mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (10550) skrev:...der undrer sig over at der ikke var nogen liveblog, da Microsoft præsenterede deres første telefoner, i virksomhedens historie.
Failphone be ugly. Desuden er det kun pædofile, der interesserer sig for Microsofts første telefon i virksomhedens historie - og vi søger ikke at imødekomme pædofile, gør vi vel?
- Det er helvedes meget lettere at tiltrække frække, frække børn, når ens telefon ligner noget, der er produceret af Fisher Price. Har jeg hørt.
LinguaIgnota (10554) skrev:- Det er helvedes meget lettere at tiltrække frække, frække børn, når ens telefon ligner noget, der er produceret af Fisher Price. Har jeg hørt.
Det er jo så kun den ene, der gør ;-)
Desuden er de ret nytænkende, idet, de hovedsageligt er cloud baserede.
...Der diskutere kvinder med kollegaen.
...Der er blevet enige om at hånden er ens bedste partner, den er altid der for een, og er ligeglad om man vil gøre det i bilen, på toilettet eller under skrivebordet.
...Der er blevet enige om at hånden er ens bedste partner, den er altid der for een, og er ligeglad om man vil gøre det i bilen, på toilettet eller under skrivebordet.
doh09 (10536) skrev:.... der spørger hvorfor elskov er usund
.... der synes det er ret interessant at elskovs kæreste er 2 år yngre end hende ^^
- fordi mig og veninden lever af sodavand, x-rays, McD og gifler :P og er ved at lave kage 8D
- kuvøseguf *rauw* no need to say more.
doh09 (10536) skrev:.... der er blevet tilbudt webcamsex af en 17 årig amerikansk cheerleader han kender som ser riimeligt godt ud :P
.... der overvejer tilbuddet meget kraftigt ^^
- hvis du siger nej, tror jeg du skal begynde at genoverveje din seksualitet. just sayin'..
Caek of Doom (10544) skrev:Der spørger Eva, om hun godt kan huske, at han er på newz? xD
jaja xD for det første er det bare et kompliment, at der var fest i mine trusser, hver gang jeg så på ham xD for det andet har jeg aldrig set ham i de her stenertråde :P
Altså, hvis du er bange for at han ikke ser det, så skal jeg da gerne oprette en tråd, der er dedikeret til emnet.
Hell, jeg kan også forsøge at indsende det som en nyhed.
Hell, jeg kan også forsøge at indsende det som en nyhed.
Hvad mener kæresten om, at du sidder og andendagsvæsker over Mort? - Hjemme hos mig var der dømt lussinger med et boldtræ, men vi er også så konservative.
Det er en smuk tanke, men usandsynligt.
Jeg forventede noget der var fucked op, og er nu skuffet.
For at undgå andre havner i denne situation vil jeg herved kompensere.
http://www.cakefarts.com/
Ronson (10568) skrev:...der tror [url= video[/url] ender i blodig massevoldtægt
Fordi de er krakkemutter?
...der netop fik konverteret hele køkkenet til LED-belysning.
...der er gået fra 158W totalt til 51W totalt og har fået mere lys.
...der desuden fik trukket nyt elnet på gocarten, samt leget lidt på marken.
...der stadig kan køre på 2 hjul.
...der er gået fra 158W totalt til 51W totalt og har fået mere lys.
...der desuden fik trukket nyt elnet på gocarten, samt leget lidt på marken.
...der stadig kan køre på 2 hjul.
moveax1ret (10572) skrev:#10571
du glemte at mærke op med NSFW
... der er sur.
Skulle 'kundeservice' i Føtex ikke forestille at være kundeservice? Jeg havde fundet de ting jeg skulle have, men da jeg kom til kassen fandt jeg ud af at jeg havde glemt min pung derhjemme, så jeg bad kassedamen om at lægge mine varer til side. Kl. var 19.40, og hun fortalte mig at de lukkede kl. 20, fint, jeg kunne godt nå det inden.
Jeg var tilbage cirka ti minutter i, fik at vide at de havde lagt varerne over i kundeservice, så der gik jeg over. Men de mente så at det var så tæt på lukketid at de lige så godt kunne lægge varerne tilbage igen (?!). Så måtte jeg rundt og finde alt det jeg skulle have igen, på 5 minutter. Sikke dog en tid, de fik sparet, ved at lægge varerne tilbage igen, og sikke dog en kundeservice! ò.ó
Skulle 'kundeservice' i Føtex ikke forestille at være kundeservice? Jeg havde fundet de ting jeg skulle have, men da jeg kom til kassen fandt jeg ud af at jeg havde glemt min pung derhjemme, så jeg bad kassedamen om at lægge mine varer til side. Kl. var 19.40, og hun fortalte mig at de lukkede kl. 20, fint, jeg kunne godt nå det inden.
Jeg var tilbage cirka ti minutter i, fik at vide at de havde lagt varerne over i kundeservice, så der gik jeg over. Men de mente så at det var så tæt på lukketid at de lige så godt kunne lægge varerne tilbage igen (?!). Så måtte jeg rundt og finde alt det jeg skulle have igen, på 5 minutter. Sikke dog en tid, de fik sparet, ved at lægge varerne tilbage igen, og sikke dog en kundeservice! ò.ó
Caek of Doom (10578) skrev:... der er sur.
Så står verden da ikke længere!
Børnefødsler er i øvrigt noget af det ulækreste i verden. Kæft, hvor er kællinger klamme indeni. Man væmmes.
...der spørger JER om i kan sige floccinaucinihilipilification uden at kludre i det?
xXgmzorXx (10592) skrev:...der spørger JER om i kan sige floccinaucinihilipilification uden at kludre i det?
Nej.
Jeg fanger ind imellem et afsnit af De Unge Mødre - og de spytter fucking spædbørn ud, som fik de penge for det.
Jeg ser også Singleliv, når det er med Rosin-Brian. Så det.
Jeg ser også Singleliv, når det er med Rosin-Brian. Så det.
qw_freak (10598) skrev:jeg troede det var høje langhårede fyre du tændte på! :)
-.- jeg gjorde ikke noget ved det, fordi jeg ikke ville forarge den stakkels mand og give ham hjertestop xD hvis han havde været ung, høj og langhåret, var jeg kravlet op på skødet af ham xD ..... hvis det var i orden med kæresten xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.