mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (54293) skrev:Hvilke features er det du mangler pt.? Indholdet er selvfølgelig forskelligt, men det var ikke det du snakkede om.
Hvis du sammenligner det danske indhold i Windows Media Center, med det amerikanske, så vil du opleve at der er en stor forskel på hvilke features der er tilgængelige for os i Danmark.
Det er desværre meget sansynligt at det samme vil ske for den nye XBox, hvilket vil give os i Danmark en dårligere oplevelse end de får i USA.
Mort (54303) skrev:Hvis du sammenligner det danske indhold i Windows Media Center, med det amerikanske, så vil du opleve at der er en stor forskel på hvilke features der er tilgængelige for os i Danmark.
Hvilke features mangler du?
Forveksler du ikke features med indhold?
...der har været i gang med usb, relæ, batteri og sirene
http://ronson.dk/newz/nnn.mp4
http://ronson.dk/newz/nnn.mp4
Elskov (54317) skrev:... der har det af helvede til, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Hvad gør I andre, når humøret når bunden?
http://bringingyouohm.files.wordpress.com/2010/09/...
Spøg til side...
Så kan jeg anbefale at man opsøger sine bedste venner, dem man kan være sammen med uden at lave noget som helst og snakke godt med om alt.
Så enten bare være sammen med dem for at glemme det hele et stykke tid, eller også snakke med dem om hvad der går en på, alt efter hvad man har brug for.
Da jeg havde problemer med depression, var en lang aftenskøretur i bilen dog også rigtig godt, hvis de rigtige venner ikke lige var i nærheden.
Så kan jeg anbefale at man opsøger sine bedste venner, dem man kan være sammen med uden at lave noget som helst og snakke godt med om alt.
Så enten bare være sammen med dem for at glemme det hele et stykke tid, eller også snakke med dem om hvad der går en på, alt efter hvad man har brug for.
Da jeg havde problemer med depression, var en lang aftenskøretur i bilen dog også rigtig godt, hvis de rigtige venner ikke lige var i nærheden.
Jakob Jakobsen (54322) skrev:Spøg til side...
Problemet er, at jeg er bange for at skubbe mine venner væk ved at snakke for meget om, hvad der går mig på. Det er svært at finde en balance, når man føler, at man rammer bunden flere gange om ugen.
Elskov (54323) skrev:Problemet er, at jeg er bange for at skubbe mine venner væk ved at snakke for meget om, hvad der går mig på. Det er svært at finde en balance, når man føler, at man rammer bunden flere gange om ugen.
Kender det selv alt for godt.
Bare husk at det ofte kan hjælpe lige så meget, bare at være sammen med dem uden at snakke om det.
Har heldigvis nogle rigtig gode venner, som jeg kan tage ud til når som helst.
En sidenote.
Lige fra da jeg fik konstateret kræft, til kemo, over operation og efterfølgende kemo, har jeg ikke mærket noget som helst til depression.
...så får man et brev fra kommunen, hvor de vil stoppe ens sygedagpenge, hvilket samtidig vil gøre at jeg højst sandsynlig mister min elevplads.
...og så kunne jeg pludselig mærke et snert af den gamle depression.
Elskov (54317) skrev:... der har det af helvede til, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre ved det. Hvad gør I andre, når humøret når bunden?
Da jeg havde depression og ramte bunden accepterede jeg at jeg var på bunden.
Så flygtede jeg oftest væk fra virkeligheden og læste en bog (var svært i længden da jeg havde koncentration som hunden fra UP) eller især gik amok med en tv-serie. Så kunne jeg drømme mig væk fra alt det der var lort og få et overskud til at kunne få "klaret" hvad det nu var som lige var det der gjorde det hele lidt lort den gang.
Men som oftest var det en en eller anden dum ting som gjorde udslaget og ved at lige få luft fra det hele og få lov til at være glad blev det udholdelig.
... der har problemer med dobbelt linieafstand på Newz .. Er jeg den eneste? >_<
- Eva, hvad med os på Newz? Din familie/venner herinde :)
- Eva, hvad med os på Newz? Din familie/venner herinde :)
Thalion (54329) skrev:Da jeg havde depression og ramte bunden accepterede jeg at jeg var på bunden.
Så flygtede jeg oftest væk fra virkeligheden og læste en bog (var svært i længden da jeg havde koncentration som hunden fra UP) eller især gik amok med en tv-serie. Så kunne jeg drømme mig væk fra alt det der var lort og få et overskud til at kunne få "klaret" hvad det nu var som lige var det der gjorde det hele lidt lort den gang.
Men som oftest var det en en eller anden dum ting som gjorde udslaget og ved at lige få luft fra det hele og få lov til at være glad blev det udholdelig.
Yeah... Jeg mister bare lysten til alt, når mit humør svinger nedad. Og har intet overskud.
TB: Du må da gerne få at vide, hvad der er los. Det kan også være, det hjælper lidt, at få det skrevet ned. Der sker vel ikke så meget ved at skrive det herinde...
