mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (58997) skrev:Den skulle gerne være hos dig i morgen eller mandag :)
Måske lørdag, deles der post ud der?
Ja. Ja det gør der.
... der er snottet
... der absolut ikke gider cykle på arbejde snottet >_<
Magten (58993) skrev:Ja de er lidt dyre hvis man skal lave dem spændene.. Synes salat, bøf og bolle smagte rigtig godt i forhold til hvad man ellers kan få rundt omkring.
Men nu har jeg et godt alternativ til Bronx :D
Så burde du virkelig prøve cafe sokkelund på frederiksberg, eller haché, lige ved nørreport.
Tjo, det kunne jeg vel. Men burde alligevel lære det, så det er en god mulighed for det :)Fjolle (59010) skrev:Kan du ikke bare stjæle XBMCs scrapers regex og satse på at de ikke har lavet alt for mange felj?
Det vil jeg gøre! :)drbravo (59011) skrev:
Så burde du virkelig prøve cafe sokkelund på frederiksberg, eller haché, lige ved nørreport.
Har en SunPak du må få billigt. Den virker ikke på mit 50D, men fint på mit gamle 400D o_O
Hvilket hus har du?
Hvilket hus har du?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59018) skrev:... der er ekspert
- Vi er alle eksperter!
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/11/29/105815...
Skræmmende.
Men også lidt løst.. Man bliver ikke nødvendigvis ekspert af at forske
... der undrer sig over, om et BeoVision 11 har indbygget switch/router? o_O
http://www.flatpanels.dk/billeder/BV11_large_00027...
Link til flatpanels.dk
http://www.flatpanels.dk/billeder/BV11_large_00027...
Link til flatpanels.dk
Efter at have læst reviewet helt igennem, kan jeg konkludere at hvis det ikke er ethernet stik, så er det enten
1: stik til deres IR-blaster-halløj (at TV'et via kabel og IR dioder kan fjernstyre resten af dit lort)
2: stik til de 32(!) ekstra højtalere du kan tilslutte dyret
Men med en startpris på knap 60.000 kr for et 46" så finder jeg aldrig ud af det. 5.700 kr for en harddiskoptager ekstra, og 6.000 hvis du vil have en fod! Holt crap! Og så er Apple TV slet ikke indbygget som de ellers vil have os til at tro i reklamen (så det i TV'et "Spotify og Apple TV i BeoVision 11 med kun et klik)
Jaja, my ass - der er et ekstra hulrum i kabinettet med plads til et Apple TV >.<
... men de vil give 10.000 for mit gamle TV o_O gav 4.200 for det for 5-ish år siden
Efter at have læst reviewet helt igennem, kan jeg konkludere at hvis det ikke er ethernet stik, så er det enten
1: stik til deres IR-blaster-halløj (at TV'et via kabel og IR dioder kan fjernstyre resten af dit lort)
2: stik til de 32(!) ekstra højtalere du kan tilslutte dyret
Men med en startpris på knap 60.000 kr for et 46" så finder jeg aldrig ud af det. 5.700 kr for en harddiskoptager ekstra, og 6.000 hvis du vil have en fod! Holt crap! Og så er Apple TV slet ikke indbygget som de ellers vil have os til at tro i reklamen (så det i TV'et "Spotify og Apple TV i BeoVision 11 med kun et klik)
Jaja, my ass - der er et ekstra hulrum i kabinettet med plads til et Apple TV >.<
... men de vil give 10.000 for mit gamle TV o_O gav 4.200 for det for 5-ish år siden
B&O laver nogle af verdens bedste fjernsyn. Det afspejler sig selvfølgelig i prisen.
Ingen anden TV-producent (så vidt jeg ved), bruger iøvrigt så mange ressourcer på noget så basalt som de indbyggede højttalere. Og deres linksystemer kan bruges til stort set alt i ens bolig efterhånden, lige fra styring af lyd/billed osv., til styring af lys og gardiner.
Desuden er B&O blandt verdenseliten når man snakker forarbejdning (støbning, oxidering mv.) af aluminium, som jo er et materiale de har brugt i deres apparater siden '60erne.
Jeg har selv et Beovision Avant 28" (15:9 billedrør, PiP, 2x40W (GOD!) lyd, Dolby-alt-muligt og en indbygget PAL/NICAM stereo-VIDEO, samt fjernbetjent drejesokkel :D (Nogen ville smide det ud :O)
Jeg må indrømme, at selv om opløsningen ikke er så høj som HD, får jeg ikke et fladskærms-TV, før det brænder sammen og ikke kan repareres mere. Selv film fra PCen ser godt ud :)
Ingen anden TV-producent (så vidt jeg ved), bruger iøvrigt så mange ressourcer på noget så basalt som de indbyggede højttalere. Og deres linksystemer kan bruges til stort set alt i ens bolig efterhånden, lige fra styring af lyd/billed osv., til styring af lys og gardiner.
Desuden er B&O blandt verdenseliten når man snakker forarbejdning (støbning, oxidering mv.) af aluminium, som jo er et materiale de har brugt i deres apparater siden '60erne.
