret" kan finde på at flakke/blinke et par gange, de første minutter efter jeg tænder det.
Er det flere forskellige lamper der blinker eller blot en enkelt?
Hvis det er flere forskellige ville jeg nok få en elektriker til at kigge på det. Hvis det er en dårlig forbindelse et sted i ledningnettet kan du risikere at der er gnister og den slags kan udvikle sig til værre ting.
...der har haft en pisse god weekend med kæreste og venner.
...der lægger ugen ud med at vågne for tideligt med smerter i det ene bryst.
...der har kunne mærke noget "hævelse" i selv samme bryst....
....der venter med at ringe til lægen i morgen for at være helt sikker på at der er noget galt.
....der venter med at ringe til lægen i morgen for at være helt sikker på at der er noget galt.
Er det spots som du har? For de kan godt begynde at blinke hvis der er for meget støg på nettet(kan ikke huske hvilken type som gør det)
Er det spots som du har? For de kan godt begynde at blinke hvis der er for meget støg på nettet(kan ikke huske hvilken type som gør det)
NioBe (51268) skrev:...der har haft en pisse god weekend med kæreste og venner.
Bare sig til hvis jeg skal kigge på dem. Det gør jeg gerne for en med-newzer!
drbravo (51271) skrev:Bare sig til hvis jeg skal kigge på dem. Det gør jeg gerne for en med-newzer!
Sjovt tanken faldt mig ind at der nok ville være mindst én der ville melde sig som frivilig "Jeg-har-læst-på-netdoktor.dk"-læge. :P
Men nej, udover et vammelt lidderligt han-køn... Så tror jeg at lægen vil forholde sig nogen lunde professionel..... Håber jeg...
Fjolle (51266) skrev:Stearin lys?
Det tyder på at du enten har træk eller for lidt ilt i din stue.
Elektriske lys - jeg bor om muligt i Tønder, men vi HAR fået elektricitet!
Mort (51267) skrev:Er det flere forskellige lamper der blinker eller blot en enkelt?
Hvis det er flere forskellige ville jeg nok få en elektriker til at kigge på det. Hvis det er en dårlig forbindelse et sted i ledningnettet kan du risikere at der er gnister og den slags kan udvikle sig til værre ting.
Har også tænkt på at få en aut. elektriker til at se på det ...
csstener (51269) skrev:#51265
2 stk G4
2 stk G9
3 stk GU10
3 stk gammeldags glødepære
---
Det der undrer mig, er bare at problemet forsvinder efter 0-10 minutter o_O Og så blinker de ikke mere - at all
Thoroughbreed (51276) skrev:Elektriske lys - jeg bor om muligt i Tønder, men vi HAR fået elektricitet!
Så er der da sket noget udvikling siden jeg sidst var i Tønder.
...som overvejer at købe dette headset til arbejds brug... http://eu.skullcandy.com/shop/ink-d-gold-black-mic
Hvis Z hørte til den gennemsnitlige ungdom ville hun sikkert være eldevild efter at få større bryster... også selvom det kun er den ene.
csstener (51269) skrev:#51265
Hvad er løsningen på det problem?
Mort (51280) skrev:NioBe (51275) skrev:Anyways nej tak.
Jeg ser ham stadigvæk som en vammelt lidderlig han køn.. :P Jeg tror bare jeg nøjes med min kvindlige læge i stedet, tæt på hvor jeg bor. :P
Er der nogen mænd som du ikke ser som vamle liderlige hankøn ?
Det kræver noget tillid før jeg ikke tror det om mænd ja :P
SlettetBruger (51282) skrev:Hvis Z hørte til den gennemsnitlige ungdom ville hun sikkert være eldevild efter at få større bryster... også selvom det kun er den ene.
Are you kidding?! Selvom den ene gør naller pt, så er de perfekte som de er! :P
Fjolle (51283) skrev::/
Håber ikke at det er noget ondartet.
