mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
IT-ekspert Yvossen (63249) skrev:Til et hvis punkt hvor det enten ikke er muligt mere eller at det bliver socialt uacceptabelt.
hvis det bliver varmt nok klæder jeg mig til det her niveau, fuck jeg hader varme: http://yabangee.com/wp-content/uploads/2014/02/pic...
OxxY (63230) skrev:... der allerede er træt af at taste sin mail ind.
Kan man få sådan noget autocomplete til win-phone-8 for de mest gængse ting såsom mail, tlf nummer etc. (der også virker i apps).
edit: og en god vejr-app?
Atmosphere Weather er en ganske god vejr-app.
...Der lige har sat sit anlæg til og testet det.
...Der ikke er helt sikker på hvor faen katten blev af.
...Der ikke er helt sikker på hvor faen katten blev af.
Magten (63244) skrev:Arh, så tager jeg altså +30.
...der har lavet gennemtræk på kontoret, det hjælper lidt på varmen...
...der skal en tur eller to til Esbjerg i august...
Husk cyklen denne gang. B-)
Jeg bor faktisk et sted hvor der bliver *koldt* om vinteren. Men jeg foretrækker -20 end +30.terracide (63242) skrev:Du er garenteret typen der også whiner når det er koldt
...der fik sin Huawei Y330 (til 499,- fordi elgiganten ikke har styr på deres hjemmeside) og indtil videre er imponeret over hvor meget telefon man får for pengene.
Jeg flyttede til Stockholm, med 2 vintre med -20 og sne i 6 måneder, efter at have boet i Århus egnen i 16 år uden at se en temperatur under -10.Ronson ⅍ (63259) skrev:i gennemsnit
Det er koldere i Stockholm om vinteren. Virkeligt.
... og cirka 400 kilometer nord for København.
(det begynder typisk at sne i November, og i holder op slutningen af December, for så at være -10 til -20 indtil Marts/April, hvor det så sner lidt igen, før det bliver varmere. Det er dejligt, solskin, koldt og ingen ny sne hele tiden. Ikke alt det sjask som i Danmark)
... der har betalt 22,50 for 7 dage med mobilt bredbånd fra Elisa i Estland, det er ikke fantastiske hastigheder, men man får vel hvad man betaler for. http://www.speedtest.net/result/3641575910.png
Den er ganske fin, ja. Specielt efter Elisa har nedsat prisen. Deres tidligere prismodel hed sig at man kunne betale 0,70€ for 12 timers net eller bare lade prisen løbe op og så stoppede de med at tage penge fra dig ved 1,60€.
Nu tager de maks 1€ per dag, eller du kan vælge at have internet i 12 timer for 1€. 7 dage koster 3€ og jeg mindes 30 dage koster 5€.
Jeg er pt. i sydøst Estland (Otepää) og der er der hastigheden er målt. Det kan sagtens være at den vil være højere i Tallinn.
Den er ganske fin, ja. Specielt efter Elisa har nedsat prisen. Deres tidligere prismodel hed sig at man kunne betale 0,70€ for 12 timers net eller bare lade prisen løbe op og så stoppede de med at tage penge fra dig ved 1,60€.
Nu tager de maks 1€ per dag, eller du kan vælge at have internet i 12 timer for 1€. 7 dage koster 3€ og jeg mindes 30 dage koster 5€.
Jeg er pt. i sydøst Estland (Otepää) og der er der hastigheden er målt. Det kan sagtens være at den vil være højere i Tallinn.
Der er gratis WiFi overalt in Tallinn. Jeg har aldrig haft brug for 3G :PIT-ekspert Yvossen (63265) skrev:Det kan sagtens være at den vil være højere i Tallinn
Claus Jørgensen (63260) skrev:Jeg flyttede til Stockholm, med 2 vintre med -20 og sne i 6 måneder, efter at have boet i Århus egnen i 16 år uden at se en temperatur under -10.
Well, bortset fra sidste vinter, så har vi haft tre vintre her i Sønderjylland med temperaturer omkring de -15 - -20
Claus Jørgensen (63260) skrev:Jeg flyttede til Stockholm, med 2 vintre med -20 og sne i 6 måneder, efter at have boet i Århus egnen i 16 år uden at se en temperatur under -10.
(det begynder typisk at sne i November, og i holder op slutningen af December, for så at være -10 til -20 indtil Marts/April, hvor det så sner lidt igen, før det bliver varmere. Det er dejligt, solskin, koldt og ingen ny sne hele tiden. Ikke alt det sjask som i Danmark)
Må nu tillade mig at være ganske enig, en vinter i stockholm er noget andet end i Danmark, der er sgu koldt. Flyttede derop i marts, der var stadig minus 19 nogle morgner. Det sneede 1. april og var generelt set ret ubehageligt. Masser af is, der smeltede langsom i løbet af dagen og så frøs igen, når solen gik ned. Kan ikke huske, hvornår der egentlig var 100% isfrit, men det tog ret lang tid.
Udover det er det verdens kedeligste storby.
Qw_freak (63271) skrev:.Der er gået glip af noget den sidste uges tid!?
recap anyone....?
Der er stadig hård kamp om det sidste ord.