Jeg har selv et Beovision Avant 28" (15:9 billedrør, PiP, 2x40W (GOD!) lyd, Dolby-alt-muligt og en indbygget PAL/NICAM stereo-VIDEO, samt fjernbetjent drejesokkel :D (Nogen ville smide det ud :O)
Jeg må indrømme, at selv om opløsningen ikke er så høj som HD, får jeg ikke et fladskærms-TV, før det brænder sammen og ikke kan repareres mere. Selv film fra PCen ser godt ud :)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59023) skrev:#22
Efter at have læst reviewet helt igennem, kan jeg konkludere at hvis det ikke erethernet stik, så er det enten...
Det er det:
"The BeoVision 11 includes a double tuner, a 500GB internal HDD (as an option), 6x HDMI, RJ 45 connectivity (for Masterlink, Power Link and home-network), 2 x USB , three-way loudspeaker system with 7.2 surround system set-up, 3DTV technology, Anti-reflex screen and Internet access together with an app for controlling the TV through either Android or iO6. The TV will also auto-update if connected to a home network."
/herfra
/undskyld dobbeltposten, edit splattede lidt.
Men altså, ethernet stik til deres link-system eller hva?.. Er forvirret o_O
Siger ikke at B&O er dårligt, siger bare at det måske er lidt dyrt ^_^
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59026) skrev:#25
Clauzii (59025) skrev:RJ 45 connectivity (for Masterlink, Power Link and home-network)
Alle tre ;)
B&O har gjort lidt ligesom den professionelle del af lyd-branchen, dvs. gået over til ethernet til, mere eller mindre, al kommunikation apparaterne imellem.
"Min liste" er tilsyneladene kommet til Netflix W8 app uden jeg har set den, den var savnet.
Nu mangler jeg bare at Subtitles ikke hopper af og på som det passer dem.
Nu mangler jeg bare at Subtitles ikke hopper af og på som det passer dem.
... der vist burde starte en kennel o_O
... Der vil høre Porrens mening om denne øl:
http://peecee.dk/uploads/112013/image39.jpg
... der hader den måde at iPhone vil rotere billedet på >_<
... Der vil høre Porrens mening om denne øl:
http://peecee.dk/uploads/112013/image39.jpg
... der hader den måde at iPhone vil rotere billedet på >_<
En blitz ja, mener den har et ledertal på ~35
Var egentligt rimelig glad for den, lidt noget tis at 50'eren ikke gider fyre lortet af. Kan kun hvis jeg bruger en primitiv radio-trigger ...
Anyway, den kan du da få ... Min 70-300 får du sgu ikke lige nu, men rener stærkt med at købe en 70-300 L til foråret, så kan vi evt. se der?
En blitz ja, mener den har et ledertal på ~35
Var egentligt rimelig glad for den, lidt noget tis at 50'eren ikke gider fyre lortet af. Kan kun hvis jeg bruger en primitiv radio-trigger ...
Anyway, den kan du da få ... Min 70-300 får du sgu ikke lige nu, men rener stærkt med at købe en 70-300 L til foråret, så kan vi evt. se der?
E-TTL (II?)
Og den har et modelnummer, men magter altså ikke at rejse mig og gå ned i den anden ende af huset >_<
E-TTL (II?)
Og den har et modelnummer, men magter altså ikke at rejse mig og gå ned i den anden ende af huset >_<
Det eneste gode er sguda maden og kagerne! Er glad for at jeg ikke skal købe nogle gaver i år ...
Det eneste gode er sguda maden og kagerne! Er glad for at jeg ikke skal købe nogle gaver i år ...
OxxY (59044) skrev:December er sku ikke værre end man gør det til.
Jeg bryder mig generelt ikke om julemusik. Hvordan undgår jeg den?
praktikant muffe AKA pewbe (59045) skrev:OxxY (59044) skrev:December er sku ikke værre end man gør det til.
Jeg bryder mig generelt ikke om julemusik. Hvordan undgår jeg den?
XorpiZ (59046) skrev:Lader være med at høre radio? :D
Altså hvis du ikke kan lade være med at gå i magasin hver dag og insistere på at høre popradio, så kan ejg se det bliver svært, men jeg syntes godt nok ikke man er udsat for meget julemusik i den offentlige sphære(?) hvis man ikke har lyst.
praktikant muffe AKA pewbe (59045) skrev:Jeg bryder mig generelt ikke om julemusik. Hvordan undgår jeg den?
Altså, P3 spiller ikke særlig meget julemusik o_O
OxxY (59044) skrev:Så tag en julekiks!
December er sku ikke værre end man gør det til.
Sig det til min ideforladte familie, som insisterer på at vi alle skal ligne noget fra et glansbillede anno 1965 >_<
OxxY (59047) skrev:Jeg bryder mig generelt ikke om julemusik. Hvordan undgår jeg den?
XorpiZ (59046) skrev:Lader være med at høre radio? :D
Altså hvis du ikke kan lade være med at gå i magasin hver dag og insistere på at høre popradio, så kan ejg se det bliver svært, men jeg syntes godt nok ikke man er udsat for meget julemusik i den offentlige sphære(?) hvis man ikke har lyst. [/quote]
Jeg er desværre tvangsindlagt til julemusik, da de andre på kontoret har besluttet, at vi skal høre Skala FM...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.