mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
.. Der endelig i en alder af 22 har fået sin første bil
Den har næsten været en tur på månen.KopNudler (54052) skrev:.. Der endelig i en alder af 22 har fået sin første bil
du bor sikkert også i en støre by hvor det ikke kan betale sig at have bil
du bor sikkert også i en støre by hvor det ikke kan betale sig at have bil
KopNudler (54052) skrev:.. Der endelig i en alder af 22 har fået sin første bil
Vi har 2013 nu retard >_<
Under et år til syn? Hvad måtte du slippe?
... der sidder lidt i et dilemma mht. til praktik.
... der nok kan vælge at tage til Miracle og lave noget der ikke er voldsomt studie relevant, men jeg vil være hos en større og kendt virksomhed.
... der ellers kan vælge at tage til Shell Korskro, det er absolut ingen IT virksomhed, men der kan jeg lave noget studie relevant som jeg måske selv kan tjene penge på senere og det vil nok ikke se skidt ud på et portfolio.
... der nok kan vælge at tage til Miracle og lave noget der ikke er voldsomt studie relevant, men jeg vil være hos en større og kendt virksomhed.
... der ellers kan vælge at tage til Shell Korskro, det er absolut ingen IT virksomhed, men der kan jeg lave noget studie relevant som jeg måske selv kan tjene penge på senere og det vil nok ikke se skidt ud på et portfolio.
Det er snart ligemeget.
Jeg er datamatiker studerende. De Miracle laver i Esbjerg er administration af Oracle databaser og det jeg laver når jeg er på arbejde, det er dokumentation af et system og pt. virker det ikke specielt datamatiker-agtig det vi dokumentere. Hvis jeg skal noget der siger mig lidt mere, så er det nok Aalborg, Aarhus eller Ballerup.
Jeg er pt. ansat hos Miracle.
Det er snart ligemeget.
Jeg er datamatiker studerende. De Miracle laver i Esbjerg er administration af Oracle databaser og det jeg laver når jeg er på arbejde, det er dokumentation af et system og pt. virker det ikke specielt datamatiker-agtig det vi dokumentere. Hvis jeg skal noget der siger mig lidt mere, så er det nok Aalborg, Aarhus eller Ballerup.
Jeg er pt. ansat hos Miracle.
... der ved at SlettetBruger har været ude og skide i dag*
... der synes snapchat er skide (tøhø) sjovt
*Eller var på wc for at tisse, men sad ned.
... der synes snapchat er skide (tøhø) sjovt
*Eller var på wc for at tisse, men sad ned.
Vent lige lidt.. Er du blevet en bot der halvårligt skriver for at holde din profil levende?
http://newz.dk/forum/tagwall/jeg-er-ham-84763/page1003#50101 skrev:KrisTor. d. 6. dec. 2012 17:43
...der kedede sig på arbejdet og lige ville ind og se om der var sket noget nyt på newz det sidste halve år.
Ronson (54067) skrev:Der er aldrig ballade på newz
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c...
Ronson - Protecting newz.dk
Magten (54070) skrev:...der er jævnt træt af Cisco AnyConnect VPN klienten.. Hold kæft den er elendig.
men den er god i forhold til zyxel's...
...der har skrevet et lettere hidsigt brev til Pest Danmark.
...der for 9 dage siden sendte en faktura til dem, vedrørende en pakke der skulle fortoldes.
...der i dag får et brev om at de ikke har informationer nok og skal have en PayPal-udskrift.
...der ikke betalte med PayPal.
...der desuden har fået at vide at pakken kan risikere at blive sendt tilbage, fordi Pest.dk kun må have den 14 dage og der allerede er gået 10.
...der synes det er en fin service man får for sine 160kr i gebyr.
...der for 9 dage siden sendte en faktura til dem, vedrørende en pakke der skulle fortoldes.
...der i dag får et brev om at de ikke har informationer nok og skal have en PayPal-udskrift.
...der ikke betalte med PayPal.
...der desuden har fået at vide at pakken kan risikere at blive sendt tilbage, fordi Pest.dk kun må have den 14 dage og der allerede er gået 10.
...der synes det er en fin service man får for sine 160kr i gebyr.
Hvad er der nu galt med den?Magten (54070) skrev:...der er jævnt træt af Cisco AnyConnect VPN klienten.. Hold kæft den er elendig.
#54073: Jeg sendte også ordrebekræftelse med med pris (og nu må jeg så hellere også sende paypal-udskrift) d. 5. og de skriver stadig på T&T at den afventer eksportdokument.
Min burde ryge tilbage til singapore torsdag hvis de stadig påstår ikke at have fået det.
Ronson (54054) skrev:Den har næsten været en tur på månen.
Ja, den har kørt en del.
Thoroughbreed (54057) skrev:Næsten lige synet, endda uden anmærkninger ^^)
Vi har 2013 nu retard >_<
Under et år til syn? Hvad måtte du slippe?
Gratis.
Kan man så kalde det et godt køb? O_ô
Also, min Carina E rundede 500.000 da jeg solgte den. Havde det ikke været fordi at idioten smadrede den, kørte den sikkert endnu!
Ved 420k skulle vandpumpen skiftes, og ved 470k var der noget tuning der gik galt - og kostede en ny motor.
Ellers ikke nogle problemer, det er da rimelig pænt :P
Also, min Carina E rundede 500.000 da jeg solgte den. Havde det ikke været fordi at idioten smadrede den, kørte den sikkert endnu!
