mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (56699) skrev:Magten (56697) skrev:...der er ved at være lidt træt af sin Lumia 925 ikke vil sende SMS'er.. Opkald og MMS er der ingen problemer med.. Genstart af telefonen eller tålmodighed i 10 minutter løser det som regel, men det er satme ikke holdbart.
Jeg troede at der var styr på de basale ting i WP8.
Det er der også. Jeg har ikke oplevet det på min Lumia 920, der har fået GDR2 mens jeg har haft den. Det må være et driverproblem?
Har ikke oplevet den på hverken HTC 8X eller 8S, så jeg gætter på det er telefonen den er gal med.snesman (56699) skrev:Jeg troede at der var styr på de basale ting i WP8.
Jep, GDR2 er installeret - intet cover nej.SlettetBruger (56700) skrev:Har du fået GDR2? og endnu vigtigere; har du et charger cover?
Tror jeg prøver at reset den i aften, hvis det fortsætter må jeg jo sende en bug report til Nokia ^_^
Det virker i øvrigt stadig ikke, her 30 min efter..
Prøv at sætte telefonen til 2G only - Jeg kan se andre har problemet med 928 og 822. det virker på 2G.
tilsyneladene kan det fikses ved hjælp af noget der hedder "Nokia's Access Point program" prøv lige at google det.
Mort (56695) skrev:csstener (56694) skrev:Fandt en liste på omkring 50 spil som understøtter den. ;-)
Så skriv da et link til listen her, så vi allesammen kan se den :op
her: http://www.riftenabled.com/admin/apps/feature/1
og undskylder meget men havde ikke mulighed for at komme til en pc og android + newz kommentar formen + links = not working great
Ronson (56693) skrev:Men nu er jeg så heller ikke ansat ved Shell.. Arbejdet dog for et firma der servicerer Shell - og Statiol, Q8, osv osv.PHP-Ekspert Thoroughbreed (56685) skrev:... der tænkte på Ronson da jeg var på Statoil i går
... der nok ikke havde stået og ventet 25 minutter hvis Ronson var ansat ved Statoil
Der var vist bøvl med systemet på Statoil i går ... Jeg foreslog at hun genstartede, det vidste hun ikke hvordan man gjorde, men jeg måtte I HVERT FALD ikke se bag disken!.. Så det tog lige 20-30 minutter ekstra at købe en pose chips og 60 liter benzin -.-'
csstener (56705) skrev:Så skriv da et link til listen her, så vi allesammen kan se den :op
her: http://www.riftenabled.com/admin/apps/feature/1
og undskylder meget men havde ikke mulighed for at komme til en pc og android + newz kommentar formen + links = not working great [/quote]
Sjovt, det virker perfekt på iOS :P
Har du prøvet Opera? Min iPhone 4 hakkede gevaldigt i Safari (på Newz/kommentarfeltet), men Opera virker 99,9999% af tiden.
- og, pga din edit slap du for en "Gentagelse" rating :P
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56708) skrev:og, pga din edit slap du for en "Gentagelse" rating :
det var jo heller ikke det samme link jeg gav et link direkte til en filtreret liste af spillende
#56696 gav et link til de 10 beste på siden...hvilket ikke kun er spil med oculus rift
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56708) skrev:Sjovt, det virker perfekt på iOS :P
det er også kun newz som har problemmer, har ikke oplevet det andre steder.....
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56707) skrev:Så det tog lige 20-30 minutter ekstra at købe en pose chips og 60 liter benzin -.
Har de ikke mulighed for at tage imod den betaling de har skiltet med, er det ikke dit ansvar at vente :)
Du kunne oplyse navn og adresse, fremvise ID, og så daffe videre så du kunne nå på arbejde..
Det er sket et par gange for mig, at jeg har holdt i firma bilen og fået den besked, at systemet har været nede en time nu, og jeg derfor lige måtte vente.
Nix du! Ikke mit ansvar!
...Der har fundet ud af at man pludselig kan få eksterne GPU'er til laptops. Synes ikke det er lang tid siden jeg sidst kiggede efter det.
Google eGPU
Google eGPU
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56711) skrev:
Orly?!! Tak for tippet!
Du er dog forpligtet til at vente hvis du valgte at tanke bilen velvidende at kort systemet var nede.
Blev den egentligt ikke afskaffet for et par år tilbage o_O
- gi'r du en kopQuafe kaffe hvis når jeg skal op til Porren?
- gi'r du en kop
... der egentligt godt gad have en Lumia - men har et par spørgsmål
PHP-Ekspert Thoroughbreed (56719) skrev:#18
- gi'r du en kopQuafekaffehvisnår jeg skal op til Porren?
De blev afskaffet til Dankort, vi har stadig en til Shell kort.
Jeg gi'r da klar en kop kaffe hvis jeg er i området!
... der har fået lejlighed.
... der nok bør holde indflytter fest.
... der overtager lejligheden d. 16/9.
