mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
kinaholm (62446) skrev:Det værste er næsten, at selvom den nye lukkelov er trådt i kraft har hverken Fakta, SuperBest eller SuperBrugsen i nærheden åbent. De eneste der har åbent er Kiwi, hvor hele Frederiksbjerg så handler ind.....
Før den nye lukkelov havde Kiwi også lukket på søn-/helligdage, så i det mindste er der da noget der har åbent i dag.
Ronson ⅍ (62449) skrev:edit: er der ingen Netto i det område der har åbent?
Nope.
Hvad der undre mig er dog at de ikke kan holde åben med studerende og unge som meget gerne vil arbejde i helligdagene. Hvis det ikke var for den model, så havde alle tankstationer jo også lukket i dag.
Jeg fatter det heller ikke. McDonald's har åbent i dag og de tjener stadig penge, selvom de ansatte går til dobbelt løn.
Det ser også ud som om, at Netto.dk holder fri i dag, så kan ikke engang tjekke om den i Jægergårdsgade har åbent..
Det ser også ud som om, at Netto.dk holder fri i dag, så kan ikke engang tjekke om den i Jægergårdsgade har åbent..
http://1drv.ms/1kRogkn lidt brænde til bålet i så fald.PHP-Ekspert Thoroughbreed (62445) skrev:... der er misundelig på Claus
Jeg har forresten 46 dages ferie tilbage som skal bruges før 1. April 2015
... og så spurte min chef i dag, helt direkte, om jeg ville flyttet til USA, og gav mig til fredag til at besluttet mig.
...Der købte HBO Nordic
...Der ikke er imponeret over underteksterne.
Er der andre 'ejere' derude, som kan bekræfte om det kun gælder undertekster for serier der er ældre end lanceringen i Norden?
I mit tilfælde er det Continuum S02.
Servicen er selvfølgelig nede nu >_< ffs - hvad skal jeg nu få morgenen til at gå med?
...Der ikke er imponeret over underteksterne.
Er der andre 'ejere' derude, som kan bekræfte om det kun gælder undertekster for serier der er ældre end lanceringen i Norden?
I mit tilfælde er det Continuum S02.
Servicen er selvfølgelig nede nu >_< ffs - hvad skal jeg nu få morgenen til at gå med?
... der har sagt til sin chef, at jeg gerne vil flyttet til USA, hvis det er muligt at få VISA.
Så må vi jo se hvad der sker.
Porre; Jeg kan finde både til dansk og engelsk.. Skriv hvis du skal bruge dem...
Til Claus: Ha' en fed tur. Jeg havde også gjort det, hvis jeg var i din situation. Et par år i udlandet er en fantastisk oplevelse, specielt hvis man ikke har de store forpligtigelser herhjemme eller til kæreste/børn/hund/kat/whatever.
Til Claus: Ha' en fed tur. Jeg havde også gjort det, hvis jeg var i din situation. Et par år i udlandet er en fantastisk oplevelse, specielt hvis man ikke har de store forpligtigelser herhjemme eller til kæreste/børn/hund/kat/whatever.
Claus Jørgensen (62474) skrev:#62473
Visum :p ... jeg er blevet forvent med at skrive det på engelsk.
Fedt, do it! Spændende, hvor I USA, da det jo er et vidt begreb?
Det plejer at være ok nemt med Visum hvis det er en stor virksomhed, men de skal søge, inden puljen forsvinder, der er vist begrænset antal og så videre.
...der lige er blevet klippet af en fordumsfuld friør, hun var så fordumsfuld, at jeg blev pinligt berørt.
Claus Jørgensen (62477) skrev:Redmond ;-)
http://snovalleystar.com/wp-content/uploads/2010/0...
http://epicadventurer.com/wp-content/uploads/2013/...
Heh, det var en kammerat der sad og hørte på den omtalte tøs fortalte mig de ting. Tilfældigvis havde han så min tlf for at finde noget musik og synes han skulle udnytte det her >_<XorpiZ (62427) skrev:Lyder som noget med en tøs?
Jeg ærgrer mig ikke kan jeg så tilføje :p
...der har haft en travl pinse med alt for mange arrangementer og øl... Og ingen tid til newz!
...der er ved at være godt træt af blade servere... Giv mig nu bare en pizza box så jeg kan slippe for det administrations helvede..
Bruger du ikke MPC-HC?
File > Subtitle Database > Search
Går ud fra det er disse (hvis det var engelsk du ledte efter?)
File > Subtitle Database > Search
Går ud fra det er disse (hvis det var engelsk du ledte efter?)
...der klipper hæk i denne varme. Jeg ansætter sgu snart en neger.PHP-Ekspert Thoroughbreed (62484) skrev:... der smelter i denne varme >_<
Danske ville være at foretrække, selvom det egentlig er ligegyldigt da det kun er mig der følger med i serien.
Jeg lader tvivlen komme HBO til gode, og antager at dårlige subs er noget der hører de 'ældre' serier til, og det er bedre i de nye.
Ronron -> var ikke klar over den feature, men konen er super utålmodig, så når vi skal se noget, så har jeg ikke råd til at satse på at den service kan leverer :D
Jeg lader tvivlen komme HBO til gode, og antager at dårlige subs er noget der hører de 'ældre' serier til, og det er bedre i de nye.
Ronron -> var ikke klar over den feature, men konen er super utålmodig, så når vi skal se noget, så har jeg ikke råd til at satse på at den service kan leverer :D
Hvem bruger undertekster nu om dage?SlettetBruger (62470) skrev:Kan ikke finde undertekster til S02 (ud over de første par afsnit).
Jeg er meget glad for tekster, når der er navne der måske senere skal googles.
Oftest ser jeg ikke på dem.
+ jeg kan læse hurtigere end de kan snakke, så jeg kan få alt med også selvom jeg ikke er opmærksom - som nu.
Oftest ser jeg ikke på dem.
+ jeg kan læse hurtigere end de kan snakke, så jeg kan få alt med også selvom jeg ikke er opmærksom - som nu.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (62490) skrev:#85
Jeg tror vist at det er ulovligt at "ansætte" en neger ...
Med alle disse misforståede hensyn, er det vel ligefør det er ulovligt ikke at ansætte en der er neger...
SlettetBruger (62489) skrev:Jeg er meget glad for tekster, når der er navne der måske senere skal googles.
Jeg synes også undertekster er gode til at fange navne osv. Jeg kan dog ikke lide at have undertekster i et andet sprog end indholdet reelt er.
Altså ingen danske undertekster på en engelsk serie. De undertekster fanger alligevel aldrig det rette indhold, og nogen oversættelser er så direkte forkerte, at indholdet bliver forskruet.
Emil Melgaard (62491) skrev:SlettetBruger:
Hvad med dem her:
http://subscene.com/subtitles/continuum-second-sea...
Passer ikke til 720p, desværre.
Claus Jørgensen (62468) skrev:... der har sagt til sin chef, at jeg gerne vil flyttet til USA, hvis det er muligt at få VISA.
Spændende. Husk at få dine feriedage med derover. B-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.