mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (63950) skrev:Jeg prøver at overholde mit budget på max 25.000 kr i lommepenge, derfor nøjes :DHamderbob (63946) skrev:Magten (63938) skrev:Jeg tror vi tager helikopterturen når vi kommer til Las Vegas.. Der kunne i hvert fald være super cool at se det fra den vinkel :)Hamderbob (63934) skrev:Magten (63933) skrev:...der kom til Grand Canyon i går aftes...
...der glæder sig til se det i dagslys i stedet for mørke, selvom man godt kunne fornemme hvor absurd stort det er ^^
Tag og køb dig til en helikopter tur over GC det kan helt sikkert anbefales. jeg gjorde det selv da jeg var i USA og har ikke fortrudt jeg brugte de små 1000kr. på at 60-75min flyveturen tog. og så var der video over hele turen bagefter man fik med.
Hvorfor nøjes ;) du kan jo tage turen begge steder :)
hvis du er til forlystelser, og ikke har noget i mod højder så tag forbi stratosphere tower, der er nogle ganske sjove og grænse overskridende forlystelser der :)
Jeg fik i hvert fald flyttet nogle grænser da jeg prøvede dem :)
Jeg overvejer virkelig Stratosphere tower, men min højdeskræk sidder i baghovedet og råber "STOOOP" :P Kunne være fedt at få overvundet det dog!
Jeg kunne mærke tyngdekræften i benene, da jeg var der oppe og tænkte selv, hvad fanden har jeg gang i. Fik dog selv rykket en del grænser der, og syntes det var fedt bagefter jeg havde prøvet de forskellige ting der var :)
#55 22000 dollars i minuttet, siger Twitter (som man er på, når facebook er nede)
... der nok meget snart har en Intel I340-T4 og en HP ProLiant MicroServer G7 N54L til salg.
... der burde få nyt server hardware fredag som skal tage over for både ESXi hypervisoren og HP lageret.
... der burde få nyt server hardware fredag som skal tage over for både ESXi hypervisoren og HP lageret.
... der tidligere har omtalt hans højlydte overbo.
... der bare lige smider denne her.
... siger husk at skrue godt op, mobil mikrofonen var ikke lige optimal.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/VID_20...
...der er så voldsomt irriteret over at han har brugt 2k på at opgradere serveren og den så er begyndt at larme så meget.
det var 40% af alle penge jeg havde til rådighed, lige ud af vinduet fordi den ikke kan stå tændt nogen steder.
det var 40% af alle penge jeg havde til rådighed, lige ud af vinduet fordi den ikke kan stå tændt nogen steder.
Jeg har i hvert fald 2 købere til sidstnævnte.IT-ekspert Yvossen (63960) skrev:... der nok meget snart har en Intel I340-T4 og en HP ProLiant MicroServer G7 N54L til salg.
Hvad man kan bruge netkortet til af sjove ting?
Har overvejet at købe 2 gag balls, pakke dem ind og hænge dem i en pose på hans dør med en venlig hilsen. Men, du får man ikke til at stå ud af sengen klokken 02:21 om natten hvis jeg allerede sover. :-)
Net kortet kan bruges til blandt andet failover og load balancing. Men, hvis man kører Windows 8/Windows Server 2012 der understøtter SMB3, så kan den lidt ekstra sjov da den har RDMA og RSS. RDMA og RSS giver nemlig mulighed for SMB3 Multichanneling. Det var meningen at kortet skulle være blevet brugt mellem HPPLMS og en Hyper-V server, men nu bliver de lagt sammen til én enhed.
