mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (62351) skrev:... der er træt efter at have sat gipsvæg op. Selv med en god skruemaskine bliver man sku træt i armene af at skrue et par hundrede skruer i stålprofiler.
Men hvis lønnen er god? :)
Hængerøven (62352) skrev:OxxY (62351) skrev:... der er træt efter at have sat gipsvæg op. Selv med en god skruemaskine bliver man sku træt i armene af at skrue et par hundrede skruer i stålprofiler.
Men hvis lønnen er god? :)
Altså jeg får en pæn, billig væg i mit hjem... penge falder der sku ikke af.
...Der starter dagen med 2 kurser i Anti-Trust og Code-of-conduct.
Spild af min tid, JEG ER IT MEDARBEJDER FOR HELVEDE.
Det minder mig om min tid i CSC.. En gang årligt skulle vi bruge 1½ time på sådan en Code-of-conduct "test".SlettetBruger (62357) skrev:...Der starter dagen med 2 kurser i Anti-Trust og Code-of-conduct.
"Du ser en kollega putte nogle kontorredskaber (kuglepen osv) i tasken, hvad gør du?"
Slår mig selv i hovedet og overvejer hvad fanden det er for et firma jeg arbejder i >_<
OxxY (62355) skrev:Spændende, noget godt?
Synes jeg, bedre arbejdstid, bedre løn, flere spændende områder at arbejde med, mindre virksomhed, ingen micro management.
Totalt tilfreds :)
IT-ekspert Yvossen (62363) skrev:... der synes nogle motorcyklister fortjener at blive ramt af en bil.
...Der synes nogle biler fortjener at blive ramt af en motorcykel.
... der ikke kan forstå Yvossen
... der har en mistanke om, at Yvossen er misundelig
... der glæder sig til at få sin egen motorcykel
Hængerøven (62364) skrev:...Der synes nogle biler fortjener at blive ramt af en motorcykel.
Gutten jeg observerede i dag overhalede indenom gennem højregående svingbane i et kryds og bagefter venstre om flere biler i tæt trafik hvilket forårsagede nogle biler var nød til at træde hårdt på bremsen.
IT-ekspert Yvossen (62366) skrev:Gutten jeg observerede i dag overhalede indenom gennem højregående svingbane i et kryds og bagefter venstre om flere biler i tæt trafik hvilket forårsagede nogle biler var nød til at træde hårdt på bremsen.
Det var lidt et forsøg på at vise at der er idioter blandt alle grupper..
Jeg har et ordentlig mærke/ar på benet efter en kvindelig billist valgte at lukke tæt op af kantstenen.
Hun var lidt ligeglad med at der var en cykelsti imellem hende og kantstenen, og der på den cykelsti holde en "ung fyr" på sin scooter.
Hvem hun er ved jeg stadig ikke, for hun kørte bare sin vej.. :)
Magten (62360) skrev:Det minder mig om min tid i CSC.. En gang årligt skulle vi bruge 1½ time på sådan en Code-of-conduct "test".SlettetBruger (62357) skrev:...Der starter dagen med 2 kurser i Anti-Trust og Code-of-conduct.
"Du ser en kollega putte nogle kontorredskaber (kuglepen osv) i tasken, hvad gør du?"
Slår mig selv i hovedet og overvejer hvad fanden det er for et firma jeg arbejder i >_<
CSC har jo også rødder i 'murica; måske det er noget de har slæbt med over andedammen?
Hængerøven (62367) skrev:Det var lidt et forsøg på at vise at der er idioter blandt alle grupper..
Jeg har et ordentlig mærke/ar på benet efter en kvindelig billist valgte at lukke tæt op af kantstenen.
Hun var lidt ligeglad med at der var en cykelsti imellem hende og kantstenen, og der på den cykelsti holde en "ung fyr" på sin scooter.
Hvem hun er ved jeg stadig ikke, for hun kørte bare sin vej.. :)
Problemet er ikke her at gutten satte andre i livsfare, hvis han havde ramt noget, så var det kun ham selv det var gået ud over og muligvis en bule i en bil. Derfor fortjener gutten at blive ramt. Han kommer alligevel til at betale skaderne.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62365) skrev:... der ikke kan forstå Yvossen
Nej tak. Jeg er ville nok hellere gå end at have en motorcykel. :-)
Det var et globalt tiltag og kom fra hovedkontoret i USA ja :)amplificator (62368) skrev:CSC har jo også rødder i 'murica; måske det er noget de har slæbt med over andedammen?
...der fandt ud af firmware opdateringen på de skide HP servere.. Så er de sgu snart oppe at køre med Hyper-V istedet for ESX!
