mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Settings>Apps>All find så den app du gerne vil slette cache på og klik ind på den...så skulle der gerne være en knap som heder "Clear cache"
billede eks af en tilfældig app:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/scree...
da jeg har fjernet den ur-widget som var på min TLF så kan jeg ikke vise dig at billede af den og kan ikke lige huske navnet på den...så der er der nok en af de andre her inde som lige skal komme med et navn
da jeg har fjernet den ur-widget som var på min TLF så kan jeg ikke vise dig at billede af den og kan ikke lige huske navnet på den...så der er der nok en af de andre her inde som lige skal komme med et navn
csstener (54704) skrev:Settings>Apps>All find så den app du gerne vil slette cache på og klik ind på den...så skulle der gerne være en knap som heder "Clear cache"
Tak, det virkede.
newz newz newz ....en tur på forsiden tager 200MB ram*røster på hovedet* tror godt kan gøre bedre end det....
...Der var ude og vandre.
En lille 10km tur med 10kg oppakning i vandreudstyr - det var sku lækkert, og trættende :P
En lille 10km tur med 10kg oppakning i vandreudstyr - det var sku lækkert, og trættende :P
Det var sku skønt, håber 'Project Trekking' er hvad der skal til for at komme i kontakt igen med den lille unge der stod op før hønsene på hverdagene, og weekenden for den sags skyld, for at være udenfor inden skolen startede.
De første 2 mål er sat: første er en tur med herre-klubben til Aurlandsdalen i Norge for at vandre i 5 dage.
Næste mål er at trekke til Tønder, med fuld oppakning, det er 16 timers uafbrudt gang :P
De første 2 mål er sat: første er en tur med herre-klubben til Aurlandsdalen i Norge for at vandre i 5 dage.
Næste mål er at trekke til Tønder, med fuld oppakning, det er 16 timers uafbrudt gang :P
csstener (54702) skrev:edit1: D-D linket til #54695 virker ikke....tror det er fordi den tror det på den her side men det er enlig på forrige side.
Nej, den virker, som den skal. Se kynz. Det her problem har været oppe flere gange før.
Herreklubben og jeg tager turen til toppen af Kilimanjaro ... Sig mig, skal vi ikke mødes på halvvejen, så trekker jeg mod Esbjerg!..
Trekke - hader det ord, minder mig om trekkies - føj!
Herreklubben og jeg tager turen til toppen af Kilimanjaro ... Sig mig, skal vi ikke mødes på halvvejen, så trekker jeg mod Esbjerg!..
Trekke - hader det ord, minder mig om trekkies - føj!
SlettetBruger (54710) skrev:Det var sku skønt, håber 'Project Trekking' er hvad der skal til for at komme i kontakt igen med den lille unge der stod op før hønsene på hverdagene, og weekenden for den sags skyld, for at være udenfor inden skolen startede.
Det lyder creepy. Jeg håber det er dig selv du taler om, ellers skal naboerne da til at gemme deres børn væk!
Glasur er da nitten ... Men synes næsten du skulle smage en af mine specielle flødeboller ^_^
Glasur er da nitten ... Men synes næsten du skulle smage en af mine specielle flødeboller ^_^
... der har fået sin computer returneret fra reparation.
... der er skuffet over at jeg ikke fik en Retina skærm.
... der er skuffet over at jeg ikke fik en Retina skærm.
478907111414718754684 (54723) skrev:...der ikke kan logge ind på Gravatar længere uden at sende min profil videre til Wordpress. Så jeg kommer aldrig til at skifte profilbillede.
Det virker alligevel ikke ò_ó jeg oprettede mig for lang tid siden på den måde, for at skifte billede. Men mit profilbillede her har ikke ændret sig.
SlettetBruger (54710) skrev:Det var sku skønt, håber 'Project Trekking' er hvad der skal til for at komme i kontakt igen med den lille unge der stod op før hønsene på hverdagene, og weekenden for den sags skyld, for at være udenfor inden skolen startede.
Så du tror simpelthen at motion vil give dig et barns stofskifte?
Er du klar over hvor DUM du lyder lige nu?
...der har knap 3 kvarter med DR der redigerer tekst på DR2
http://ronson.dk/papmache/tv/DR2.mp4
Jeg ved ikke hvorfor jeg har optaget det på VHS...
Der er dog to interessante ting ved videoen:
■ Bitrate er helt nede på 50 kbit/s
■ Lyden fylder mere end billedet
http://ronson.dk/papmache/tv/DR2.mp4
Jeg ved ikke hvorfor jeg har optaget det på VHS...
Der er dog to interessante ting ved videoen:
■ Bitrate er helt nede på 50 kbit/s
■ Lyden fylder mere end billedet
terracide (54725) skrev:SlettetBruger (54710) skrev:Det var sku skønt, håber 'Project Trekking' er hvad der skal til for at komme i kontakt igen med den lille unge der stod op før hønsene på hverdagene, og weekenden for den sags skyld, for at være udenfor inden skolen startede.
Så du tror simpelthen at motion vil give dig et barns stofskifte?
Er du klar over hvor DUM du lyder lige nu?
wat
Nej, jeg håber på det resultere i: Mindre PC, mere luft.
...der glæder sig til at se Apple fansene æde Tim Cook's tal råt..
WWDC skrev:28 million copies of Mountain Lion have been shipped, the best selling release of all Mac versions in the past. About 35 percent of users have updated, versus less than 5 percent for Windows 8.
#D-D ! Kunne godt bruge en mode ala pewbe mode bare hvor du kan vælge at rate alle indlæg fra en bedstem person :-)
...som er ved at være træt af at rate alle Terras indlæg som irrellevant
...som er ved at være træt af at rate alle Terras indlæg som irrellevant
...hvis bilforsikring ikke dækker "atomskader":
"...det er en betingelse for denne dækning, at skaden ikke skyldes frigørelse af atomkraft."
"Udløsning af atomenergi, kerneeksplision eller radioaktiv bestråling."
Det er også en betingelse for dækningen, at "kernereaktion anvendt [...] ikke har stået i forbindelse med reaktor eller accelratordrift." (sic).
"...det er en betingelse for denne dækning, at skaden ikke skyldes frigørelse af atomkraft."
"Udløsning af atomenergi, kerneeksplision eller radioaktiv bestråling."
Det er også en betingelse for dækningen, at "kernereaktion anvendt [...] ikke har stået i forbindelse med reaktor eller accelratordrift." (sic).
Problemet er bare hvem der skal have pengene, eftersom din nærmeste familie, nok bliver ramt sammen med dig.
Problemet er bare hvem der skal have pengene, eftersom din nærmeste familie, nok bliver ramt sammen med dig.
...der fik lavet sin første gang colasirup af Open cola.
...der virkelig kan anbefale det, da det smager som cola smagte for 20 år siden.
...der virkelig kan anbefale det, da det smager som cola smagte for 20 år siden.
Tænkte det ikke så meget som en ulykkes. Men bare på bilen.
EDIT: Hvis man nu ikke lige var hjemme da ulykken skete. Fx. ferie eller lign.
Tænkte det ikke så meget som en ulykkes. Men bare på bilen.
EDIT: Hvis man nu ikke lige var hjemme da ulykken skete. Fx. ferie eller lign.
How?
... der vist skal have noget igang ang. sønderlol
... hvis kæreste er ved at planlægge Sdr.jysk kaffebord og grillmad til sønderlol o_O
How?
... der vist skal have noget igang ang. sønderlol
... hvis kæreste er ved at planlægge Sdr.jysk kaffebord og grillmad til sønderlol o_O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.