IT-ekspert Yvossen (56724) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (56719) skrev:#18
- gi'r du en kopQuafekaffehvisnår jeg skal op til Porren?
De blev afskaffet til Dankort, vi har stadig en til Shell kort.
Jeg gi'r da klar en kop kaffe hvis jeg er i området!
... der har fået lejlighed.
... der nok bør holde indflytter fest.
... der overtager lejligheden d. 16/9.
Indflytningslol?
SlettetBruger (56714) skrev:...Der har fundet ud af at man pludselig kan få eksterne GPU'er til laptops. Synes ikke det er lang tid siden jeg sidst kiggede efter det.
Google eGPU
Du har fået mig til at overveje at lege med det der selvom jeg ikke spiller!!! Ligner et fedt koncept!
...der opdagede at en af gutterne på kollegiet havde en Surface RT.
...der ikke vidste at den gik i desktop mode, når man starter Office.
...spurgte ham hvorfor han havde købt den. Svar: Office + pris. Ud over at der var meget tomt i dens app marketplace, var han godt tilfreds.
...der ikke vidste at den gik i desktop mode, når man starter Office.
...spurgte ham hvorfor han havde købt den. Svar: Office + pris. Ud over at der var meget tomt i dens app marketplace, var han godt tilfreds.
Ronson (56731) skrev:...der, hver gang en - for mig - ny bruger skriver et letkøbt indlæg i en tråd på newz, citerer indlægget for at se om der er "skjulte" links[url=http://som]http://som her![/url]et sted i teksten.
Aha!
Ronson (56731) skrev:...der, hver gang en - for mig - ny bruger skriver et letkøbt indlæg i en tråd på newz, citerer indlægget for at se om der er "skjulte" links,som her, et sted i teksten.
ISWUDT
http://semiaccurate.com/assets/uploads/2012/03/I-S...
Jeg har endnu ikke set det i brug, men jeg citerer altid teksten for lettere at kunne se om der er smidt et link ind.
Synes altid det virker mistænkeligt når folk opretter en bruger og skriver et indlæg, uden at det er et svar eller et tydeligt oplæg til en diskussion.
Synes altid det virker mistænkeligt når folk opretter en bruger og skriver et indlæg, uden at det er et svar eller et tydeligt oplæg til en diskussion.
Qw_freak (56736) skrev:Emil Melgaard (56735) skrev:Dit link kom ikke med i indlægget.
Kan du ikke bare kigge efter om der står noget med blåt?
Hvis det står i et tag, og der ikke er nogen alternativ text fremgår linket ikke synligt.
Jeg forstår ikke hvad du siger.
Kan du lave et link der rent faktisk eksisterer i indlægget men ikke er synligt?
Emil Melgaard (56737) skrev:Qw_freak (56736) skrev:Emil Melgaard (56735) skrev:Dit link kom ikke med i indlægget.
Kan du ikke bare kigge efter om der står noget med blåt?
Hvis det står i et tag, og der ikke er nogen alternativ text fremgår linket ikke synligt.
Jeg forstår ikke hvad du siger.
Kan du lave et link der rent faktisk eksisterer i indlægget men ikke er synligt?
Not sure if sarcasm...
hvis ikke, så ja, det kan man....
478907111414718754684 beta (56741) skrev:...der lige har opdaget at ledelsen overvejer at skifte hele mit projekt over i MVC. Der som eneste udvikler i virksomheden ikke er blevet inddraget i overvejelserne.
Måske skulle man lede efter noget andet.
led efter noget andet og du kan altid takke nej hvis du afligevel ikke får brug for et nyt job :-)
Nej, linket er ikke synligt. Links hvor teksten er tom bliver formentlig sorteret fra, men jeg regner heller ikke med at spammere bruger den metode.
Det var bare for at se om nogen fulgte mit eksempel og citerede :)
Jeg citerer indlæg for nemmere/hurtigere at kunne se links. De kunne jo linke et enkelt tegn til noget skummelt de og opdager man normalt ikke lige.
Og jeg går ud fra links til hjemmesider stadig betyder noget for pagerank.
Det var bare for at se om nogen fulgte mit eksempel og citerede :)
Jeg citerer indlæg for nemmere/hurtigere at kunne se links. De kunne jo linke et enkelt tegn til noget skummelt de og opdager man normalt ikke lige.
Og jeg går ud fra links til hjemmesider stadig betyder noget for pagerank.
Magten (56746) skrev:...der lige var ud for at kigge på jakkesæt.. Det kostede så 5000 kr >_<
...der er klar til at score brudepiger på lørdag :D
.. der synes, at Magten skal satse hele butikken.
God fornøjelse!
... der chili con carne
... der kan mærke at det kommer til at svie ved endestationen
... der overvejer at søge ind på holdleder uddannelsen
... der kan mærke at det kommer til at svie ved endestationen
... der overvejer at søge ind på holdleder uddannelsen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.