Så også en, der lavede tricket i går; lige op på cykelstien, inden om en bil og så fuld spade igennem krydset og videre ud af Nordre Fasanvej.
Jeg må ærligt indrømme at jeg lægger mærke til langt færre motorcykler end biler i trafikken (no shit!), men tilgengæld er der en langt større del af disse motorcyklister der kører meget over hastighedsgrænsen og på anden vis voldsomt hasarderet.
Min statistik er hentet direkte fra PROOMA.
Min statistik er hentet direkte fra PROOMA.
I følge prooma er kvindelige billister og rundkørsler den farligste kombination i trafikken..
Fed forkortelse forresten :)
Fed forkortelse forresten :)
Hvilken bank har du? Da jeg havde Danske Bank fik jeg at vide i banken, at jeg kunne hæve op til 20.000 i automaten.
Hvilken bank har du? Da jeg havde Danske Bank fik jeg at vide i banken, at jeg kunne hæve op til 20.000 i automaten.
... der ikke kan finde ud af at betjene en scanner >_<
... der fik en 100 mb PNG-fil ud af en scanning af følgende billede:
http://peecee.dk/uploads/062014/Diplom_small_big_t...
(Nu fylder den i det mindste kun 9)
... der fik en 100 mb PNG-fil ud af en scanning af følgende billede:
http://peecee.dk/uploads/062014/Diplom_small_big_t...
(Nu fylder den i det mindste kun 9)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62375) skrev:#62374
Tror vi er nede på 2000kr i automater efterhånden, det er gået stødt ned af bakke de sidste par år. Jeg har bank nordik og skifter bank lige så snart de sidste ting fra min flytning går i orden.
Danske Bank er nede på 15.000 mellem 9-18 og er vidst klart den bank med de højeste beløbsgrænser for hævning.
...Hvis nye project er at få lavet en HTA med det formål at kunne oprette og redigere pc objekter i AD.
Hygge opgave idag hvor jeg er alene på kontoret.
Hygge opgave idag hvor jeg er alene på kontoret.
... der er eksamensvagt og keder sig. Nogen der har et simpelt flashspil man kan kværne 2 timer med?
Proshop er out of stock of får nye imorgen (måske), så skriver til dem når de har fået og spørger om det er de opdaterede.
Sig til hvis du har Mat A spørgsmål, jeg keder mig alligevel som vagt :P
kinaholm (62379) skrev:#78 Du kan ringe til dem. Jeg snakkede med Proshop, som var meget venlige, men som desværre ikke havde fået den nye model endnu...
Men Intel er stadig spader, ja...
... Der læser mundtlig Matematik A op.
Proshop er out of stock of får nye imorgen (måske), så skriver til dem når de har fået og spørger om det er de opdaterede.
Sig til hvis du har Mat A spørgsmål, jeg keder mig alligevel som vagt :P
...der skal besøge mulle, med mulle i morgen.
Hvis vi er heldige er ham "hvad hedder han nu?" der ikke.
Hvis vi er heldige er ham "hvad hedder han nu?" der ikke.
...der er jævnt skuffet over netværksforbindelserne i Lumia Icon.. Den er selvfølgelig lavet til det Amerikanske marked, så det er svært at brokke sig over den ikke virker på 3's 4G net og har elendig dækning på deres 3G net.. Wifi derimod, holdt kæft hvor er det skidt.. Når man endelig har forbindelse er det mega sløvt :(
Ærgerligt, for det er en lækker telefon på mange andre punkter...
Ærgerligt, for det er en lækker telefon på mange andre punkter...
IT-ekspert Yvossen (62390) skrev:... der har fået ny chokolade på telefonen.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Screen...
... der leger med OSX Yosemite & iOS 8 Beta - det er nice! :D
Magten (62393) skrev:...der overvejer at starte på et lille hobbyprojekt i form af en WP app...
Her er et godt sted at starte hvis man ikke ved noget om app udvikling til WP :)
mrtb (62398) skrev:Magten (62393) skrev:
...der ikke har nogen anelse om hvor jeg skal starte >_<
Det er ca. der jeg strander hver gang jeg får en idé til en app :P
Skriv din ide ned, derefter lær de basale ting om programmering (det er ikke særlig svært). Du kan følge flere forskellige youtube kanaler der bygger apps, f. eks. ham her.
Dernæst kan du begynde på din app ved hjælp af google/stackoverflow.
Der er også andre muligheder, f.eks. app inventor, der behøver du ikke at vide noget om programmering for at lave en app.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.