mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det er noget af en omvæltning, når man kommer fra Android. Pludselig bliver telefonen brugt mindre, fordi der ikke altid er noget der skal fikses :P
Nu sidder jeg og ærge mig over at have bestilt en trådløs oplader, så elendigt som det cover er. Vender man dog sjovt nok coveret om så siger det intet... Det er ikke lumia kvalitet.
Nu sidder jeg og ærge mig over at have bestilt en trådløs oplader, så elendigt som det cover er. Vender man dog sjovt nok coveret om så siger det intet... Det er ikke lumia kvalitet.
...som blev spurgt af min far om jeg kunne finde et nyt cms system til kjellerup løbeklubs hjemmeside da det de har nu er for dårligt, da de ikke kan lave et billed galleri og da det er for avanceret.
...som fandt et system hvor man for at lave et billed galleri skulle: login(som admin)>sider>ny side>*vælg*billed galleri side>upload billeder og skriv text> klikke på "publish"> done.
jeg fik afvide at dette var for avanceret til at han eller nogen fra løbeklubben ville kunne finde ud af det.
...som nu har opgivet at finde et system til dem. hvis man ikke engang kan finde ud af overstående tjaa, så ved jeg sku ikke hvad jeg skal finde af system. :-/
admin panelet havde kun 7 knapper i alt og det var overskueligt sat op.
edit1: måden man uploadede billederne på understøttede enda trækning af billeder fra en folder og over i browseren....det kan sku ikke blive nemere
...som fandt et system hvor man for at lave et billed galleri skulle: login(som admin)>sider>ny side>*vælg*billed galleri side>upload billeder og skriv text> klikke på "publish"> done.
jeg fik afvide at dette var for avanceret til at han eller nogen fra løbeklubben ville kunne finde ud af det.
...som nu har opgivet at finde et system til dem. hvis man ikke engang kan finde ud af overstående tjaa, så ved jeg sku ikke hvad jeg skal finde af system. :-/
admin panelet havde kun 7 knapper i alt og det var overskueligt sat op.
edit1: måden man uploadede billederne på understøttede enda trækning af billeder fra en folder og over i browseren....det kan sku ikke blive nemere
Skal vist prøve din (eller en anden) en dag. Men husk lige at jeg ikke kommer fra 'droid :P
Skal vist prøve din (eller en anden) en dag. Men husk lige at jeg ikke kommer fra 'droid :P
... der lige har bekræftet min shipping adress til mit Arduino-kit fra Indiegogo
... der venter på en pakke ^_^
... der venter på en pakke ^_^
...der leger med sin RPi, har smidt Rasplex på. Det kører af lort til, genkender kun random antal tast på keyboard, og gentager enkelte taster i uendelighed.
Og hvem har designet den UDEN TÆND KNAP.
FFS.
Og hvem har designet den UDEN TÆND KNAP.
FFS.
At bedømme et system ud fra så kort brug er lidt svært :pPHP-Ekspert Thoroughbreed (56553) skrev:#51
Jeg skal til Tønder til oktober, hvis jeg stadig har en WP8 tlf i overskud der, kan du godt låne den en uge eller to :)
Nice! Det er derfor at Newz er så fantastisk. Micro-sim går jeg ud fra?
Kan evt. bytte med en Nokia 3310?
Yes, micro sim.. Fremtiden er lidt usikker for dem HTC 8X jeg har liggende, men 8S'eren burde jeg stadig have til den tid :)PHP-Ekspert Thoroughbreed (56564) skrev:#62
... der har utroligt lange svartider på Newz lige nu o_O
... der har svært ved at klare morgenritualerne uden Newz -.-'
... der har svært ved at klare morgenritualerne uden Newz -.-'
... der lige har brugt 15 minutter på at åbne denne tråd igen -.-'
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1192447622
Varnish cache server
SlettetBruger (56551) skrev:Det er noget af en omvæltning, når man kommer fra Android. Pludselig bliver telefonen brugt mindre, fordi der ikke altid er noget der skal fikses :P
Hvilken trådløs oplader har du købt?
Jeg har overvejet at købe en trådløs oplader til min 920'er, så hvis du ikke er glad for din kan det være at du kan sælge den til mig i stedet.
2 små stykker lærer snot i begge hjørner nederst, og knirkelyden er væk. Så projektet skrider from som hidtil.
Har bestilt en rød Fat Boy.
...Der undres over Virk.dk, en supporter derfra fortalte igår en af mine brugere at de kun supporterede Firefox eller Google Chrome, ikke IE, (IE9).
Brugeren gik så hjem og fik lavet hendes arbejde fra den private pc.. med IE >_<
...Der undres over Virk.dk, en supporter derfra fortalte igår en af mine brugere at de kun supporterede Firefox eller Google Chrome, ikke IE, (IE9).
Brugeren gik så hjem og fik lavet hendes arbejde fra den private pc.. med IE >_<
...Der testede det på en anden maskine... Det virker bare ikke i IE9.
