mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (Windcape) (59100) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (59099) skrev:Kan bare huske for en 8-10 mdr siden, at der var nogen der blev RR'ed, og du ikke kunne bevise en skidMagten (58922) skrev:...der blev rickrolled af en eller anden kl 3.41 i nat.. Porre, var det dig? :P
- edit -
Hør, hov ... Jeg mente nu at der var noget *lidt* længere tilbage :D
Claus Jørgensen (Windcape) (59102) skrev:... der langsomt arbejder sig igennem drinkskortet
Jeg er nået ned til tequilaen nu :-)
Er det ikke tequilaen man starter med? For ligesom at varme op....
csstener Q_Q (59105) skrev:Er det ikke tequilaen man starter med? For ligesom at varme op....
Claus er en fornuftig mand og tager kortet alfabetisk.
IT-ekspert Yvossen (59106) skrev:csstener Q_Q (59105) skrev:Er det ikke tequilaen man starter med? For ligesom at varme op....
Claus er en fornuftig mand og tager kortet alfabetisk.
Jeg plager sku bare at tage det der smager bedst også gå vidre til næst bedste i rækken......
didriksen86 (59115) skrev:Den ser dog kedeligt.. Jeg ville nok ikke prale af en sådan kedelig fætter.. :P
Kedelig burger, og en cola uden sukker
@Claus:
Hvor er alkoholen? Slacker!
Her: http://i.imgur.com/WpUS0PA.jpg (Rob Roy)PHP-Ekspert Thoroughbreed (59120) skrev:Kedelig burger, og en cola uden sukker
@Claus:
Hvor er alkoholen? Slacker!
...der ikke kan finde et særlig langt netkabel, så mit kontor er flyttet midlertidigt >_<
...der er rigtig glad for at alle medier skal nævne at de "følger sagen" og "opdaterer løbende" når der sker et eller andet - f.eks. en storm.
For vi regner alle med at de holder op med at følge sagen på trods af den slet ikke er overstået. Så er det godt de spilder plads og tid på det, så vi alle er klar over det.
Og hvem skulle dog have troet at tv-kanaler også havde hjemmeside hvor man kan læse om det også? Det er også rigtig fedt at de lige oplyser det! Hver gang!
For vi regner alle med at de holder op med at følge sagen på trods af den slet ikke er overstået. Så er det godt de spilder plads og tid på det, så vi alle er klar over det.
Og hvem skulle dog have troet at tv-kanaler også havde hjemmeside hvor man kan læse om det også? Det er også rigtig fedt at de lige oplyser det! Hver gang!
Ronson (59128) skrev:...der synes det er rigtig fedt at tv2 hele tiden skal sende direkte fra diverse steder i hovedstaden, på trods af alle reporterne fortæller at der ikke sker en skid endnu.
Eller at de insistere på at sende direkte fra Esbjerg selvom forbindelsen er totalt skrald, bånd da for sørensen skidtet og send det med lidt delay ...
...der efterfølgende kom til at tænke på at vi har Fatboys jeg kunne have siddet i, i stedet for den åndssvage stol >_<Magten (59122) skrev:...der ikke kan finde et særlig langt netkabel, så mit kontor er flyttet midlertidigt >_<
...der leger med PowerShell i Hyper-V og Azure... Noget fornuftigt skal tiden jo bruges til når nu det stormer...
Ronson (59134) skrev:Hvis du ikke fik det på video så er det næppe sket
vil du have et billede af et manglende tag? eller var det en joke du fyrede af?
Ja.csstener Q_Q (59135) skrev:vil du have et billede af et manglende tag?
Ud i stormvejret med dig og tage et billede!
Claus Jørgensen (Windcape) (59136) skrev:Ja.csstener Q_Q (59135) skrev:vil du have et billede af et manglende tag?
kan vente til imorgen...
csstener Q_Q (59137) skrev:Claus Jørgensen (Windcape) (59136) skrev:Ja.csstener Q_Q (59135) skrev:vil du have et billede af et manglende tag?
Jeg skal lige have en IT-kyndig bekendt til at bikse noget sammen i Photoshop.
FTFY.
Ud i vinden med sig, sagde Claus!
Onkel Ignota (59138) skrev:csstener Q_Q (59137) skrev:Claus Jørgensen (Windcape) (59136) skrev:Ja.csstener Q_Q (59135) skrev:vil du have et billede af et manglende tag?
FTFY.
Ja, og god vind med projektet!
OxxY (59139) skrev:Onkel Ignota (59138) skrev:csstener Q_Q (59137) skrev:Claus Jørgensen (Windcape) (59136) skrev:Ja.csstener Q_Q (59135) skrev:vil du have et billede af et manglende tag?
FTFY.
Ja, og god vind med projektet!
Jeg er sikker på, at resultatet nok skal blæse os væk!
Undskyld. :(
...der godt kan lide næste aftale i min kalender: http://sdrv.ms/1jrobRI
Alle jer frække fyre der deler billeder til os via Skydrive, kan I ikke vænne jer til at højreklikke på "View original" og kopiere det link herind?
På den måde burde SNES kunne vise billedet og jeg kan fortsætte med at surfe jeres frække billeder med en hånd (*WINK*WINK*).
Jeg skylder ikke kage.
På den måde burde SNES kunne vise billedet og jeg kan fortsætte med at surfe jeres frække billeder med en hånd (*WINK*WINK*).
Jeg skylder ikke kage.
Like this? https://8sqh4q.bn1.livefilestore.com/y2p6GhXe2mPZN...
Det kan man ikke via mobilen så vidt jeg ved, og man skal vel alligevel ind og dele billedet før folk kan se det originale billede?
Det kan man ikke via mobilen så vidt jeg ved, og man skal vel alligevel ind og dele billedet før folk kan se det originale billede?
Claus Jørgensen (Windcape) (59146) skrev:... der nyder en whisky I det stille, men kolde, nord... Amerika.
kunne jeg fandeme godt bruge lige nu.... men det må vente til efter arbejde...
Er der ikke undtagelsestilstand i Danmark pt.? :Pcsstener Q_Q (59147) skrev:kunne jeg fandeme godt bruge lige nu.... men det må vente til efter arbejde...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.