mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige har set Family Guy Star Wars - EP VI (2. del)
... der har en plads i mit hjerte til Star Wars
... der altid bliver i godt humør, og smiler af lyden af et lyssværd
... der vist er SW fan ^_^
... der har en plads i mit hjerte til Star Wars
... der altid bliver i godt humør, og smiler af lyden af et lyssværd
... der vist er SW fan ^_^
... der lige så Family Guy Star Wars - EP IV (1. del)
... der synes det var en mærkelig rækkefølge DR3 valgte
... der stadig får gåsehud når jeg hører Binary Sunset
... der synes navnet er lidt nørdet - binary - selvom det bare betyder at der er to o_O
... der synes det var en mærkelig rækkefølge DR3 valgte
... der stadig får gåsehud når jeg hører Binary Sunset
... der synes navnet er lidt nørdet - binary - selvom det bare betyder at der er to o_O
... der for sjov er ved at installere ISPconfig på en Raspberry Pi med Raspbian Server Edition (også foreslået som Lessbian).
...som tror at det perfecte FPS gaming gear setup vil være: oculus rift + Omni + Araig + Delta Six Controller
...som skal have fat i de ting :-)
...som skal have fat i de ting :-)
...der aldrig kom videre med raspberry pi + display-projektet - som kunne have resulteret i billige displays til newzfolket.
Lige så snart XBMC viser sit fjæs så bliver billedet mærkeligt på displayet. Har prøvet alle mulige indstillinger/opløsninger i XBMX. Men nej.
Har sågar lagt raspbian ind og compilet XBMC, men nøjagtig det samme sker. Har prøvet alverdens HDMI-indstillinger. Men nej.
Der er ingen problemer i raspbian ellers. Og så har prøvet at sætte stel på det rigtige DVI-ben (15?) og mellem display og raspberry. Og diverse andet. Men nej.
Lige så snart XBMC viser sit fjæs så bliver billedet mærkeligt på displayet. Har prøvet alle mulige indstillinger/opløsninger i XBMX. Men nej.
Har sågar lagt raspbian ind og compilet XBMC, men nøjagtig det samme sker. Har prøvet alverdens HDMI-indstillinger. Men nej.
Der er ingen problemer i raspbian ellers. Og så har prøvet at sætte stel på det rigtige DVI-ben (15?) og mellem display og raspberry. Og diverse andet. Men nej.
478907111414718754684 beta (56661) skrev:Det går aldrig over, tro mig :-( Jeg har ikke brugt det i 10 år, og jeg har stadig traumer.
Så kan du glæde dig over at der snart er ~32.000 færre Lotus Notes klienter i verden om 1-3 måneder ^^
Det lort brude være afgået ved døden sammen med OS/2...
...der har kedet sig lidt de sidste par dage
...der har gennemført cookie clicker
Woller (56759) skrev:...der har kedet sig lidt de sidste par dage
Pics!
...hvis kollega skal tale til Campus Days..
...der gerne vil derind og se en masse gode sessioner, må se om jeg kan få sneget mig med ^^
...der gerne vil derind og se en masse gode sessioner, må se om jeg kan få sneget mig med ^^
... der lige vil dele denne gratis alfa adgang til hvad beskrives af folk som en StarCraft-udfordrer.
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article2087349.ece skrev:Alt du skal gøre er at gå ind på http://www.conquermars.com/, lade din browser indlæse spillet, trykke på I have a key! og herefter oprette en ny bruger med promokoden ’eurogamer’.
Få en kæreste. Det er stort set det samme! Efter et par måneder er det også bare white noise der kommer ud af munden på hende -.-'
Få en kæreste. Det er stort set det samme! Efter et par måneder er det også bare white noise der kommer ud af munden på hende -.-'
sgt.borup (56771) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (56769) skrev:#66
aldrig haft en kæreste, så skal ikke kunne udtale mig :P
det er også billigere og nemmere at finde et par bolle veninder
You lucky bastard!
- desto længere der går, des mere overbevist er jeg på, at gift er noget man tager for ikke at blive det o_O
You lucky bastard!
- desto længere der går, des mere overbevist er jeg på, at gift er noget man tager for ikke at blive det o_O
Jeg fraflytter mit lejemål. Det er fint nok. 8-9 mdr. senere modtager jeg et brev med en check, i forbindelse med afstemning af varmeregnskabet. Det er også fint nok. Men fandeme, om ikke lortet skal indløses indenfor 20 dage! 20 dage?! Som om jeg ikke har andet at lave, end at rende i banken i tide og utide for at vifte med et stykke kulørt papir! Jeg lever i en digital tidsalder, er et moderne menneske, har både netbank og Dankort - og skal jeg gudjælpemig tvinges til at stå i kø sammen med førtidspensionister og gamle, teknofobiske møgkællinger! Jeg ved sgu da ikke engang, hvornår sådan en "filial" (lad os kalde det, hvad det ér - et fucking pengeskur) har åbent! Og jeg er i og for sig også pissehamrende ligeglad! Så selvfølgelig nåede jeg ikke at indløse lortet før deadline for over en måned siden.
Nu har jeg så sendt en "elektronisk besked" (ja, det stod der på hjemmesiden) og spurgt søerne hos boligselskabet, om de vil være så rare at give mig mine penge.
Nu har jeg så sendt en "elektronisk besked" (ja, det stod der på hjemmesiden) og spurgt søerne hos boligselskabet, om de vil være så rare at give mig mine penge.
8-9 måneder siger du? Det var da hurtigt!
Vi ventede snart halvandet år, og havde faktisk glemt alt om det rottehul ... Lige indtil vi får et brev, med at de skylder os 14 kroner, som vi kan hente hos Københavns Ejendomsadministration, fordi at de ikke vil sende et check på sådan et lille beløb. What the fuuuuuuck?!
Heldigvis er vi så rige, at vi ikke behøver de 14 kroner ...
8-9 måneder siger du? Det var da hurtigt!
Vi ventede snart halvandet år, og havde faktisk glemt alt om det rottehul ... Lige indtil vi får et brev, med at de skylder os 14 kroner, som vi kan hente hos Københavns Ejendomsadministration, fordi at de ikke vil sende et check på sådan et lille beløb. What the fuuuuuuck?!
Heldigvis er vi så rige, at vi ikke behøver de 14 kroner ...
...der håber rygtet holder stik
http://www.intomobile.com/2013/07/24/lenovo-launch...
Lenovo laver noget lækkert hardware, en windows phone ville være guld værd :D
http://www.intomobile.com/2013/07/24/lenovo-launch...
Lenovo laver noget lækkert hardware, en windows phone ville være guld værd :D
Det var nu mere det generelle i at have Lenovo på markedet. Ikke den specifikke enhed.
...Der har fri idag.
...der stadig er den der løser flest opgaver.
...Der har fri idag.
...der stadig er den der løser flest opgaver.
... der lige har opdaget at han har uploaded 50% mere end han har downloaded.
... der er glad for at have en symmetrisk forbindelse.
... der er glad for at have en symmetrisk forbindelse.
... der alligevel har dejligt med aktivitet på forbindelsen.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/status...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/status...
... der har smagt Fun One Stevia Guanabana/Jordbær
... der kan fortælle at ifølge indholdsfortegnelsen indeholder den ikke indeholder rigtige frugter, men blot druesaft og aroma
... der forøvrigt ikke synes at den smager særlig godt
... der kan fortælle at ifølge indholdsfortegnelsen indeholder den ikke indeholder rigtige frugter, men blot druesaft og aroma
... der forøvrigt ikke synes at den smager særlig godt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.