Zombie Steve Jobs (63269) skrev:Claus Jørgensen (63260) skrev:Jeg flyttede til Stockholm, med 2 vintre med -20 og sne i 6 måneder, efter at have boet i Århus egnen i 16 år uden at se en temperatur under -10.
Må nu tillade mig at være ganske enig, en vinter i stockholm er noget andet end i Danmark, der er sgu koldt. Flyttede derop i marts, der var stadig minus 19 nogle morgner. Det sneede 1. april og var generelt set ret ubehageligt. Masser af is, der smeltede langsom i løbet af dagen og så frøs igen, når solen gik ned. Kan ikke huske, hvornår der egentlig var 100% isfrit, men det tog ret lang tid.
Udover det er det verdens kedeligste storby.
Vi har da også haft sne ind i april i danmark?
Vi har haft sne ind i juni i danmark: http://vejret.tv2.dk/artikel/id-69072008:helt-ekst...
Jeg bor i danmak og der er op ad bakke begge veje osv
.. der lige fik fornøjelsen af et par invandrere der ikke kunne finde ud af at køre bil. De kører noget der ligner 90-100km i timen på en 2-sporet vej i byen. Jeg ligger i yderste spor da jeg lige har overhalet en bus, og begynder at trække ind da jeg kan se de kører væsentligt hurtigere end mig. Der er de så allerede ved at skifte spor, så de kan overhale mig indenom, og det ender med at de må bremse op...
Det fik jeg så horn for fuld udblæsning for samt diverse fingre, håndtegn og hvad de nu ellers kan kaste efter en, og da de endelig får overhalet, da åbner passageren døren (i fart) mens han spiller idiot.
.. der hader at køre i nærheden af Brabrand.
Det fik jeg så horn for fuld udblæsning for samt diverse fingre, håndtegn og hvad de nu ellers kan kaste efter en, og da de endelig får overhalet, da åbner passageren døren (i fart) mens han spiller idiot.
.. der hader at køre i nærheden af Brabrand.
... Der undrer sig over, om det er hurtigst at kontakte SlettetBruger via Facebook eller Newz.dk-forummet?
Porre, skal vi drikke øl på lørdag? :)
Porre, skal vi drikke øl på lørdag? :)
.. der henter Sims 2 - Ultimate Collection
bare fordi man kan, og fordi det er gratis.
http://help.ea.com/en/article/latest-patch-the-sim...
Kræver dog en Origin-account.
bare fordi man kan, og fordi det er gratis.
http://help.ea.com/en/article/latest-patch-the-sim...
Kræver dog en Origin-account.
http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/ skrev:From the ‘Games’ tab in the Origin menu, select ‘Redeem Product Code’ and enter the code I-LOVE-THE-SIMS
... you can also redeem your code online. Just visit the Origin code redemption page and log in to your Origin Account. Then enter I-LOVE-THE-SIMS in the ‘Product Code’ field.
Magten (63285) skrev:...der synes Microsoft har ødelagt Xbox Music app'en til WP på det seneste...
Er der nogen der bruger Spotify? Er den blevet brugbar eller er det stadig noget ubrugeligt skidt der sletter ens musik hele tiden og crasher hvert 3. sekund?
Spotify fungerer glimrende her. Efter opdateringen har jeg ikke haft problemer med at den sletter offline-musik
Så længe det hele er af fri vilje, og at i har et safeword, må i helt selv om hvad i laver i privaten!
.. hvis internet er gået kaput.
.. der lige har fundet ud af at jeg har en døgnservice aftale på min forbindelse gennem firmaet.
.. der har haft en tekniker ude og kigge på min linje kl 20.30.
.. der har fået nyt modem og fjernet nogle gamle kabler.
.. hvis internet stadig ikke virker.
.. der bliver flyttet til en anden port på centralen i et forsøg på at afhjælpe problemet, men først på mandag. Det er en lidt mærkelig definition af "døgnservice".
.. der lige har fundet ud af at jeg har en døgnservice aftale på min forbindelse gennem firmaet.
.. der bliver flyttet til en anden port på centralen i et forsøg på at afhjælpe problemet, men først på mandag. Det er en lidt mærkelig definition af "døgnservice".
... der var sulten, og gik over til et pizzaria der har åbent til 01:00
... der fik at vide at køkkenet var lukket kl. 10
... der hader Stockholm og Svenskernes idé om at alting har lukket om sommeren
... der fik at vide at køkkenet var lukket kl. 10
... der hader Stockholm og Svenskernes idé om at alting har lukket om sommeren
mrtb (63291) skrev:.. hvis internet er gået kaput.
... der har bestilt flytning af internet til d. 1/8.
... der nu for tredje dag i streg har fået flyttet sit internet til den nye adresse.
... der ikke kan få gjort noget ved det før på mandag, grundet at kundeservice holde lukket.
... der har ferie! :D
... der har et værelse/lejlighed med WiFi (ifølge booking)
... der har ethernet >_<
... der er glad for at jeg tog computeren med!
... der har et værelse/lejlighed med WiFi (ifølge booking)
... der har ethernet >_<
... der er glad for at jeg tog computeren med!
...der holder sig til google, hvis det er i orden med jer.
http://peecee.dk/uploads/072014/binggoogle.png
http://peecee.dk/uploads/072014/binggoogle.png
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.