mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der ligger i hængekøjen og har et dilemma
... der ikke ved om jeg skal tage en øl, eller en farvet drink...?!
Thoroughbreed (56002) skrev:... der ligger i hængekøjen og har et dilemma
http://1.bp.blogspot.com/-Lo9wZsPUiU0/UN6Uc84lyLI/...
... hvis bror kan styre tv'et med sin iPhone
... der svarede
... der svarede
Det' løwn Per! Du kan simpelthen FJERNBETJENE dit tv .. Ovre fra SOFAEN? Det er satme smart!
-_-'
http://xlocalhost.dk:8000/listen.pls private dj på i aften :-P
...som lige faldt over denne wallpaper: http://assets.razerzone.com/eedownloads/desktop-wa...
...som henter en crack af dead space 3...har hørt blandet meninger om spillet og ville enlig have købt det først...men når nu det ikke kommer på steam og folk siger det er en meget dårlig port så syndes jeg godt at jeg kan tillade mig lige at prøve det før jeg køber det...der er jo ingen demo til det så de er på en måde selv uden om det.
Fordi at du er mærkelig. Eller, er det mig der er det?
Bøf til morgenmad er meget normalt i min verden. Bøf og spejlæg ... Omnomnom
Fordi at du er mærkelig. Eller, er det mig der er det?
Bøf til morgenmad er meget normalt i min verden. Bøf og spejlæg ... Omnomnom
ok, dead space 3 er ikke så dårlig ported som folk gik og sage....så det bliver sku nok købt...bare lidt trals at man skal bruge EA's crappy Orgin :-/
...der pauser
...der ikke kan slå svigermors rekord på bane 10 i CandyCrush.
216.000 >_< har nemt forsøgt over 50 gange nu, aldrig kommet over 200k
...der tager Angry Birds approached til CandyCrush, fortsætter kun fra en bane hvis jeg ligger no. 1.
...der ikke kan slå svigermors rekord på bane 10 i CandyCrush.
216.000 >_< har nemt forsøgt over 50 gange nu, aldrig kommet over 200k
...der tager Angry Birds approached til CandyCrush, fortsætter kun fra en bane hvis jeg ligger no. 1.
success! https://dl.dropboxusercontent.com/u/17458891/cam/2...
....så skal jeg bare lige have paret den med min mobil :-P....kan dog ikke huske vilke af knaperne som er til det.
men når den er parret så ryger den i min pc med direkte audio til bundkortet....så deet...
det er foresten sårdan en her jeg har skildt ad og lodet lidt på http://www.sonymobile.com/dk/products/accessories/...
Edit: fandt parrings knappen...og den er faktisk hurtigere til at afspille det der bliver sendt til den når den er koblet op over USB.. :-D intresant
....så skal jeg bare lige have paret den med min mobil :-P....kan dog ikke huske vilke af knaperne som er til det.
men når den er parret så ryger den i min pc med direkte audio til bundkortet....så deet...
det er foresten sårdan en her jeg har skildt ad og lodet lidt på http://www.sonymobile.com/dk/products/accessories/...
Edit: fandt parrings knappen...og den er faktisk hurtigere til at afspille det der bliver sendt til den når den er koblet op over USB.. :-D intresant
edit på #56014 :
og så kan jeg både høre almen radio fra pc'en samt tage opkald fra min mobil igennem min pc :-P
og så kan jeg både høre almen radio fra pc'en samt tage opkald fra min mobil igennem min pc :-P
jaja jeg ved hvad i tænker " den der smider du 1 gang til et audio stik på din pc også brander den sammen"....well det gjore den også, den virkede enlig findt da jeg satte et headset til for at teste om der så også kom lyd ud...men da jeg satte den til min line-in på min pc så lyste skærmen på BT enheden helt hvid og den gik efter følgende ud og ville ikke starte igen.
well det var da sjovt nok at side og leje med :-P
well det var da sjovt nok at side og leje med :-P
#14 #15 #16
Jeg kan sende en SMS til markjensen ... fra min computer
Jeg kan ringe til markjensen ... fra min computer
Jeg kan høre radio samtidigt mens jeg gør det ... på min computer
Jeg kan skrue op og ned på mit headset, samt play/pause ... på min computer
Hvordan jeg gør det?.. Jeg bruger selvfølgelig OSX 10.8!
Jeg kan sende en SMS til markjensen ... fra min computer
Jeg kan ringe til markjensen ... fra min computer
Jeg kan høre radio samtidigt mens jeg gør det ... på min computer
Jeg kan skrue op og ned på mit headset, samt play/pause ... på min computer
Hvordan jeg gør det?.. Jeg bruger selvfølgelig OSX 10.8!
En rating fra en med superkarma står stærkere end to med god karma. Følg nu med.
Det næste spørgsmål er så, hvordan fanden csstener har fået superkarma.
Han må være aktiv i sidste-ord-tråden (aka circlejerk rating). Jeg havde ret.
Jeg har så meget viden omkring newz.dk, at jeg burde være staff.