Der viser sig også at brugeren var usikker på om det var IE hun havde derhjemme "Er firefox ikke en antivirus?"
Det virker i Chrome på begge maskiner.
Latterligt.
Der viser sig også at brugeren var usikker på om det var IE hun havde derhjemme "Er firefox ikke en antivirus?"
Det virker i Chrome på begge maskiner.
Latterligt.
SlettetBruger (56571) skrev:2 små stykker lærer snot i begge hjørner nederst, og knirkelyden er væk. Så projektet skrider from som hidtil.
Vi har også måttet sætte NemID op udenfor vores Citrix-løsning, fordi en del af det offentliges løsninger ikke fungerer på IE8 længere. :<
...Der har leget lidt med People Groups, det er kraftedme smart - forudsat at medlemmerne har Windows Phone. Lynhurtig deling af dokumenter, billeder, kalender, og chat med notifikationer! (Man får ikke besked om at der er nye beskeder i en skype gruppe chat, så det er velkomment)
Så skal vi bare have konverteret resten af herreklubben til Windows Phone.
...Der er forelsket.
...Der er forelsket.
...som har lagt i rockwhool hele dagen.......
...som gerne snart vil have weekendt
...som kan informere om at chrome beta for android køre 5 gange så godt som den sidste stabel build.Wtf?!? Google?
...som gerne snart vil have weekendt
...som kan informere om at chrome beta for android køre 5 gange så godt som den sidste stabel build.Wtf?!? Google?
Det er først 24. oktober jeg skal derover, mente egentlig det var i starten af måneden..PHP-Ekspert Thoroughbreed (56581) skrev:... der glæder dig til at låne/lease/bytte/leje en WP8 telefon af Magten ^_^
Men så kan du gå og glæde dig lidt længere ^_^
...der har en stille dag på kontoret.. Der er kun en person udover mig og hun smutter nok tidligt >_<
Jeg synes det er fint du er forelsket i nogle herrer, men det med chat og deling af filer lyder som noget de har tyvstjålet fra google talk/hangout. Hvis google altså kom først.SlettetBruger (56574) skrev:...Der har leget lidt med People Groups, det er kraftedme smart - forudsat at medlemmerne har Windows Phone. Lynhurtig deling af dokumenter, billeder, kalender, og chat med notifikationer! (Man får ikke besked om at der er nye beskeder i en skype gruppe chat, så det er velkomment)
...Der er forelsket.
... der nu har fået installeret ownCloud Dashboard.
... der sagtens tror at det kan afløse iGoogle.
... der kan se at der stadig er lidt quirks efter som det er en beta.
... der har fundet en ny startside.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Screen...
... der sagtens tror at det kan afløse iGoogle.
... der kan se at der stadig er lidt quirks efter som det er en beta.
... der har fundet en ny startside.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Screen...
...der igen kæmper med at Visual Studio ikke kan finde ud af mine referencer i web forms og web controls. Smider en "Object reference not set to an instance of an object." på "<asp:Label ID="lbl" i en usercontrol.
SUK. Tilbage til den lange gættekonkurrence med hvad det kan være der får den fantomfejl til at opstå :-(
SUK. Tilbage til den lange gættekonkurrence med hvad det kan være der får den fantomfejl til at opstå :-(
478907111414718754684 (56587) skrev:...der igen kæmper med at Visual Studio ikke kan finde ud af mine referencer i web forms og web controls. Smider en "Object reference not set to an instance of an object." på "<asp:Label ID="lbl" i en usercontrol.
Der løste det ved at slette dll filer fra en ende af og tilføje dem igen. Jeg forstår ikke hvorfor Visual Studio ikke fucker det op med mellemrum :-( Og så kaster den bare en eller anden tilfældig fejlbesked i hovedet på en.
Ej, nu må du altså lige!..
Hov vent, hvad fa'en skal du her ned efter?
Kunne jo bare trykke på linket -.-
Ej, nu må du altså lige!..
Kunne jo bare trykke på linket -.-
Jeg fik en tilbudsmail fra .. Dem der reparerede min MBP .. Jeg kunne købe 1.000 1 GB sticks for 7kr stykket mener jeg - endda med logo
- as if o_O verdens dyreste terabyte
- as if o_O verdens dyreste terabyte
Det skal nok passe, har set dem flere steder :DQw_freak (56596) skrev:Jeg tror Mærsk køber deres reklame USB pinde samme sted som Solvo IT... :)
Langsomme synes jeg nu ikke de er, læser med 26-27 MB/s og skriver med 8-10 MB/s.. Bevares, det er ikke ligefrem en Kingston DataTraveler Workspace, tilgengæld har de sikkert ikke kostet en skid :)IT-ekspert Yvossen (56597) skrev:#56596
Den type USB pen har jeg flere af, forskellige logo'er og ens for dem alle er at de er langsomme og ringe. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.