mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56197) skrev:Fjolle (56192) skrev:
Har du virkeligt aldrig hørt om en fingers blomme før?
Øh, næææh ...
"den underste, kødfulde del af finger" sproget.dk
Qw_freak (56199) skrev:SlettetBruger (56198) skrev:...Der var ved at piratkopiere illustrator, til kæresten, indetil jeg så hvor billig Creative Cloud er for Studerende - 141kr /md
Det er sku ikke galt.
Hvordan vil Adobes værktøjer køre på denne pc:
Samsung Series 5 Ultra
AMD A6-4455M
AMD HD7500G
8GB Ram
http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-periph...
Lort...
Prøv igen.
Brugbart for én der lige er startet på en uddannelse som medie grafiker, eller ej?
PC'en er 3 måneder gammel, det ville være ærgeligt at skulle ud og købe nyt når man er på SU.
Skolen svarede "Det er ligegyldigt" da de blev spurgt om hvilke pc'er der anbefales til udd.
SlettetBruger (56202) skrev:pc'er
>_<
Also, den kører det sikkert fint nok.
Min gamle C2D med 4 GB ram og et Nvidia-et-eller-andet (den er 3-4 år gammel) kunne fint køre Adobe CS5 - omend lidt lang starttid, men det kan en SSD jo gøre underværker ved!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56203) skrev:>_<
Also, den kører det sikkert fint nok.
Min gamle C2D med 4 GB ram og et Nvidia-et-eller-andet (den er 3-4 år gammel) kunne fint køre Adobe CS5 - omend lidt lang starttid, men det kan en SSD jo gøre underværker ved!
+1. Der går ikke snapt at starte op men har endnu ikke dræbt nogen. Laver sjældent det helt store så har ikke oplevet mine 4gb er for lidt.
Forstår ikke helt at den processor i porres kan sammenlignes ret 1:1 med en c2d men ok.
apkat (56205) skrev:+1. Der går ikke snapt at starte op men har endnu ikke dræbt nogen. Laver sjældent det helt store så har ikke oplevet mine 4gb er for lidt.
Forstår ikke helt at den processor i porres kan sammenlignes ret 1:1 med en c2d men ok.
Sammenlignede ikke, konstanterede bare at min gamle C2D (som svigermor har arvet/købt) godt kan trække Adobe CS5 :)
... der starter med at spille EVE Online igen ^_^
...der snart har en moden Bhut Jolokia
http://peecee.dk/uploads/082013/20130814_165448.jp...
NightZtorm (56208) skrev:...der snart har en moden Bhut Jolokia
Tør du æde den når den er moden?
Qw_freak (56209) skrev:NightZtorm (56208) skrev:...der snart har en moden Bhut Jolokia
den skal ikke spises rå (det er nok alligevel for stærk for mig) men planen var at bruge en hel af dem i en burgerbøf sammen med en god omgang hvidløg
Qw_freak (56209) skrev:NightZtorm (56208) skrev:...der snart har en moden Bhut Jolokia
Det er en vindueskarm chili, jeg ville godt turde at æde hele chili'en.
Capsaicin indholdet i chili'er er rigtigt afhængig af det klima de er dyrket i. Bhut jolokia svinger rigtigt meget fra 329,100 SHU op til de ubehagelige 1,041,427 SHU. Mine chilisovser derhjemmer ligger fra en 400k til 800k SHU. Fik engang en fra den lokale indiske da jeg kommenterede at deres vindaloo ikke var så stærk igen :-D, den var stærk men overhovedet ikke ekstremt.
Thalion (56211) skrev:Qw_freak (56209) skrev:NightZtorm (56208) skrev:...der snart har en moden Bhut Jolokia
Det er en vindueskarm chili, jeg ville godt turde at æde hele chili'en.
Capsaicin indholdet i chili'er er rigtigt afhængig af det klima de er dyrket i. Bhut jolokia svinger rigtigt meget fra 329,100 SHU op til de ubehagelige 1,041,427 SHU. Mine chilisovser derhjemmer ligger fra en 400k til 800k SHU. Fik engang en fra den lokale indiske da jeg kommenterede at deres vindaloo ikke var så stærk igen :-D, den var stærk men overhovedet ikke ekstremt.
har prøvet med en af mine habanero chilier og kunne næsten ikke få den ned, så tror ikke jeg vil prøve min bhut jolokia...
Det skal også siges at der er stor forskel på dem du kan se her, og dem jeg har stående i vindueskarme i normale rum, da det er en udestue hvor de har mellem 28 og 30 grader det meste af dagen når der er sol, og glas i syd, øst og vest, hvilket tydeligt kan smages på de 3 af samme sort jeg har stående forskellige steder.
...som er glad for sin xperia z vandtæthed.
...som skriver fra badet! :-p
...som dog må indrømme at det føles mærkeligt at bruge sin mobil imens man er i bad
...som skriver fra badet! :-p
...som dog må indrømme at det føles mærkeligt at bruge sin mobil imens man er i bad
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56207) skrev:apkat (56205) skrev:+1. Der går ikke snapt at starte op men har endnu ikke dræbt nogen. Laver sjældent det helt store så har ikke oplevet mine 4gb er for lidt.
Sammenlignede ikke, konstanterede bare at min gamle C2D (som svigermor har arvet/købt) godt kan trække Adobe CS5 :)
... der starter med at spille EVE Online igen ^_^
Ved ikke noget om cpu'er men var hvad jeg fandt om den. Synes ikke det giver mening
... som må reklamere: http://newz.dk/forum/koeb-salg/the-humble-origin-b...