Ved 420k skulle vandpumpen skiftes, og ved 470k var der noget tuning der gik galt - og kostede en ny motor.
... der nu har snakket med min chef hos Miracle.
... der muligvis kan få noget udvikler praktik fra Århus i Esbjerg.
... hvis nye server nu er kommet i et nyt-nyt kabinet.
... der nu skal have flyttet den gamle server over i kabinettet fra den nye servers gamle kabinet.
... der muligvis kan få noget udvikler praktik fra Århus i Esbjerg.
... hvis nye server nu er kommet i et nyt-nyt kabinet.
... der nu skal have flyttet den gamle server over i kabinettet fra den nye servers gamle kabinet.
I kan i øvrigt købe min gamle bil her, men jeg ved ikke hvor han har "udv. temp. måler" og det sidste billede fra.
Also - hvad mener vossen er passende hardware (cpu/ram-mæssigt) til 2-3 ikke-cpu-intensive virtuelle windows-servere?
Also - hvad mener vossen er passende hardware (cpu/ram-mæssigt) til 2-3 ikke-cpu-intensive virtuelle windows-servere?
Thoroughbreed (54076) skrev:#75
Det var en gave fra den gamle. Og indtil videre er der kun lidt støj fra en træt servopumpe som kunne trænge til en udskiftning. Og så er fjedrene i bag ret bløde.
Pyt, det er småting. Er der servo olie nok på?
Thoroughbreed (54081) skrev:#80
Ja, det er skiftet for nyligt.
Intel Core i5-3570 burde være længe nok og 16 GB RAM.. så kan du i hvert fald det og mere. Dog skal man være opmærksom på hvilket bundkort man køber, i hvert fald hvis det er ESXi.
Jeg kører med Kingston ValueRAM eller Corsair Value Select af RAM og jeg bruger et ASRock Z77 Pro4 bundkort, samt i5-3570 (non-K).
Du kan nok også gøre det med mindre CPU.
Jeg kører med Kingston ValueRAM eller Corsair Value Select af RAM og jeg bruger et ASRock Z77 Pro4 bundkort, samt i5-3570 (non-K).
Du kan nok også gøre det med mindre CPU.
Thoroughbreed (54086) skrev:... der valgte at tage cyklen* på arbejde ^^)
*
http://peecee.dk/uploads/052013/image9.jpg
Flot håndtag. Hvorfor tog du ikke et billede af hele cyklen?
Hvis den er understøttet, så burde det være længe fin.
Ellers i den størrelse har jeg personligt testet en Shuttle XH61V og al dens hardware er understøttet.
Hvis den er understøttet, så burde det være længe fin.
Ellers i den størrelse har jeg personligt testet en Shuttle XH61V og al dens hardware er understøttet.
...Der Samsung galaxy s4
Plus:
Smuk telefon
Lækker skærm
Minus:
Lagger out of the box
Bliver forbandet varm bare man browser.
Brugt 6pct strøm på lige at tjekke rejseplanen og skrive dette
Plus:
Smuk telefon
Lækker skærm
Minus:
Lagger out of the box
Bliver forbandet varm bare man browser.
Brugt 6pct strøm på lige at tjekke rejseplanen og skrive dette
Tænkte der var sket en del siden min første Asus Transformer.
Men newz er nu hellere android venlig.
Siden mit sidste indlæg er der smuttet 2pct; med skærmen slukket i lommen.
Also: wifi problemer; på hotellet blev jeg smidt af netværket hver 30. Sekund, og på igen med det samme, det skete ikke for hverken for iphonen, lumiaen, eller galaxy 2 (kærestens).
Men newz er nu hellere android venlig.
Siden mit sidste indlæg er der smuttet 2pct; med skærmen slukket i lommen.
Also: wifi problemer; på hotellet blev jeg smidt af netværket hver 30. Sekund, og på igen med det samme, det skete ikke for hverken for iphonen, lumiaen, eller galaxy 2 (kærestens).
Husk at du ikke kan regne med batteriet, før det har været afladet og opladet et par gange.
Tror dog selv at jeg beholder min SIII et stykke tid endnu. Den er mere end hurtig nok til mit brug.
Husk at du ikke kan regne med batteriet, før det har været afladet og opladet et par gange.
Tror dog selv at jeg beholder min SIII et stykke tid endnu. Den er mere end hurtig nok til mit brug.
Nu skal jeg så også passe på jeg ikke får det til at lyde som om det kun er skidt.
Der er sku nogen smarte features. Hardwaren er lækker.
Men jeg er også virkelig bange for at komme til at ødelægge noget, når der er så mange muligheder.
SwiftKey er guld.
Der er sku nogen smarte features. Hardwaren er lækker.
Men jeg er også virkelig bange for at komme til at ødelægge noget, når der er så mange muligheder.
SwiftKey er guld.
Stod med handsker på, og telefonen havde høretelefoner i .. Meget kejtet måde, smider et nyt op når jeg har fri ^^)
Stod med handsker på, og telefonen havde høretelefoner i .. Meget kejtet måde, smider et nyt op når jeg har fri ^^)
Manofsciencemanoffaith (54087) skrev:Thoroughbreed (54086) skrev:... der valgte at tage cyklen* på arbejde ^^)
*
http://peecee.dk/uploads/052013/image9.jpg
Flot håndtag. Hvorfor tog du ikke et billede af hele cyklen?
http://peecee.dk/uploads/052013/image11.jpg
Er du glad nu? ^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.