mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (59433) skrev:Jeg overvejede rent faktisk grønne asparges med bacon, men er du da helt tosset... et lille bundt asparges 25kr .. jebus kristus det er dyrt.
250 gram grønne asparges fra Peru, 16 kr. i Brugsen :)
Manofsciencemanoffaith (59452) skrev:OxxY (59433) skrev:Jeg overvejede rent faktisk grønne asparges med bacon, men er du da helt tosset... et lille bundt asparges 25kr .. jebus kristus det er dyrt.
250 gram grønne asparges fra Peru, 16 kr. i Brugsen :)
Nice :P Så kan det være man skal lave stegte asparges i hvidløgssmør med bacon og svampe :D
... der har fået underbukser, hele 3 brætspil og en lækker ny madtang, samt en tur i go-kart med kæresten. Derudover blev det til lidt stille familiehygge, god mad og en øl (eller 2?) med søster til kl sent.
... hvis ører falder af >_<
... der hører ham derYazzer Fatsvag eller hvad den nye digter nu hedder Yahya Hassan >_<
... der hører ham der
PHP-Ekspert Thoroughbreed (59464) skrev:... der hører ham derYazzer Fatsvag eller hvad den nye digter nu hedderYahya Hassan >_<
Hvorfor gør du det? Det var da dumt.
Der kørte noget "Sådan var 2013" i baggrunden ... Føj for fanden, spild af licens at give ham sendetid!
Der kørte noget "Sådan var 2013" i baggrunden ... Føj for fanden, spild af licens at give ham sendetid!
Magten (59470) skrev:...der lige blev mindet om hvorfor jeg er ved at nedlægge min Google konto.. For helvede det er irriterende at de er så påtrængende. Nu skal man også have smidt det i hovedet når man logger ind?!
Klik "ikke nu" og kom videre?
Manofsciencemanoffaith (59471) skrev:Klik "ikke nu" og kom videre?
Og bliv mindet om det igen i morgen?
...der d. 23. havde købt okse, svin, lam, kylling m.m. til familiemiddagen i går. Der igår indså at halvdelen af kødet var fordærvet._. ...der dog fik pengene igen her til morgen.
Magten (59470) skrev:...der lige blev mindet om hvorfor jeg er ved at nedlægge min Google konto.. For helvede det er irriterende at de er så påtrængende. Nu skal man også have smidt det i hovedet når man logger ind?!
Jeg er køn
Arrrrh, ka' det nu os' pas'?
Magten (59472) skrev:Det har jeg gjort et utal af gange nu, hvorfor skal jeg blive ved? Jeg har slettet min Google+ konto, så må de da forstå at jeg ikke gider lortet.
De forstår det udemærket, men de er ligeglade. De prøver også at tvinge YouTube og Google Play brugere over på G+, bare for at man kan skrive kommentarer.
Det er også fuldstændig forfærdeligt at have en G+ konto! Når først man har den så kan man alt muligt, men man behøver ikke. Og det kan ganske enkelt ikke være rigtigt!
Jeg håber I har klaget til både mor, forbrugerombudsmanden og den europæiske menneskerettighedsdomstol.
Jeg håber I har klaget til både mor, forbrugerombudsmanden og den europæiske menneskerettighedsdomstol.
... der har prøvet at minde SCA om, at der er en konkurrence der er et halvt år gammel, og ikke blevet afsluttet endnu.
Det er bare blevet et princip for mig. Jeg gider ikke indgå i Googles statistikker for aktive Google+ brugere, bare fordi jeg logger på min Google konto i Chrome.Ronson (59477) skrev:Det er også fuldstændig forfærdeligt at have en G+ konto! Når først man har den så kan man alt muligt, men man behøver ikke. Og det kan ganske enkelt ikke være rigtigt!
Og så ser jeg ingen grund til at have brugere på sites jeg ikke benytter. Slet ikke med alle de leaks der er for tiden.
