mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (5247) skrev:...der synes at pube og dåni skulle få sig et rum :)
...der HAR opfordret til det, men faktisk gerne vil videre i livet hvis det ikke er et problem? :O
---
...der har fået SPB Mobile Shell, og derved glemte alle tanker om at få Windows Mobile 6.5 på sin HD :D
...der sidder og nyder de første par ekstremt saftige pærer fra haven.
...der har fundet og tabt 10kr. i dag.
...der har fundet og tabt 10kr. i dag.
....der forklarer clauzii at hun pt bruger en computer på arbejdet der ikke har hukommelse nok til at køre IE og word på samme tid, som går ned når der skal åbnes en mappe og en fil på samme tid, der skal bruge to gange genstart for at åbne photoshop og som generelt har pms 24/7. - Så jeg kunne nok også godt nøjes med 4...men man må godt drømme og savle. ;)
...der sagtens kan lyde mere ynkelig. Sidder som grafisk designer og arbejder i CS 2 pakken på føromtalte pc, og som siden maj har skreget efter en ny computer og CS 4 pakken, med eneste svar at IT afdelingen ikke har haft træning i at installere de nødvendige programmer endnu og at man altså ikke bare selv kan vise dem hvordan man gør. - der så kan sidde hver dag og bruge 2-3 timer ekstra fordi computeren ikke vil/kan det den skal kunne og samtidig kunne lure direkte ind til IT-afdelingen hvor den nye computer samt CS 4 pakken ligger klar til lige at tage i brug, hvis de spader da bare kunne tage sig sammen til at lave dagens arbejde.
...der vidst har brokket sig nok i dag og burde hoppe i seng.
...der vidst har brokket sig nok i dag og burde hoppe i seng.
Tvivler på de kan se det fornuftige i andet end smøgpauser og kaffe. Ikke de mest intelligente folk de har smidt sammen i den IT afdeling.
Næh ikke specielt. Bass-spillet kan endnu ikke kaldes musik. Men legetøj er altid godt. Og dyrt legetøj er som regel meget sjovere. :P
Tvivler på de kan se det fornuftige i andet end smøgpauser og kaffe. Ikke de mest intelligente folk de har smidt sammen i den IT afdeling.
Næh ikke specielt. Bass-spillet kan endnu ikke kaldes musik. Men legetøj er altid godt. Og dyrt legetøj er som regel meget sjovere. :P
#5268 true :b.....
... der synes hans gruppes billede til projekt er blevet ret så vellykket :D... http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs242...
... der synes hans gruppes billede til projekt er blevet ret så vellykket :D... http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs242...
pewbe (5273) skrev:...[url= søgte efter pewbe[/url]...
Lol :D :D
..der ikke rigtig ved hvad jeg skal lave..
Tumleren (5275) skrev:...der bliver ved med at have det som var det juleaften
..der har en søster der har det på samme måde
#5278 Det er total genialt. Sku' godt at vi har Anders Lund Madsen til at redde den når turistbranchen fucker landets image op :) Hvem er "crazy" now Bill O'Reilly!??!
...der netop har købt, hentet og installeret 3 nye udvidelser til Fallout 3... Nu skal der nakkes aliens!
#5280 Hans show er faktisk det mest sete på cable news. Måske er de ikke velfungerende, men der er mange af dem.
Det siger jo mere om seerne. Jeg må indrømme at jeg har set flere af hans shows, ikke fordi jeg overhovedet kan lide ham, men mere fordi han er så ekstremt ufrivillig komisk.
Han er jo stereotypet på et ærkekristent modsvar til de rabiate imamer.
Læg mærke til at det han studser mest over i forhold til den video, er at en kvinde har tilladt sig at få barn uden for ægteskab!
Det siger jo mere om seerne. Jeg må indrømme at jeg har set flere af hans shows, ikke fordi jeg overhovedet kan lide ham, men mere fordi han er så ekstremt ufrivillig komisk.
Han er jo stereotypet på et ærkekristent modsvar til de rabiate imamer.
Læg mærke til at det han studser mest over i forhold til den video, er at en kvinde har tilladt sig at få barn uden for ægteskab!
Jakob Jakobsen (5283) skrev:Det siger jo mere om seerne. Jeg må indrømme at jeg har set flere af hans shows, ikke fordi jeg overhovedet kan lide ham, men mere fordi han er så ekstremt ufrivillig komisk.
Tror du de fleste af hans seere ser det på den måde? Jeg tror mere det er fordi han taler til det kæmpe segment af amerikanere der er ultrakonservative men alligevel sofistikerede nok til ikke at turde se Glenn Beck og den slags.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.