Det tror jeg ikke nu det er... Eller, det håber jeg hvertfald ikke... *nervøs lol'en*
NioBe (51287) skrev:Are you kidding?! Selvom den ene gør naller pt, så er de perfekte som de er! :P
Russel's Teapot!
Dit ansvar at bevise det. :)
NioBe (51287) skrev:Det tror jeg ikke nu det er... Eller, det håber jeg hvertfald ikke... *nervøs lol'en*
Hævelse og ømhed tyder på en simpel infektion, som nemt kan behandles med antibiotika, hvis lægen overhovedet vil behandle det.
Men husk dog at få set på det alligevel. Min personlige erfaring er at det kan være meget dumt at vente :)
...der har brugt 4 timer på at flytte sine forældres hifi udstyr over på en VM acoustics S4... Skulle lige have 15m lister/dørkarme af for at få 20cm HDMI kabel mere fra computeren >_<
Danish Dude (51286) skrev:csstener (51269) skrev:#51265
Hvad er løsningen på det problem?
230V spot gør ikke, men 12V kan godt finde på det... køb en bedre transformer,
De er ret lækre ja, har selv S3'eren.OxxY (51291) skrev:tilgengæld er det et lækkert stativ!
Men for fanden det er fesent at det bare er et stykke karton man bruger til at skjule kablerne med >_<
...der håber Netflix tilføjer "Play To" funktionen i deres Windows 8 app.. Så kan min RPi afspille alt jeg har brug for :D
Thoroughbreed (51289) skrev:Do tell more?
Kæresten og jeg har flere gange kommet til enighed om at jeg er kvinden i vores forhold. Tidligere på dagen fremlagde jeg så for hende at hun måtte være den mandlige mand i forholdet. Det var hun ikke enig i og dermed må man jo komme til den nævnte konklusion.
...der synes TV 2 er en omgang lort.
Nu tror de at man kan stoppe indbrud ved at melde sig som en der er imod indbrud.
JA, DET SKAL NOK VIRKE! Og alle de ting folk liker på facebook har også fuldstændig stoppet ting som vold, tyveri, voldtægter, justin bieber, bedrageri osv..
Jeg brækker mig over den lortekanal.
Nu tror de at man kan stoppe indbrud ved at melde sig som en der er imod indbrud.
JA, DET SKAL NOK VIRKE! Og alle de ting folk liker på facebook har også fuldstændig stoppet ting som vold, tyveri, voldtægter, justin bieber, bedrageri osv..
Jeg brækker mig over den lortekanal.
Jeg er heller ikke den store fan af de shows.
Jeg kan stadig huske hvordan brændstof tyverierne eskalerede da de begyndte at snakke og vise hvor let det var at stjæle på tankstationerne. Antallet steg flere gange det normale niveau og det kan vi så takke TV-stationerne for. Vi har endelig fået det ned på et niveau hvor det er acceptabelt igen, men forsatan de burde have lov til at betale ekstra regningen!
Jeg er heller ikke den store fan af de shows.
Jeg kan stadig huske hvordan brændstof tyverierne eskalerede da de begyndte at snakke og vise hvor let det var at stjæle på tankstationerne. Antallet steg flere gange det normale niveau og det kan vi så takke TV-stationerne for. Vi har endelig fået det ned på et niveau hvor det er acceptabelt igen, men forsatan de burde have lov til at betale ekstra regningen!
TV2 er en omgang lort, men Station 2 plejer nu at være underholdende nok.
Så også lidt af programmet i aften, men jeg kunne ikke holde ud at se det hele. Det var jo maks sat 30 sekunder af til hvert segment, som dermed blev overfladisk og ubrugeligt.
Useriøst.
Så også lidt af programmet i aften, men jeg kunne ikke holde ud at se det hele. Det var jo maks sat 30 sekunder af til hvert segment, som dermed blev overfladisk og ubrugeligt.
Useriøst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.