Manofsciencemanoffaith (59475) skrev:De prøver også at tvinge YouTube og Google Play brugere over på G+, bare for at man kan skrive kommentarer.
De prøver ikke - man ER tvunget til Google+ for at kommentere.
--
Der endelig har fået en ordentlig forbindelse:
http://speedtest.ookla.com/result/2434979545.png
Med Scale-out File Server rollen i WS2012 er det muligt uden afbrydelse ;) Det kan endda gøres pænt og automatisk med Cluster-Aware Updating.freesoft (59483) skrev:#59481
Tør man nu bruge Windows som storage? :)
"Vi skal lige have lukket alle VM'er, der er Windows updates" :P
...der læser op til næste cert...
... der har fået en Steam key foræret af Stardock/Ironclad support
... der havde problemer med min ellers lovlige Sins - i et enkelt savegame.
- ikke nok med at supporten har svaret alle dage, bortset fra d. 24/25 december, så forærer de mig en Steam key, for "der virker autoupdates bedre" ... Det er fandme service!
... der havde problemer med min ellers lovlige Sins - i et enkelt savegame.
- ikke nok med at supporten har svaret alle dage, bortset fra d. 24/25 december, så forærer de mig en Steam key, for "der virker autoupdates bedre" ... Det er fandme service!
Magten (59481) skrev:...der er begyndt at få spørgsmål fra kunder omkring Storage Spaces i Windows Server 2012 (R2).. Kunne være fedt hvis der så kom nogle opgaver ud af det snart, bare noget småt ala det her :D
Jeg har en kunde der bruger masser af diskplads(De har lige pt. 120TB) og jeg håber at de skal opgradere i den nærmeste fremtid så jeg kan få lov til sælge dem en sådan løsning istedet for det dyre IBM storage produkter.
Nice :)didriksen86 (59488) skrev:Jeg har en kunde der bruger masser af diskplads(De har lige pt. 120TB) og jeg håber at de skal opgradere i den nærmeste fremtid så jeg kan få lov til sælge dem en sådan løsning istedet for det dyre IBM storage produkter.
Bare husk på at SOFS ikke er designet som en normal fil server med mange filer der bliver åbnet, lukket, oprettet og slettet hele tiden. Det er til roller som Hyper-V og SQL.
... der lige http://quadcopters.co.uk/hubsan-x4-micro-quadcopte....
... der nu venter på posten fra UK.
Magten (59494) skrev:Hvis man betaler £30 for en fadøl så skal man have en flad.
hvorfor?
hvis man har pengende til det så er det da lige meget.
Uanset om man har penge til det eller ej er det da vanvittigt at betale >250 kr for en fadøl bare fordi man sidder i en lufthavn. Det koster de ikke engang på stripklubber.csstener ツ (59495) skrev:hvorfor?
hvis man har pengende til det så er det da lige meget.
Nu ved jeg så ikke hvad det er for en lufthavn Windcape taler om, men i KBH giver man ikke så meget for dem.
Jeps, minimum 2 (og max 8) fil servere foran disk enclosuret hvis man vil have failover.freesoft (59496) skrev:#59485
Har ikke lige tjekket, men det må kræve 2 kasser? Og sikkert HyperV :)
Det lille IBM SAN vi bruger har 2 controllere så firmware opdateres faktisk uden nede tid, så vidt jeg ved :)
Og ja, Hyper-V.. VMware understøtter vist ikke SMB3 - endnu :)
Ideen er ligesom et SAN, men typisk en del billigere (og med lidt færre features, fx realtime replikering mellem SAN). Hvor man med et SAN typisk vil forbinde hosts med fiber channel eller iSCSI bruger man i stedet SMB3 her (eller iSCSI).
Hånter (59492) skrev:... der lige http://quadcopters.co.uk/hubsan-x4-micro-quadcopte....
Du dum!
Kom til at bestille et par stykker. Dog fra Danmark
http://www.rckwebshop.dk/shop/hubsan-x4-mini-3388p...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.