mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Thoroughbreed (54398) skrev:#54397
Vandmeloner med vodka - how to? Og, virker det/smager det godt, eller er det bare vand med .. vand?
... der (måske) skal have massage for første gang ever o_O What to expect?
de gange jeg har set folk lave det, så skar de et hul i vandmelonen og satte vodkaflasken ned i kødet, og lod melonen trække væsken til sig.
sgt.borup (54401) skrev:Thoroughbreed (54398) skrev:#54397
Vandmeloner med vodka - how to? Og, virker det/smager det godt, eller er det bare vand med .. vand?
... der (måske) skal have massage for første gang ever o_O What to expect?
de gange jeg har set folk lave det, så skar de et hul i vandmelonen og satte vodkaflasken ned i kødet, og lod melonen trække væsken til sig.
Ja, det er også den måde jeg har haft lavet vodka melon de gange jeg har lavet det.
...der takker porre for inspiration til at lave sandwich
...der dog valgte at bruge en god skinke istedet for oksekød, og hjemmelavet mayo istedet for miraclewhip
...der dog valgte at bruge en god skinke istedet for oksekød, og hjemmelavet mayo istedet for miraclewhip
...der efter han havde lavet sandwichen kom til at tænke på at han ikke har en kontaktgrill...
...der synes den blev ok i ovnen
...der smutter ud og køber en kontaktgrill i morgen =)
...der synes den blev ok i ovnen
...der smutter ud og køber en kontaktgrill i morgen =)
... der kan informere om at Davidsen har en til 299
... der ikke har fået svar fra Porren om den er noget værd >_<
1.500 watt, non-stick, kan åbnes helt/foldes ud
... der ikke har fået svar fra Porren om den er noget værd >_<
1.500 watt, non-stick, kan åbnes helt/foldes ud
...der tror at den kontaktgrill Davidsen har, måske ikke er kraftig nok.
...der måtte smide en 1.500W no name kontaktgrill ud, da den kun kunne koge maden.
...der nok ville vælge noget a la denne i dag.
...der måtte smide en 1.500W no name kontaktgrill ud, da den kun kunne koge maden.
...der nok ville vælge noget a la denne i dag.
... der tilsyneladende har fået lukket TV forbindelsen (stofa). Jeg bor i bofællesskab, men min bofælle Katrine betaler regningen, selvom den er registeret i mit navn (???) da hun er den eneste med TV forbindelsen (stikket er på hendes værelse..), hvad sker der mon hvis det helt udelades at betale regningen ? Kommer der rykkere ? ryger jeg i RKI for en sølle regning ?
Hun er nemlig ikke særlig ofte hjemme, og TV ser hun ikke så meget af.
Hun er nemlig ikke særlig ofte hjemme, og TV ser hun ikke så meget af.
...der glæder sig over at denne gang tager fagfolk bladet fra munden:
http://farm9.staticflickr.com/8548/8812345624_e9e2...
Folk der ikke ved hvem Mark er...er sikkert dem der køber PS4 ^^
http://farm9.staticflickr.com/8548/8812345624_e9e2...
Folk der ikke ved hvem Mark er...er sikkert dem der køber PS4 ^^
... der har åbnet altandøren. Og min underbo har åbnet terrassedøren. Hans lejlighed stinker så kvalmt, og jeg kan lugte det helt heroppe, når vi begge har åbnet døren. De gange jeg har handlet ind for ham og afleveret varene, så stinker jeg bagefter, selvom jeg kun stod ved hans dør i max et par minutter. Det er godt nok ulækkert.
Hyggeligt.
Minder mig om en gang jeg var ude hos Superbest og skifte en kogeplade, hvilket er skyld i at jeg ikke har spist varme frikadeller fra butikkerne siden.
Hyggeligt.
Minder mig om en gang jeg var ude hos Superbest og skifte en kogeplade, hvilket er skyld i at jeg ikke har spist varme frikadeller fra butikkerne siden.
... der ikke dur til at være alene på 300 kvadratmeter.
... der ville ønske at kæresten var kommet til Danmark en uge tidligere.
... hvis forældre er taget på ferie i en uge.
... der ville ønske at kæresten var kommet til Danmark en uge tidligere.
Yvossen (54421) skrev:300 kvadratmeter.
[...]
Fest hos Yvossen!
Elskov (54420) skrev:Det undrer mig bare, at hjemmehjælpen ikke gør (godt nok) rent.
Hjemmehjælpen er begrænset til "almindelig rengøring", så som støvsugning og vask af gulve, samt støvaftørring under skulderhøjde.
Oprydning og hovedrengøring er ikke noget vi må lave.
Thoroughbreed (54424) skrev:... der virkeligt kan anbefale Telenor!