Jeg er ikke deprimeret (eller jo, det er jeg vel, men ikke sådan direkte), men for nogle uger siden fik jeg ændret min diagnose til skizofreni. Det har ramt lidt hårdt. Jeg har ikke været i skole siden (Jeg skal i forvejen kun være der 3 gange om ugen), og mit humør svinger mellem okay og helt forfærdeligt. Jeg æder som et svin, og min lejlighed ligner lort. Jeg føler mig som en taber, der intet kan. Jeg venter bare på, at jeg skal starte på den nye behandling i næste måned. Jeg er frustreret og rastløs, men energiforladt og initiativløs.
lav noget der intressere dig og på en måde få tankerne væk. eller gå en lang tur(plager jeg at gøre).
lav noget der intressere dig og på en måde få tankerne væk. eller gå en lang tur(plager jeg at gøre).
Elskov (54332) skrev:Der sker vel ikke så meget ved at skrive det herinde...
Ikke medmindre Terra ser det ..
Men kan da godt forstå hvis du føler dig lidt nede, omvendt så er det vel rart nok at få en diagnose? Jeg mener - finde roden til problemet?
Husk, du kan altid fange mig på steam ^^)
Elskov (54332) skrev:eg æder som et svin, og min lejlighed ligner lort. Jeg føler mig som en taber, der intet kan. Jeg venter bare på, at jeg skal starte på den nye behandling i næste måned. Jeg er frustreret og rastløs, men energiforladt og initiativløs.
Har du nogle venner, du kan hænge ud med? Det lyder som om du har brug for nogle gode oplevelser, uanset hvad de går ud på. Du behøver ikke at snakke om det, men det at du bare har noget socialt kørende er altid godt for humøret, og giver dig noget andet at tænke på.
Og prøv at fokusere på noget, du er god til. F.eks. at tegne. Måske kan du tegne dine problemer?
I er søde :)
TB: joh et eller andet sted er det meget rart. Især fordi det betyder, at jeg nu kan komme i ordentlig behandling, der forhåbentlig virker (krydser fingre!)
*fucking mange tal*: Jeg har en god ven tæt på. Og Mille i Viborg, som jo desværre er lidt langt væk fra Viby :/ Men ham, der bor tæt på, ses jeg ret tit med, så jo :)
Jeg plejede faktisk at tegne mine følelser (det blev meget makabre tegninger :S), måske skulle jeg begynde at gøre det igen :) Både for at fokusere på det jeg kan, men også for at afreagere.
TB: joh et eller andet sted er det meget rart. Især fordi det betyder, at jeg nu kan komme i ordentlig behandling, der forhåbentlig virker (krydser fingre!)
*fucking mange tal*: Jeg har en god ven tæt på. Og Mille i Viborg, som jo desværre er lidt langt væk fra Viby :/ Men ham, der bor tæt på, ses jeg ret tit med, så jo :)
Jeg plejede faktisk at tegne mine følelser (det blev meget makabre tegninger :S), måske skulle jeg begynde at gøre det igen :) Både for at fokusere på det jeg kan, men også for at afreagere.
Elskov (54337) skrev:Men ham, der bor tæt på, ses jeg ret tit med, så jo :)
Det lyder ret godt. Jeg har selv været ret langt ude i tovene en del gange i mit liv. Og enten har det sociale gjort det, eller også har jeg prøvet at finde på ting, der glædede mig. Prøvet et se frem til små ting etc. Men det er jo ikke altid let.
Elskov (54337) skrev:måske skulle jeg begynde at gøre det igen :)
Well, det er i hvert fald et godt redskab til at finde ud af hvad, problemerne er og få set dem på lidt forskellige måder.
... der er ved at være træt af en dude, der hele tiden skriver til mig. Jeg mødtes med ham én gang, men siden da har han bare været en kæmpe idiot. Jeg hader at ignorere folk, men det gør jeg ved ham, fordi han ikke forstår et nej. Men han forstår heller ikke, at han bliver ignoreret. Siden vi sidst havde kontakt, har han skrevet 17 (17!!!) "hej"-beskeder, som jeg ikke har svaret på. Og han bliver tilsyneladende ved. Altså... Hvad sker der? Oo Jeg har prøvet at være tålmodig, men jeg vil simpelthen ikke starte en samtale igen, for så stopper det aldrig. WTF!
... Der kan nævne, at en Thinkpad Helix med i5, mister følgende når den undockes:
1,3GB/s hastighed på Ram (fra 10,1 til 8,8)
18 point på CPU'en (fra 369 til 351. Flops er uberørt, det er primært IO/s)
Ca. 50pct mindre GPU kraft (rendering en i testen gik fra 178, til 92 FPS
Ikke en uvæsentlig forskel, især ikke på GPS'en.
1,3GB/s hastighed på Ram (fra 10,1 til 8,8)
18 point på CPU'en (fra 369 til 351. Flops er uberørt, det er primært IO/s)
Ca. 50pct mindre GPU kraft (rendering en i testen gik fra 178, til 92 FPS
Ikke en uvæsentlig forskel, især ikke på GPS'en.
...der fik bestilt en Aqvia
...der af en eller anden grund ikke kan lave brackets [] mere.
...der af en eller anden grund ikke kan lave brackets [] mere.
...der rigtig kan teste Windows To Go nu..
Vi kom til at snakke om på jobbet, om der var nogen skattemæssig fordel i at give sine medarbejdere mulighed for at arbejde hjemmefra på den måde. Det var jo et ganske godt argument for at bruge det ^^
Vi kom til at snakke om på jobbet, om der var nogen skattemæssig fordel i at give sine medarbejdere mulighed for at arbejde hjemmefra på den måde. Det var jo et ganske godt argument for at bruge det ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.