Det næste spørgsmål er så, hvordan fanden csstener har fået superkarma.
Karmafordeling
+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive
+2 Flest forum indlæg vurderet som Informativ
Han må være aktiv i sidste-ord-tråden (aka circlejerk rating). Jeg havde ret.
Jeg har så meget viden omkring newz.dk, at jeg burde være staff.
Daniel-Dane (56029) skrev:Jeg har så meget viden omkring newz.dk, at jeg burde være staff.
Men så ville vi jo aldrig høre fra dig igen..
jeg har næsten ikke skrevet noget i sidste-ord-tråden.
jeg prøver at være en fornuftig person når jeg skriver noget(prøver)
det der med Flamebaiting var en joke fordi hun sage hun ikke kan komme til newz sommerlol 2013
hvis jeg havde vidst at det var så dårlig en joke så havde jeg ikke gjort det. :-/ i'm sorry Ceak
har rettet den tilbage igen bare rolig jeg ville aldri efterlade sårdan en rating på Ceak
jeg har næsten ikke skrevet noget i sidste-ord-tråden.
jeg prøver at være en fornuftig person når jeg skriver noget(prøver)
det der med Flamebaiting var en joke fordi hun sage hun ikke kan komme til newz sommerlol 2013
hvis jeg havde vidst at det var så dårlig en joke så havde jeg ikke gjort det. :-/ i'm sorry Ceak
har rettet den tilbage igen bare rolig jeg ville aldri efterlade sårdan en rating på Ceak
HrJakobsen (56030) skrev:Daniel-Dane (56029) skrev:Jeg har så meget viden omkring newz.dk, at jeg burde være staff.
Men så ville vi jo aldrig høre fra dig igen..
Problem?
csstener (56031) skrev:det der med Flamebaiting var en joke fordi hun sage hun ikke kan komme til newz sommerlol 2013
Jeg kommer heller ikke alligevel (hvilket jeg allerede har meldt i Skype-chatten), så du kan tage min plads.
Jeg trapper også ned på newz.dk. (SCA gør det dog nemt for en for tiden, hva'?)
Great, nu sidder hun og væsker i skrævet. Nå, men så skal I vel bolle og Ronson skal se på. Det er reglen.
...der blev vækket i nat, ikke af torden og lynild, men af en rystende hund der var bange for nævnte torden og lynild.
Forbandet lille behåret rystepudser.
SlettetBruger (56035) skrev:...der blev vækket i nat, ikke af torden og lynild, men af en rystende hund der var bange for nævnte torden og lynild.
Jeg blev vækket af mit vække-ur....men lige i det jeg regste mig op, så lød der jordens største skrald efter fuldt af et lys som oplyste hele mit værelse(der var enda rullet for med mørk lægnings gardiner). Jeg kigede der efter ud af vinduet og så at der var brand 2 huse længere nede af veje.
Så jeg fik en temmelig hurtig start på dagen.
...der kan afsløre at [spoiler=Pepsi Twist er bedst][/spoiler]
...der siger til folk der ikke kan bruge spoiler tagget, at i burde overveje SNES
...der siger til folk der ikke kan bruge spoiler tagget, at i burde overveje SNES
Hvor meget blindsmagning er det, når du har 8X cola, hvor en enkelt er med citron.
Jeg er ret sikker på at selv jeg ville kunne finde twisten.
Jeg er ret sikker på at selv jeg ville kunne finde twisten.
Jakob Jakobsen (56040) skrev:Hvor meget blindsmagning er det, når du har 8X cola, hvor en enkelt er med citron.
Sjovt du siger det, min kollega var i tvivl ved denne og valgte faktisk en forkert. Så meget.
Og så gjorde vi det på den måde at vi fik en ukendt cola og måtte derefter smage dem en ad gangen og udelukke eller vælge den inden vi smagte en anden. Den oprindelige cola må ikke smages igen.
Når først man har prøvet en eller to andre colaer så er det svært at huske den oprindelige.
NightZtorm (56039) skrev:...der kan afsløre at [spoiler=Pepsi Twist er bedst][/spoiler]
Du skulle skydes >_<
... der nu har gang i KeepIt igen efter at have mistet min krypteringsnøgle.
... der er overrasket over at jeg nu kan sende til dem med 30-40 Mbit.
... der førhen kun kunne sende 10-15 Mbit.
... der synes det er meget godt med AES256 kryptering.
... der dog ikke føler det voldsomt betrykkende at de har kunne genskabe min krypteringsnøgle.
... der stiller spørgsmålstegn ved om de kan dekryptere alle mine filer.
... der er overrasket over at jeg nu kan sende til dem med 30-40 Mbit.
... der førhen kun kunne sende 10-15 Mbit.
... der synes det er meget godt med AES256 kryptering.
... der dog ikke føler det voldsomt betrykkende at de har kunne genskabe min krypteringsnøgle.
... der stiller spørgsmålstegn ved om de kan dekryptere alle mine filer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.