mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
spand-online (52300) skrev:.....der tidligere på dagen måtte udvandre fra planlægningen af en julefrokost da det pludseligt blev nødvendigt at diskutere hvilken størrelse rugbrødsskive der var nødvendig. Det var godt nok flueknepperi på et plan jeg ikke magter søndag formiddag.
JULEFROKOST?!! I god tid, hva?
Thoroughbreed (52301) skrev:spand-online (52300) skrev:.....der tidligere på dagen måtte udvandre fra planlægningen af en julefrokost da det pludseligt blev nødvendigt at diskutere hvilken størrelse rugbrødsskive der var nødvendig. Det var godt nok flueknepperi på et plan jeg ikke magter søndag formiddag.
JULEFROKOST?!! I god tid, hva?
Tja når det nu ikke kan gøres på andre tidspunkter. Vi har en gang tidligere måtte holde den midt i juli :)
sgt.borup (52295) skrev:... der kam bekraefte at SNES virker med kindles browser
Ja, det er bare Opera.
Daniel-Dane (52303) skrev:Ja, det er bare Opera.
Hvorfor egentligt? Nogle af SNES' funktioner virker i iOS/Safari .. Det irriterer mig at Opera ikke virker :P
Thoroughbreed (52308) skrev:#05
Hvorfor var det ikke en god tur? :/
Det var ironisk ment.
Jeg havde en fremragene tur. :) Men mine kollegaer er så fucking asociale at de ikke engang gidder og spørge om jeg havde en god tur.
Er det bare mig der er fucked up siden jeg synes at man bare burde have en mindste smule interresse for sine kollegaer og bare spørge om man havde en god weekend eller lign?
Hånter (52310) skrev:... der overvejer at tage 4 uger i Daytona Beach. Nogle der har erfaringer med området?
Det er varmt.
Mort (52312) skrev:Det kan være at de bare ikke kan lide dig :oD
Well, de har selv startet det.... Hvis de har et problem med mig må de jo sige til. Jeg kan jo ikke gå rundt og læse deres tanker. :P
...der faktisk har planer om at bare finde et nyt job. Også ikke sige noget før efter jeg pakker mine sidste ting sammen og smutter.
Mort (52314) skrev:Qw_freak (52313) skrev:Der lige har sagt op...
Har du fundet noget mere spændende?
Jeg har fundet noget som passer bedre til mine interesser ja.
Så nu er det slut med embedded linux udvikling og start på system design i større omfang.
Jeg er trådt et par levels op i det digitale hieraki.
Hånter (52310) skrev:... der overvejer at tage 4 uger i Daytona Beach. Nogle der har erfaringer med området?
Der er vist kun venstresving o_O
http://3.bp.blogspot.com/-5ouWMIujL40/T3maDqFkWgI/...
OxxY (52320) skrev:... der morer sig over dagens CAD
Hehe... Det bliver så awesome.. Gætter på at se slutter sæsonen med det.. Men det er et stykke tid siden jeg læste bogen så kan ikke lige huske hvad der ellers sker midt i bogen..
apkat (52322) skrev:Kan jo være de mener det samme :)
Det ved jeg ikke. Jeg er kun sådan imod dem fordi de er det imod mig.
Og jeg prøver stadigvæk at virke "interreseret". Men hvem gidder at kæmpe for typer der blir jaloux på én fordi man får tilbudt og "sponsoreret" kursus fra andre afdelinger?
Kollega - "Jeg kan ikke se hvad du skal bruge det kursus til. Bla bla bla..." Nej klart for IT-sikkerhed blir ikke mere og mere relevant. :P
Det er aldrig populært at være bedre end sine kolleger.
Det er de færreste som bryder sig om at det går bedre for andre, end det gør for dem selv.
Det kan være du skulle overveje om firmaet har andre afdelinger, med kolleger som er mere på dit niveau, end din nuværende?
Det er de færreste som bryder sig om at det går bedre for andre, end det gør for dem selv.
Det kan være du skulle overveje om firmaet har andre afdelinger, med kolleger som er mere på dit niveau, end din nuværende?
Mort (52324) skrev:Det kan være du skulle overveje om firmaet har andre afdelinger, med kolleger som er mere på dit niveau, end din nuværende?
