mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
IT-ekspert Yvossen (58250) skrev:Fjolle (58249) skrev:Har du aldrig set LOST?
Nej, hvad er der i LOST som er relevant? :)
Hvem er Lost og hvor hende?
csstener ^_^ (58253) skrev:Hvem er Lost og hvor hende?
Du spøger, ikke?
http://www.imdb.com/title/tt0411008/
Manofsciencemanoffaith (58254) skrev:csstener ^_^ (58253) skrev:Hvem er Lost og hvor hende?
Du spøger, ikke?
http://www.imdb.com/title/tt0411008/
Nej.......har ikke set en film(ikk af hvad jeg huske) de sidste 3 år....
Vi har ikke så meget infrastruktur så nej :) Det er så også de færreste der ikke selv kan/vil sørge for deres pc, så det kan ikke rigtig betale sig at sætte noget op :Ddidriksen86 (58258) skrev:Klargjort? Skal man ikke bare trykke på F12 og resten ordner sig selv?
Magten (58257) skrev:...der har siddet og klargjort PC til den nye sælger som starter i firmaet imorgen.. Alt var installeret og sat op, manglede kun lige de sidste opdateringer. Efter genstart: Operating System Not Found
"/%¤#&(/"%&%r¤
Det gjorde min Lenovo også >_<
Installere Windows > Operating system not found
Smide en harddisk i der var preinstalleret > BSOD
Prøve igen med preinstalleret HDD > Operating system not found
Installere Ubuntu for at diagnosticere > 15 sekunders boot tid o_O
- og nu lever jeg bare med pingviner så ...
Internet-Ekspert KopNudler (58256) skrev:Hvorfor ser du ikke film?
hvorfor skulle jeg?
når man ikke kan ændre på historien, så gider jeg ikke at se det...så heller spil...der bestemmer jeg mere eller mindre selv
... der har købt flybillet og booket hotel til Malta over nytår (28 - 4). Vejret der er forhåbelig bedre end i Skandinavien.
Claus Jørgensen (Windcape) (58268) skrev:... der har købt flybillet og booket hotel til Malta over nytår (28 - 4). Vejret der er forhåbelig bedre end i Skandinavien.
der mangler en "FUCK YOU~~~~" rating knap :PP den burde give +2
... hvis bror har besilt mig en Nexus 5 uden at oplyse om det.
... der dog stadig får lov til at betale for den.
... der dog stadig får lov til at betale for den.
Jeg kan ikke se hvad "tag telefoner med, de må ikke være lydløse" skal kunne betyde.
Hvis det var en massefyring giver det ikke mening.
OPDATÉR!!!
Hvis det var en massefyring giver det ikke mening.
OPDATÉR!!!
IT-ekspert Yvossen (58280) skrev:#58278
Det vil jeg da helt sikkert. Nu får jeg jo ikke flere opdateringer til min Galaxy Nexus.
Nej, de begik vist lidt en fejl ved at bestille den SoC fra TI. Det er i hvert fald deres egen forklaring.
http://www.theverge.com/2013/10/31/5051958/google-galaxy-nexus-will-not-be-upgraded-android-4-4-kit-kat/in/4815723 skrev:Update: Google also notes that the Galaxy Nexus uses a chip made by Texas Instruments — a company that's no longer actively developing smartphone chips. So it could be that trying to get everything in 4.4 working on that chipset would have been fairly burdensome.
...hvis telefon har ufattelig ustabilt netværk.. Både wifi og mobil data.. Det er fanme til at få lange løg af.
...der har sendt min onkel en kasse golfbolde efter han "brokkede" sig over at jeg ikke havde taget et par stykker med til ham da jeg var i Tønder..
...der har sendt min onkel en kasse golfbolde efter han "brokkede" sig over at jeg ikke havde taget et par stykker med til ham da jeg var i Tønder..
SlettetBruger (58288) skrev:Sidder og F5'er indtil Hånter melder tilbage.
Movember, er det ikke kun overskægget?
Jovist, men jeg tager imod alle chancer jeg kan for at ligne en idiot :P
- skal man ringe til ham, bare for at være træls o_O De fik trods alt besked på at have lyd på telefonen ...
... der vil have morgenmad
...Der laver grilled cheese til morgenmad, hver morgen (det er planen ihvertfald) 2 dage so far - det er godt.
SlettetBruger (58290) skrev:...Der laver grilled cheese til morgenmad, hver morgen (det er planen ihvertfald) 2 dage so far - det er godt.
Grilled cheese?
Hånter (58283) skrev:Vi skal ikke være on-call i de 2 timer det varer. Såååå - lige nu er der en masse spekulationer rundt omkring hvad det skal betyde.
Det er fra 13-15, så skal jeg nok lige smide en update bagefter. Det undrer mig bare O_o
Done and done. Der kommer en ny marketing-kampagne fra jobbet, og det kommer bl.a. til at florere på de digitale medier, sociale sites etc - oooog det er lige blevet sendt rundt til alle medarbejdere via SMS - det synes direktøren (han er vel en 60 år), var skide skægt.
Anyhow - Der sker en masse i ASE.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.