mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (53745) skrev:... der The Host og rødvin. Så må jeg se om Stephanie Mayer kan lave andet end tøsefilm.
Eh.. det er da en tøsefilm mig bekendt - det var ihvertfald det indtryk jeg fik af traileren; Den efterlod mig med en smag af "al action i den film har vi lige set i traileren, resten er tøsepis.
mind fuck i slutningen...men det er faktisk et ganske godt spil :-)
mind fuck i slutningen...men det er faktisk et ganske godt spil :-)
... der endelig har fået lov at melde ud på jobbet, at jeg flytter til Kina midt i maj.
Det bliver så startet med en togtur fra Singapore til Malaysia og derfra op igennem Thailand i 2-3 uger alt efter hvor længe vi gider.
Intet job, kun et sted at bo. Det bliver spændende.
Det bliver så startet med en togtur fra Singapore til Malaysia og derfra op igennem Thailand i 2-3 uger alt efter hvor længe vi gider.
Intet job, kun et sted at bo. Det bliver spændende.
SlettetBruger (53751) skrev:Hånter (53745) skrev:... der The Host og rødvin. Så må jeg se om Stephanie Mayer kan lave andet end tøsefilm.
Eh.. det er da en tøsefilm mig bekendt - det var ihvertfald det indtryk jeg fik af traileren; Den efterlod mig med en smag af "al action i den film har vi lige set i traileren, resten er tøsepis.
Du har ret. Ikke det værd.
... der har fået leget lidt med BitTorrent Sync, det virker sku' som et godt koncept! Hurtigt, da man er fri for langsomme centrale servere. (Hej, Dropbox)
...der lige kom til at bestille en SGS4
...der håber han er heldigere med den, end han var med hans SGS2 som skulle genstartes 2 gange dagligt de første 3 måneder for at kunne ringe og modtage opkald
...der håber han er heldigere med den, end han var med hans SGS2 som skulle genstartes 2 gange dagligt de første 3 måneder for at kunne ringe og modtage opkald
... der gerne vil udbrede Miracle A/S konceptet Vi bruger ikke... mod telefon-sælgere.
Yvossen (53772) skrev:... der gerne vil udbrede Miracle A/S konceptet Vi bruger ikke... mod telefon-sælgere.
Den er der desværre mange sælgere der godt kender :)
Jeg brugte den engang, med kollegaerne på medhør, overfor en JBS-sælger*. Det lykkedes mig da også at få ham overbevist om at jeg én gang for alle havde taget en beslutning om ikke at gå i undertøj mere.
* eller tilsvarende underbenklæde-fabrikant og/eller -sælger
* eller tilsvarende underbenklæde-fabrikant og/eller -sælger
...der er gået igang med at planlægge en fuldt automatiseret udrulning af et SCOM test miljø med alt hvad der hører til.. Firewall, terminal server, domain controller, SQL server og selvfølgelig SCOM servere.. Det skal nok blive et spændene projekt som sikkert bliver udvidet med andre System Center dele undervejs =)
...som lige vil høre om der var nogen som kørte bil på vejen ind til randers fra hadsten(kan ikke huske hvad vejen heder) da en af mine kamarater fik kastet en sten på sin forryde(der er et ca. 10cm bredt hul) igår aftes,
... der en eller anden dag, slår en eller anden ihjel.
Ikke bare for sjovt "jeg slår dig ihjel", næh nej, virkeligt ihjel! Jeg vil stå og stirre ham i øjnene medens mine tommelfingre kvaser strubehovedet, og han stille glider ind i bevidstløsheden og til sidst DØR!!
...
MAN KAN FORFANDEN DA IKKE TAGE DET SIDSTE KAFFE UDEN AT LAVE NOGET NYT >_<
all the rage faces
Ikke bare for sjovt "jeg slår dig ihjel", næh nej, virkeligt ihjel! Jeg vil stå og stirre ham i øjnene medens mine tommelfingre kvaser strubehovedet, og han stille glider ind i bevidstløsheden og til sidst DØR!!
...
MAN KAN FORFANDEN DA IKKE TAGE DET SIDSTE KAFFE UDEN AT LAVE NOGET NYT >_<
all the rage faces
...der synes en kollega kom med et godt foreslog tidligere idag.. Inspireret af MS' Serverquarium ville han lave vores serverrum om til et "glasbur" som kunder kunne se på når de er på besøg hos os.. De få servere vi har skulle nok kunne lade sig gøre at holde præsentable ^^
Årh luk >_<
... der har svært ved at forholde sig til Hånters stemme. Den er sådan lidt. Mærkelig.
Årh luk >_<
... der har svært ved at forholde sig til Hånters stemme. Den er sådan lidt. Mærkelig.
Magten (53791) skrev:...der synes en kollega kom med et godt foreslog tidligere idag.. Inspireret af MS' Serverquarium ville han lave vores serverrum om til et "glasbur" som kunder kunne se på når de er på besøg hos os.. De få servere vi har skulle nok kunne lade sig gøre at holde præsentable ^^
ligesom
Jamen sådan lidt - awkward silence ... Din stemme indbyder ikke til random smalltalk, men mere en kommandostemme, "Gør det, det og det. Farvel."
Nevermind, svært at forklare ^_^
Jamen sådan lidt - awkward silence ... Din stemme indbyder ikke til random smalltalk, men mere en kommandostemme, "Gør det, det og det. Farvel."
Magten (53796) skrev:Hmm, det kan godt være, det har jeg ikke set :D Hvilken afdeling af DTU? Vi har lavet nogle opgaver/PoC's hos DTU Kemi så vidt jeg husker ^^OxxY (53794) skrev:ligesomkøleskabeneserverne ude på dtu?
De stod i bygning 306 i kælderen da jeg gik derude, ved ikke om de stadig står der, men tvivler de har flyttet et helt serverrum. Det var endda indrettet sådan at hvis man gik ned foran glasvinduerne, så tændte lyset derinde så man kunne se dem ordenligt :D
Thoroughbreed (53798) skrev:#95
... jaja da. Tror du det er for sjovt at mine venner kalder mig "Der Führer"? Men jeg skal da nok small talke lidt næste gang vi snakker sammen.
... der om 24 timer sidder i et fly på vej til London, og derefter til Orlando \o/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.