Har overvejet at købe 2 gag balls, pakke dem ind og hænge dem i en pose på hans dør med en venlig hilsen. Men, du får man ikke til at stå ud af sengen klokken 02:21 om natten hvis jeg allerede sover. :-)
Net kortet kan bruges til blandt andet failover og load balancing. Men, hvis man kører Windows 8/Windows Server 2012 der understøtter SMB3, så kan den lidt ekstra sjov da den har RDMA og RSS. RDMA og RSS giver nemlig mulighed for SMB3 Multichanneling. Det var meningen at kortet skulle være blevet brugt mellem HPPLMS og en Hyper-V server, men nu bliver de lagt sammen til én enhed.
IT-ekspert Yvossen (63960) skrev:en HP ProLiant MicroServer G7 N54L til salg.
Muligvis interesseret.
... der er nået frem til Baskerlandet, nærmere talt Bilbao
Lidt køligere end Barcelona, men stadigvæk med shorts på.
Lidt køligere end Barcelona, men stadigvæk med shorts på.
IT-ekspert Yvossen (63966) skrev:Har overvejet at købe 2 gag balls, pakke dem ind og hænge dem i en pose på hans dør med en venlig hilsen. Men, du får man ikke til at stå ud af sengen klokken 02:21 om natten hvis jeg allerede sover. :-
Det er vel ikke deres skyld hvis der er meget lyt i huset?
Jeg kan høre knirken fra toiletpapirs rulle holderen på min overbos toilet. Det er lidt nitte altid at vide når han har været ude og skide, også om natten.. Men man overlever vel?
Hængerøven (63969) skrev:Det er vel ikke deres skyld hvis der er meget lyt i huset?
Jeg kan høre knirken fra toiletpapirs rulle holderen på min overbos toilet. Det er lidt nitte altid at vide når han har været ude og skide, også om natten.. Men man overlever vel?
Ikke når de ligger og knalder i ~30 minutter på fuld blæs midt om natten. Vi kan ikke høre andet end deres skrig/brøl. Vi kan ikke høre sengen, kun muligvis lige ane et eller andet der bumper lidt når de gør det rigtigt hårdt, men det er absolut intet problem. Tale, musik og lignende er ikke noget man hører med mindre det er råd/højt.
En anden ting er også i lejlighedsmiljø, så må man sørge for at holde sit højlydte sex til dagstimerne, det er vist ret normalt at man har regler om nattero fra 22-23-tiden om aftenen til et vist tidspunkt om natten.
Mobil optagelsen afspejler slet ikke realiteten mht. lyd niveauet.
IT-ekspert Yvossen (63970) skrev:det er vist ret normalt at man har regler om nattero fra 22-23-tiden om aftenen til et vist tidspunkt om natten
Ganske sandt. Men ro er ikke det samme som ikke at kunne høre de andre, og sex må om noget anses som noget naturligt at gøre i natte-og aften timerne.
IT-ekspert Yvossen (63970) skrev:Mobil optagelsen afspejler slet ikke realiteten mht. lyd niveauet.
Det må være det.. For det må dælme være højt tænker jeg. Min gamle underbo så jeg gerne skiftet ud med en der kun larmede en halv times tid i døgnet istedet for det "dunke dunke" musik på alle tider af døgnet (det tog et halvt år for udlejer at få ham på porten)
... der ikke kan forstå man bliver stødt over højlydt sex
- men konfronter ham/dem med det, måske er de ikke klar over det, og synes det er mega pinligt?
- men konfronter ham/dem med det, måske er de ikke klar over det, og synes det er mega pinligt?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63974) skrev:... der ikke kan forstå man bliver stødt over højlydt sex
Jeg kan godt blive lidt stødt over at der ikke er nogen der har højlydt sex med mig :(
Hængerøven (63975) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (63974) skrev:... der ikke kan forstå man bliver stødt over højlydt sex
Jeg kan godt blive lidt stødt over at der ikke er nogen der har højlydt sex med mig :(
Stødt er ikke problemet, det faktum at vi vågner af det og ikke kan sove på grund af det når man skal op tidligt om morgenen. Gør de det i dagstimerne, ganske fint, ingen problem.