Det er jo problemet. Den ene sidder med serverne, den anden sidder og programmere. Jeg sidder med.... mobiltelefoner... :/ Ellers sidder vi alle med support. Så i forhold til de andre, så er det vist kun på tide jeg kommer videre.
Ja det med andre afdelinger har jeg tænkt over. Men skal lige styrke min kompetance først tror jeg.
...Der lige blev 2.300 fattigere i den lokale Wagner.
...Der nu har fået sin første sports-jakke (? Navn for Blazere der ikke er en Blazer. Sports-Jacket på eng.)
...Der nu har fået sin første sports-jakke (? Navn for Blazere der ikke er en Blazer. Sports-Jacket på eng.)
...Der hader Nokia en lille smule endnu.. Lumia 920 er den eneste WP8 telefon fra dem, der ikke kører 800x480.
De har for nyligt annonceret 520, og 720. http://www.dailytech.com/Nokia+Unveils+Lumia+520+7...
Den sidste håbede jeg på ville blive min redning. men næ nej :/
De har for nyligt annonceret 520, og 720. http://www.dailytech.com/Nokia+Unveils+Lumia+520+7...
Den sidste håbede jeg på ville blive min redning. men næ nej :/
...der havde glemt at rette dns for mit domæne efter jeg droppede min server hos Amazon..
Nu er IP'en overtaget af http://connectingtrains.in.. Det kan man jo kun være tilfreds med, bortset fra der mangler lidt billeder.
Nu er IP'en overtaget af http://connectingtrains.in.. Det kan man jo kun være tilfreds med, bortset fra der mangler lidt billeder.
XorpiZ (52339) skrev:KopNudler (52338) skrev:#36
Egne beregninger eller kan man faktisk se det på skat.dk? :O
Mine forældre arbejder ved skat og kan se de "normale" årsopgørelser nu her.
Får jeg penge tilbage?
Jeg glæder mig til den grønne check, dog.
Daniel-Dane (52341) skrev:Får jeg penge tilbage?
XorpiZ (52342) skrev:Ja, jeg føler mig vanvittigt vigtig lige nu!
All of your knowledge are belong to us!
Hvem får hvad tilbage?! Folket vil lure på andre folks økonomi!
Thoroughbreed (52343) skrev:
Hvad med mig? $_$
Du kan ikke få noget tilbage i skat, når du (som alle andre sønderjyder) ikke betaler skat...
...Der har et spørgsmål til dine skatteforældre:
Hvis man har et arbejde hvor man får en løn der variere meget (min kæreste har sådan et deltids-job i en butik) hvad taster man så ind som indkomst?
Vi kan nemt regne os frem til en gennemsnits-løn. Men er det bedre at sigte over, eller under når man taster den ind?
Hils og sig mojn!
...Der næsten har fået Citrix Receiver til at virke igennem G/On for iOS. (kan forbinde til web-serveren, men ikke launche apps) Det bliver guld værd.
...Der håber at (mit) G/On kan blive fundamentet i en Bring-Your-Own-Device løsning.
Hvis man har et arbejde hvor man får en løn der variere meget (min kæreste har sådan et deltids-job i en butik) hvad taster man så ind som indkomst?
Vi kan nemt regne os frem til en gennemsnits-løn. Men er det bedre at sigte over, eller under når man taster den ind?
Hils og sig mojn!
...Der næsten har fået Citrix Receiver til at virke igennem G/On for iOS. (kan forbinde til web-serveren, men ikke launche apps) Det bliver guld værd.
...Der håber at (mit) G/On kan blive fundamentet i en Bring-Your-Own-Device løsning.
SlettetBruger (52347) skrev:Vi kan nemt regne os frem til en gennemsnits-løn. Men er det bedre at sigte over, eller under når man taster den ind?
Det bestemmer du i princippet selv (går ud fra vi snakker forskudsopgørelse?). Du bliver beskattet af beløbet, så alt efter temperament kan du selv styre om du vil have penge tilbage eller om du vil af med penge.
Sætter du beløbet for lavt, skal du betale restskat (men har flere penge i løbet af året) og sætter du beløbet for højt, skal du have penge tilbage (men har færre penge i løbet af året) - sådan groft sagt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.