mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dem er der flere af i KBH-området.
Faktisk en fin løsning. Der er utallige advarsler og hvis personen så også overser et stort hul i jorden, så er jeg egentligt glad for at det kun er personen selv det går ud over og ikke andre uskyldige i trafikken.
Dem er der flere af i KBH-området.
Faktisk en fin løsning. Der er utallige advarsler og hvis personen så også overser et stort hul i jorden, så er jeg egentligt glad for at det kun er personen selv det går ud over og ikke andre uskyldige i trafikken.
... der kan se at JV's fotograf fik et billede af Ole Thestrup til dagens gårdbrand ^_^
Linky
Det var dyrlægen der assisterede os i at aflive smågrisene ... Han lignede en statist til Blinkende Lygter o_O
Linky
Det var dyrlægen der assisterede os i at aflive smågrisene ... Han lignede en statist til Blinkende Lygter o_O
...der lige skulle prøve den nye "Fun", sødet med stevia.
...der synes den har en ekstrem bitter eftersmag og mavepinen efter 5. minutter, kunne godt undværes.
...der synes den har en ekstrem bitter eftersmag og mavepinen efter 5. minutter, kunne godt undværes.
Jakob Jakobsen (52261) skrev:...der lige skulle prøve den nye "Fun", sødet med stevia.
Du skal jo blande det op med vand først -.-'
SlettetBruger (52264) skrev:i morges tog jeg også en knivspids Stevia.. føj det erbittertnaturens eget sødemiddel
FYP
...som ikke kan finde det reklame indslag fra Jysk som reklamere med billige lamelgardiner (kun i morgen) - jeg kan ikke se noget om det i deres tilbudsavis eller på deres hjemmeside. Nogen som har set selvsamme reklame? Vi så den i formiddags men kan ikke huske kanalen..
Anyone??
EDIT: så så vi den lige på TV3
Anyone??
EDIT: så så vi den lige på TV3
Yvossen (52271) skrev:... der tror dette kunne være godt til kode.
https://dl.dropbox.com/u/3243656/IMG_20130223_2105...
Det ER godt til kode.
...som har verdens mærkeligste akillessene/muskel i venstre ben. For nogen gange når jeg har sovet og vågner og begynder at bevæge venstre ben sår strammer min akillessene/muskel så meget at jeg ikke kan stoppe benet fra trække sig helt sammen. Det gør mega fucking ondt.
...der fil fyldt fryseren med Ben & Jerrys, Hansen flødeis og kutterrejer, takket være Brugsens 40% rabat på frostvarer.
...der desuden fik en håndfuld medaljoner hjem til 10 kr. stykket.
Jakob Jakobsen (52291) skrev:...der fil fyldt fryseren med Ben & Jerrys, Hansen flødeis og kutterrejer, takket være Brugsens 40% rabat på frostvarer.
... der der bare slet slet slet ikke er misundelig nej...
OxxY (52293) skrev:Jakob Jakobsen (52291) skrev:...der fil fyldt fryseren med Ben & Jerrys, Hansen flødeis og kutterrejer, takket være Brugsens 40% rabat på frostvarer.
... der faktisk slet ikke er misundelig.
Yvossen (52294) skrev:OxxY (52293) skrev:Jakob Jakobsen (52291) skrev:...der fil fyldt fryseren med Ben & Jerrys, Hansen flødeis og kutterrejer, takket være Brugsens 40% rabat på frostvarer.
... der faktisk slet ikke er misundelig.
... der faktisk er ret misundelig.
...Der skal have tysk dåse-ravioli om lidt, det er guld.
...Hvis forældre er trætte af, at deres tv fungere som et spejl når de ser tv (de har meget lys i stuen altid), og vil købe mit tv for nogen tusinde kroner.
Så kan jeg få skiftet ud, det passer meget godt med at skattefar snart kommer med penge, og at priserne på 2012 modellerne falder når 2013 serierne ruller ud til butikkerne i slutningen af foråret.
...Der opgav at finde tøj i Wagner i Tønder, havde håbet på at købe lidt tøj dernede, istedet for i Esbjerg, da de i tønder vil være vandt til at være presset på priserne. Men der var ikke ét pris skilt på de ting jeg var på udkig efter, og jeg gad ikke udsætte mig selv for det stress jeg får af at snakke med ekspedienter.
...Hvis forældre er trætte af, at deres tv fungere som et spejl når de ser tv (de har meget lys i stuen altid), og vil købe mit tv for nogen tusinde kroner.
Så kan jeg få skiftet ud, det passer meget godt med at skattefar snart kommer med penge, og at priserne på 2012 modellerne falder når 2013 serierne ruller ud til butikkerne i slutningen af foråret.
...Der opgav at finde tøj i Wagner i Tønder, havde håbet på at købe lidt tøj dernede, istedet for i Esbjerg, da de i tønder vil være vandt til at være presset på priserne. Men der var ikke ét pris skilt på de ting jeg var på udkig efter, og jeg gad ikke udsætte mig selv for det stress jeg får af at snakke med ekspedienter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.