De kan ikke være andet end klar over det, der har været banket på en radiator et par gange og de har klar og tydeligt banket tilbage når de har været færdige.
Jeg har samme problem som den kære Yvossen, men det er nu ikke sådan så jeg bliver stødt over det. Jeg finder det bare temmelig irriterende at min skønhedssøvn skal forstyrres af at de ikke kan nøjes med at larme indenfor de timer man nu må det.PHP-Ekspert Thoroughbreed (63974) skrev:... der ikke kan forstå man bliver stødt over højlydt sex
I lejligheden hvor vi boede før har vi oplevet tre forskellige overboer - og alle tre lå og knaldede ... Ja, det er træls, men grin af det og luk øjnene.
Magten, du er storbyboer, er du ikke vant til larm?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63979) skrev:... Ja, det er træls, men grin af det og luk øjnene.
Hvis jeg er så uheldig at vågne midt i en søvn cyklus, så kan der sagtens gå en time eller to før jeg rigtigt sover igen. De har også flere gange gennemført agten på en nat (med godt en times mellemrum). Hvis jeg mister 1-2 timers søvn på en nat, så er den næste dag ødelagt både mht. indlæring på uddannelsen og koncentrationen på arbejdspladsen.
"Ja, ja, du kan bare lukke øjnene og sove" ... nej, det er jo lige netop problemet. Det kan jeg ikke.
Der var faktisk en nat hvor det skete og jeg havde et møde med en IT ingeniør fra Mærsk dagen efter og mødet gik lidt skæv grundet kraftig hovedpine, manglende koncentrationsevne og problemer med at tænke klart/hurtigt.
(Tag det ikke personligt Stig)
... der virkelig ikke fatter folk der ikke kan "slukke" og sove o_O
... der ikke kan forstå, hvordan en dag kan være ødelagt pga. afbrudt søvn
... der vist er meget heldig hvad søvn angår o_O
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63981) skrev:(Tag det ikke personligt Stig)
Jeg tror også du er meget heldig. Jeg sover på visse tidspunkter af natten ikke ret tungt. Mht. søvn-mængde så er min krop generelt ret krævende for at kunne fungere normalt, plus jeg er kraftigt B-menneske og er i forvejen meget dårlig til at sove om natten og stå tidligt op.
Jeg oplever ofte at jeg har været træt en hel dag, så når uret rammer et sted mellem 21:00 og 22:00, så er jeg lys vågen og det er næsten uanset hvor meget jeg har sovet inden og hvor længe jeg har været vågen.
Kender det godt, det med at være træt hele dagen og vågen om natten - især når jeg arbejder om natten - men føler aldrig at mangel på søvn ødelægger min dag?
Har flere gange måttet nøjes med 4-5 timer i løbet af to dage, fordi der lige var en brand midt om natten.
Kender det godt, det med at være træt hele dagen og vågen om natten - især når jeg arbejder om natten - men føler aldrig at mangel på søvn ødelægger min dag?
Har flere gange måttet nøjes med 4-5 timer i løbet af to dage, fordi der lige var en brand midt om natten.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63983) skrev:Har flere gange måttet nøjes med 4-5 timer i løbet af to dage, fordi der lige var en brand midt om natten.
Det kan jeg ikke, alt under 7½ time er uacceptabelt for at fungere normalt her. 9 timer er faktisk nok optimalt, dog sjældent at jeg får det.
IT-ekspert Yvossen (63984) skrev:Det kan jeg ikke, alt under 7½ time er uacceptabelt for at fungere normalt her. 9 timer er faktisk nok optimalt, dog sjældent at jeg får det.
Der er vi nok alle lidt forskellige..
Jeg kan personligt godt nøjes med 4-5 timers søvn uden de store problemer dagen efter. Kan sagtens mærke jeg ikke er tilstrækkeligt udhvilet, men ikke noget der vil komprimere min dag.
til hverdag sover jeg kun 6 timer, mere eller mindre en fast rytme :)
Det skal lige siges at behovet for søvn er en selvforstærkende effekt. Hvis du bliver vant til at sove 9 timer hver nat, jamen så har du brug for de 9 timer for at føle dig udhvilet.