Magten må lige komme med en kommentar :
Kammerats anmeldelse af 925:
Vejer for lidt
Dårligere antenne (han bor i under Edge dækning, men 925 kan ikke fange noget, kontra 920 som han skifter tilbage til idag)
Dårligere design IHHO
Han savner den trådløse opladning
Kammerats anmeldelse af 925:
Vejer for lidt
Dårligere antenne (han bor i under Edge dækning, men 925 kan ikke fange noget, kontra 920 som han skifter tilbage til idag)
Dårligere design IHHO
Han savner den trådløse opladning
Det er taget op til overvejelse :)
Den vejer 9g mere end min 8X som jeg synes har en fin vægt og trådløs opladning er jeg ikke stødt på nogen steder så det går nok også :)
Men antennen kunne blive et problem, det må jeg teste.. Venter pt på at min chef kommer på kontoret igen, det blive nok først på tirsdag :(
Den vejer 9g mere end min 8X som jeg synes har en fin vægt og trådløs opladning er jeg ikke stødt på nogen steder så det går nok også :)
Men antennen kunne blive et problem, det må jeg teste.. Venter pt på at min chef kommer på kontoret igen, det blive nok først på tirsdag :(
...der fik en pakke
https://lh4.googleusercontent.com/--jmkMNtHSy8/Ugx...
https://lh4.googleusercontent.com/--jmkMNtHSy8/Ugx...
...der overvejer at gå tilbage til iPhone
WP8 telefoner: Godt software/Ringe app udvalg/Udfordringer med hardware
Android telefoner: For blandede software oplevelser/Mellem godt app udvalg/Ringe til mellemgod byggekvalitet
iPhone
iPhones: Acceptabelt software/Godt app udvalg/Acceptabel hardware kvalitet.
Android telefoner: For blandede software oplevelser/Mellem godt app udvalg/Ringe til mellemgod byggekvalitet
iPhone
478907111414718754684 (56224) skrev:...der overvejer at gå tilbage til iPhone
iPhone
Prøv en Android telefon med MIUI. Købte en Samsung S4 (GT i9505) og smed det på. Det er den bedste telefon jeg har haft til dato. Og der er kommer opdateringer hver fredag.
Nielson (56229) skrev:Prøv en Android telefon med MIUI.
Det har jeg prøvet til min Note II i flere versioner. Det mindede mig om et kludetæppe lavet af Android og iOS, og havde en del fejl rundt omkring. Jeg har dog brugt det som mit primære Android OS i en periode, men droppede det pga. dårlige og dårligere batteritid i de updates, jeg fik.
...som fik lavet noget aftens mad som slet ikke er stærk men som fik mig til at svede helt vil som om det er stærk...
...som undre sig over hvordan det kan være
...som undre sig over hvordan det kan være
...der har fundet en god ting ved HTC 8S i forhold til 8X..
Det er fornuftigt nok med en del sms, tale, mails og surf og der ikke har været slukket for bluetooth, wifi, 3g, sync af 3x mail, twitter, facebook osv på noget tidspunkt..
Remaining battery life: 32%
Time since last charge: 1 day 18 hours
Det er fornuftigt nok med en del sms, tale, mails og surf og der ikke har været slukket for bluetooth, wifi, 3g, sync af 3x mail, twitter, facebook osv på noget tidspunkt..
478907111414718754684 (56230) skrev:Det har jeg prøvet til min Note II i flere versioner. Det mindede mig om et kludetæppe lavet af Android og iOS, og havde en del fejl rundt omkring. Jeg har dog brugt det som mit primære Android OS i en periode, men droppede det pga. dårlige og dårligere batteritid i de updates, jeg fik.
True. Jeg kæmper også lidt med batteritiden, men er da ved at ramme den samme levetid jeg havde på min iPhone 5.
Jeg har ikke problemer med batteriet på min Samsung Ativ S..
Jeg synes selv at det kan holde rimelig længe..
Jeg synes selv at det kan holde rimelig længe..
XorpiZ (56240) skrev:478907111414718754684 (56236) skrev:...der hader OTA opdateringer. Nu er min Lumia 920 gået helt i koma og vil ikke downloade den.
Har du fået liv i den?
Husk der både er en WP-opdatering og en Nokia-opdatering.
Ja, det lykkedes efter nogle forsøg. Nu har jeg GDR2, Data Sense, den nye infoskærm og Nokia Pro Cam.
Awesome :-) Det er virkeligt fede features, og jeg glæder mig til at se om der også er forbedringer til kameraets kvalitet. Jeg er specielt glad for at der nu er ur, når telefonen er slukket.
Har også Data Sense på min 920'er med Telia.
Ja, det er superfedt. Også at man kan vække telefonen med double-tap, eller få vist uret (hvis man ikke har det på hele tiden) ved at lave en jedi-bevægelse henover skærmen :)
478907111414718754684 (56241) skrev:Det er virkeligt fede features, og jeg glæder mig til at se om der også er forbedringer til kameraets kvalitet. Jeg er specielt glad for at der nu er ur, når telefonen er slukket.
Ja, det er superfedt. Også at man kan vække telefonen med double-tap, eller få vist uret (hvis man ikke har det på hele tiden) ved at lave en jedi-bevægelse henover skærmen :)
XorpiZ (56246) skrev:Ja, det er superfedt. Også at man kan vække telefonen med double-tap, eller få vist uret (hvis man ikke har det på hele tiden) ved at lave en jedi-bevægelse henover skærmen :)
Jep, meget velkomne features :-)
Jeg kunne godt have ønsket mig at man kunne have uret hele tiden uden bagbelysning, når det nu er en LCD-skærm, ligesom på de gamle symbian Nokia'er. Men jeg er glad for at featuren i det hele taget er der.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.