mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tumleren (5102) skrev:..der tager endnu en sygedag
..der har 15% fravær, og startede d. 12 august. Det er IKKE pjæk, men derimod halsbetændelse.
Tumleren (5105) skrev:..der lige så H*A*S*H afsnittene på YouTube. Hold kæft hvor var det da bare noget af det mest u-sjove jeg længe har set
.. der har lidt ondt af forfatterne bag. Må sgu være trist at få til opgave at lave en julekalender til DR2 og så blive skrottet efter 2 afsnit fordi det ikke er sjovt :D
... der ikke kan forstå Fiats nye reklamer. Det er en relativ enkel side (se bl.a. Bilmagasinets nyeste og næstnyeste nummer), hvor der er en linie tekst øverst, en pengepose i midten og fire biler på display nederst.
Øverst står der "(rød tegn med minus) maksimal ydelse. (grønt tegn med plus) maksimal nydelse."
Pengeposen er lavet udelukkende (eller fyldt med) røde tegn med minus, hvorfor jeg kun kan læse af billede, at man skal yde en masse for at få en Fiat, men at man ikke får nydelse. What?
Derudover er deres motto Less Is Genius.
Den giver bare ingen mening?!
Øverst står der "(rød tegn med minus) maksimal ydelse. (grønt tegn med plus) maksimal nydelse."
Pengeposen er lavet udelukkende (eller fyldt med) røde tegn med minus, hvorfor jeg kun kan læse af billede, at man skal yde en masse for at få en Fiat, men at man ikke får nydelse. What?
Derudover er deres motto Less Is Genius.
Den giver bare ingen mening?!
... der har brændt en ekstra DVD-skive fordi han ikke kunne forstå at en CD-RW drev ikke ville læse den.
vandfarve (5112) skrev:... der ikke kan forstå Fiats nye reklamer. Det er en relativ enkel side (se bl.a. Bilmagasinets nyeste og næstnyeste nummer), hvor der er en linie tekst øverst, en pengepose i midten og fire biler på display nederst.
Det handler angiveligt om finansieringstilbud (leasing), hvor "ydelse" så henviser til "månedlig ydelse" - mao. de siger det er et finansieringstilbud uden ("minus") månedlig ydelse, men med ("plus") nydelse.
...der kan anbefale [url= tv[/url] til dem, der keder sig. Super stenerne fra Vester Skerninge, de 2 hjul af staal, det er virkelig et syret "tv-show".
...der må indrømme, at han heller ikke havde forstået Fiat-reklamen, og hvis den kan fejltolkes på den måde, må det da være en dårlig reklame.
...der må indrømme, at han heller ikke havde forstået Fiat-reklamen, og hvis den kan fejltolkes på den måde, må det da være en dårlig reklame.
...der tror Conar har fundet mig på FB.
...der netop har fået den intelligente besked "Du er en fucking narrøv" med titlen "Du er en nar" på FB.
...der netop har fået den intelligente besked "Du er en fucking narrøv" med titlen "Du er en nar" på FB.
Tumleren (5123) skrev:..der tror Jonas har en lidt forkert opfattelse af "nat"?
..der havde sovet hele dagen, :)
der siger htx ftw og henviser til et meget godt billede
http://photos-g-9.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v209...
Doh09 (5129) skrev:der siger htx ftw og henviser til et meget godt billede
..der ikke kan lide det billede :D!
Jonasdonbaek (5133) skrev:Doh09 (5129) skrev:der siger htx ftw og henviser til et meget godt billede
...der gætter på at Jonasdonbaek går på HHX..
chreddy (5135) skrev:Jonasdonbaek (5133) skrev:Doh09 (5129) skrev:der siger htx ftw og henviser til et meget godt billede
...der gætter på at Jonasdonbaek går på HHX..
..der siger til chreddy at det er korrekt :D. Hvilken uddanelse går i på? ;)
chreddy (5138) skrev:Hvordan kan man ringe til den FORKERTE læge..? :S
Og hvad er der forkert ved vedkomne..?
...der ringede til den læge jeg havde i Holstebro før jeg flyttede til Viborg. Nu har jeg jo skiftet læge og skal selvfølgelig ringe til ham istedet for. Men jeg fik da aftalt tid med ham i Holstebro før jeg fandt ud af at det var den "forkerte".
Caek of Doom (5141) skrev:
...der ringede til den læge jeg havde i Holstebro før jeg flyttede til Viborg. Nu har jeg jo skiftet læge og skal selvfølgelig ringe til ham istedet for. Men jeg fik da aftalt tid med ham i Holstebro før jeg fandt ud af at det var den "forkerte".
..der siger rofl :P
..der linker til [url= Jeg synes den er klam!
..der har samfundsfag, har har hørt på fremlæggelser de sidste to timer. spændende..
..der synes at finanslov 2010 er utrolig dårligt lavet! Det vil resultere i et underskud på 120 MIA kroner, hvad mener i?
..der synes at finanslov 2010 er utrolig dårligt lavet! Det vil resultere i et underskud på 120 MIA kroner, hvad mener i?
Jonasdonbaek (5149) skrev:..der har samfundsfag, har har hørt på fremlæggelser de sidste to timer. spændende..
.. der mener, at de folk, der har lavet finansloven forhåbentlig har mere styr på det end de fleste herinde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.