mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der nu har fået migreret de 3 første mailbokse fra den gamle mail server med Courier til den nye med Dovecot.
... der burde lære at lave Linux shell scripts.
... der burde lære at lave Linux shell scripts.
... der nu har flyttet alle mailbokse fra den gamle server til den nye! Nu kan den gamle server snart lukkes!
... der hader POP3
... der hader TDC
- hvorfor kan de fleste mail services ikke bare understøtte IMAP? Det ville da gøre det 100 gange nemmere! POP er noget tis, og TDC endnu værre! De bruger ikke engang den samme kode til webmail-login som deres POP-login?!
What is this I don't even >_<
... der hader TDC
- hvorfor kan de fleste mail services ikke bare understøtte IMAP? Det ville da gøre det 100 gange nemmere! POP er noget tis, og TDC endnu værre! De bruger ikke engang den samme kode til webmail-login som deres POP-login?!
What is this I don't even >_<
...der nu kører google edition rom på telefonen.
Får man egentlig opdateringer på roms?
Og hvordan fuck kan google frigive et os hvor man ikke kan have pin på sit simkort?
Får man egentlig opdateringer på roms?
Og hvordan fuck kan google frigive et os hvor man ikke kan have pin på sit simkort?
...der gerne vil have om folk vil skrive leverindhold, baconindhold og holdbarhed (i dage/år) hvis de har adgang til andre leverpostej end følgende:
Den Grønne Slagter Baconleverpostej
Stryhn's Grovhakket Bacon
Faaborg Dåseleverpostej
Tulip Fransk Leverpostej
Tulip Baconleverpostej
Stryhn's Grovhakket Letpostej
FamiliePålæg Baconpostej
Faaborg Dåseleverpostej
Tulip Fransk Leverpostej
Tulip Baconleverpostej
FamiliePålæg Baconpostej
Ronson (56469) skrev:...der gerne vil have om folk vil skrive leverindhold, baconindhold og holdbarhed (i dage/år) hvis de har adgang til andre leverpostej end følgende:
Faaborg Dåseleverpostej
Tulip Fransk Leverpostej
Tulip Baconleverpostej
FamiliePålæg Baconpostej
Stryhns Bacon-Peber:
Svinelever 35% Bacon 4% Holdbarhed ca 23 dage
Tast pin, indse at den har sat sig fast, tryk på sluk knappen, gå ind i reboot menuen, vælg hot boot.
Så kan man komme ind på sin samsung med 4.3.
Bras... nå, har givet op på PacMan Rom, den kommer aldrig længere end "PAC is Loading" - har prøvet 2 versioner.
Der er nok ikke andet for end at hente stock til den.
Så kan man komme ind på sin samsung med 4.3.
Bras... nå, har givet op på PacMan Rom, den kommer aldrig længere end "PAC is Loading" - har prøvet 2 versioner.
Der er nok ikke andet for end at hente stock til den.
Jeg kan til gengæld ikke tage ham de har castet til Woz seriøst..
http://i.imgur.com/6qNGc4v.jpg
(Var det ikke noget med at Aaron Sorkin også ville lave en film om Jobs?)
http://i.imgur.com/6qNGc4v.jpg
(Var det ikke noget med at Aaron Sorkin også ville lave en film om Jobs?)
...som syndes steam er langsom til at downloade idag?
...som kun kan hente med max 5MB/S
...som plager at kunne hente med 6MB/S om aftenden. -__- lorte steam
csstener (56481) skrev:...som syndes steam er langsom til at downloade idag?
Nok fordi Steam er utilfreds med at du plager den.
SlettetBruger (56485) skrev:...der nu kører stock ROM igen.
...der har solgt enheden for 1900kr
Hvad skal du så have?
SlettetBruger (56485) skrev:...der nu kører stock ROM igen.
...der har solgt enheden for 1900kr
Øv. Havde ellers været frisk på at gå op på 2000 :(
Puha, lige på og hårdt med SCOM og SCVMM i adskillige timer i træk.. Så bliver man sgu lidt træt oveni sit lille hoved :DMagten (56486) skrev:...der sidder til Private Cloud træning på jobbet og lærer en masse om System Center 2012... Spændenenene!
...der skal løbe DHL i dag, det er jeg på ingen måde i form til at gennemføre i en fornuftig tid >_<
Oh, og jeg får en Lumia 720 inkl. cover her om et par dage. den kan betales for det jeg får for S4'eren.
Brunsviger skal heller ikke være snasket, den skal have fået tilpas meget til at sukkeret krystaliserer og det øverste lag er sprødt - eller hvad sådan noget hedder.XorpiZ (56490) skrev:.. der har spist et fladt stykke brunsviger...
det var ikke engang snasket. hvad ligner det?!
http://www.madfar.dk/storage/brunsviger_hjemmelave...
http://3.bp.blogspot.com/-d6YiaRaJw70/Udbg8yoStZI/...
Der er desværre også visse mennesker der mener at det skal være meget tørt, ja nærmest brød med et strejf af sukker
http://3.bp.blogspot.com/-CCjyEj2DQ5A/Tqb6-FKB1_I/...
Lad ikke sådan en fin spise blive ødelagt af inkompetente bagere :(
Jeg er ham.... Der lige har brugt 15 minutter på at forklare en ekspedient i Føtex hvorfor jeg ikke ville betale 40.- +pant for 2x1.5L coca-cola, når prisen for 1x1.5L coca cola var på 13.- + pant.
Hun opgav mig og kontaktede en anden medarbejder, som heldigvis ikke var teenager, Denne medarbejde forstod problemet halvejs igennem sætningen og videre kunne vi alle komme.
Hun opgav mig og kontaktede en anden medarbejder, som heldigvis ikke var teenager, Denne medarbejde forstod problemet halvejs igennem sætningen og videre kunne vi alle komme.
... der blev antastet af to Fullrate "ansatte" i Kvickly
... der blev bildt ind at Fullrate - ordret - leverer en 20 gange bedre og hurtigere løsning som også er billigere end Syd Energi
... der stadig griner indvendig
--
... der forøvrigt slap igennem mødet uden fyringer
... der har glemt et stykke af græsplænen da jeg slog græs >_<
Er du sikker på at det ikke var Kvickly i Tønder? Det lyder farligt bekendt!!
... der blev bildt ind at Fullrate - ordret - leverer en 20 gange bedre og hurtigere løsning som også er billigere end Syd Energi
... der stadig griner indvendig
--
... der forøvrigt slap igennem mødet uden fyringer
... der har glemt et stykke af græsplænen da jeg slog græs >_<
Er du sikker på at det ikke var Kvickly i Tønder? Det lyder farligt bekendt!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.