Husk at prisen stiger til 400kr/md. efter de 6 måneder.
Overvejede selv at bestille en 4S i går, men opgav, da jeg ville miste alle mine fordele, så som gratis SMS/MMS og fri surf 10GB uden merbetaling.
...der siger ØV!
Jakob Jakobsen (54427) skrev:Hjemmehjælpen er begrænset til "almindelig rengøring", så som støvsugning og vask af gulve, samt støvaftørring under skulderhøjde.
Oprydning og hovedrengøring er ikke noget vi må lave.
Det er selvfølgelig rigtigt. Jeg var hjemmehjælper-afløser i et kort stykke tid engang, og der kom jeg også en gang imellem til nogle ret klamme hjem. Men folk skal vist selv søge om, at der også bliver gjort rent. Det kan være, han ikke har gjort det.
Elskov (54429) skrev:Men folk skal vist selv søge om, at der også bliver gjort rent. Det kan være, han ikke har gjort det.
Mange har slet ikke overskud til at rydde op selv og holde rent og har heller ikke økonomi til jævnligt at betale folk for at komme og rydde op.
Hjemmehjælpen kan så desværre ikke gøre noget, før personen mere eller mindre er til fare for sig selv eller andre, hvor der så kan sættes et specielt team ind, som så rydder godt op.
Jakob Jakobsen (54430) skrev:Mange har slet ikke overskud til at rydde op selv og holde rent og har heller ikke økonomi til jævnligt at betale folk for at komme og rydde op.
Hjemmehjælpen kan så desværre ikke gøre noget, før personen mere eller mindre er til fare for sig selv eller andre, hvor der så kan sættes et specielt team ind, som så rydder godt op.
I know, men jeg regner heller ikke med, at han kan selv, eller at han har råd til prof rengøringshjælp. Det jeg mente var, at man vist nok selv skal bede hjemmehjælpen om det, hvis man vil have gjort lidt rent. Altså ikke hovedrengøring, bare det overfladiske. Og det er dét han nok ikke har gjort. Men jeg har ikke forstand på, hvordan det fungerer. Jeg ved bare, at jeg dengang hos hjemmeplejen ofte gjorde rent, uden at folk var til fare for sig selv. Måske er reglerne anderledes fra kommune til kommune? Jeg ved det ikke. Men fx oplevede jeg heller ikke det der med aldrig at have tid til at snakke med brugerne. Flere gange var det faktisk min opgave netop at snakke med dem. I andre kommuner hører man om, at hjemmehjælpen nærmest bare spæner ind i huset, smører nogle madder, og spæner videre.
Yvossen (54426) skrev:#24
Hvad er hastigheden FØR nedsat hastighed? 1/1 Tbit?
Ja, ikke her :P Jeg må nøjes med 20/20
Jakob Jakobsen (54427) skrev:Thoroughbreed (54424) skrev:... der virkeligt kan anbefale Telenor!
Husk at prisen stiger til 400kr/md. efter de 6 måneder.
Overvejede selv at bestille en 4S i går, men opgav, da jeg ville miste alle mine fordele, så som gratis SMS/MMS og fri surf 10GB uden merbetaling.
Du kan jo bare vælge et billigere abonnement :)
- besides, trofaste kunder har det godt hos dem. Jeg giver 120 kr/mdr for 5 GB (derefter bliver hastigheden sat ned til 64 Mbit), fri sms og 3 timers tale
Thoroughbreed (54433) skrev:- besides, trofaste kunder har det godt hos dem. Jeg giver 120 kr/mdr for 5 GB (derefter bliver hastigheden sat ned til 64 Mbit), fri sms og 3 timers tale
Ja, det er også derfor jeg ikke vil skifte abonnement.
Skal betale over dobbelt så meget om måneden, bare for at få det samme som jeg får nu, hvis jeg skiftede.
Du er måske allerede kunde?
... der tror at SlettetBruger og Fr. Porre er hjemme hos Yvossen
- eller i zoo
Du er måske allerede kunde?
... der tror at SlettetBruger og Fr. Porre er hjemme hos Yvossen
- eller i zoo
Vi har en stor have. Vi har også et stort presenninghus(-ting), så jeg ved ikke, hvad jeg forsøger at fortælle jer.
Den varmer maden og det der non-stick-teflon-halløj fungerer mægtig godt. Så den gør vel hvad den skal.Thoroughbreed (54416) skrev:RonRon, Porre - er det bare kvallivare eller hva?
Til gengæld er den ubrugelig at varme blødt brød i, alt bliver trykket fladt.
...der har en lille have. Der er endda blevet revet og gravet i den i dag. Der kan sagtens holdes noget gilde.
...som ikke helt ved hvad der får windows defender til at tage så meget af min CPU :-/ https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.