Men tilbage til pointen, med mindre de ligefrem skriger, har du ikke så meget at skulle have sagt. Hvis du banker i loftet/radiatoren hver gang de knepper, er det dig der kommer i fare for at ryge på gaden. :)
... der nu har set hele Bilbao sammen en smuk lokal ven/guide.
... der siesta. Aftensmad kl. 22 er da helt normalt :D
... der siesta. Aftensmad kl. 22 er da helt normalt :D
Hængerøven (63986) skrev:Men tilbage til pointen, med mindre de ligefrem skriger, har du ikke så meget at skulle have sagt. Hvis du banker i loftet/radiatoren hver gang de knepper, er det dig der kommer i fare for at ryge på gaden. :)
Hun skriger, meget og højt. Han stønner, meget og højt. Det virker til at hendes skrigen får ham til at forstærke hans stønnen og omvendt. Det starter let og bliver konstant højere og højere til han kommer med sit afsluttende brøl og han bruger 2-4 minutter på at være stakåndet bagefter.
Hængerøven (63986) skrev:Der er vi nok alle lidt forskellige..
Jeg kan personligt godt nøjes med 4-5 timers søvn uden de store problemer dagen efter. Kan sagtens mærke jeg ikke er tilstrækkeligt udhvilet, men ikke noget der vil komprimere min dag.
til hverdag sover jeg kun 6 timer, mere eller mindre en fast rytme :)
Min faste søvnrytme ligger cirka på 7-7½ time og der kan jeg let mærke symptomerne du beskriver ved dine 4-5 timer. Jeg føler mig ikke komplet udhvilet og men det er ikke noget jeg føler mig begrænset af eller føler at det er til gene.
Jeg føler mig bedst tilpas ved cirka 9 timer, det er dog ikke hver uge at jeg har en nat med den mængde søvn simpelthen fordi det ikke kan lade sig gøre.
amplificator (63989) skrev:Er hun i det mindste lækker?
Jeg har aldrig set hende, hun er ikke fastboende deroppe.
IT-ekspert Yvossen (63990) skrev:Jeg har aldrig set hende, hun er ikke fastboende deroppe.
Er det den samme?
Det er en anden slags larm - jeg kan fint sove med vinduet åbent selvom der er gang i busser og et værtshus 30m væk. Men en seng der knalder mod radiator samtidig med højlydte (dog tilfredse, lyder det som om) skrig og "JA...JA...YES...YEEEEES" brøl vågner jeg af ^^PHP-Ekspert Thoroughbreed (63979) skrev:I lejligheden hvor vi boede før har vi oplevet tre forskellige overboer - og alle tre lå og knaldede ... Ja, det er træls, men grin af det og luk øjnene.
Jeg har som sagt ikke noget imod at de knalder, men hvis de kunne overstå det inden kl 24 ville de være rart, så man trods alt kan få en 6 timers sammenhængende søvn. Jeg kan godt fungere med mindre søvn, men det er i en begrænset periode :)
... Der overvejer et Das Keyboard 4 Ultimate.
Er der nogle der har erfaringer med sådan et?? Evt. alternativer? Vil gerne kunne prøve det af, men kan ikke rigtig finde en dansk webshop med det.. Eller evt. En butik i Aarhus..
Er der nogle der har erfaringer med sådan et?? Evt. alternativer? Vil gerne kunne prøve det af, men kan ikke rigtig finde en dansk webshop med det.. Eller evt. En butik i Aarhus..
IT-ekspert Yvossen (63962) skrev:... der tidligere har omtalt hans højlydte overbo.
Har du overvejet om han ligger og har mega ondt i et eller andet? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.