mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Eller også spiller hun jeres berømte "nu viser han interesse, så tester jeg ham lige for HVOR interesseret han er" kort
Btw, 2 dates, og 3 gange mødtes i byen.
Men når jeg er i by er kvinder det sidste i mit hovede ^^ anywho
BTT
Btw, 2 dates, og 3 gange mødtes i byen.
Men når jeg er i by er kvinder det sidste i mit hovede ^^ anywho
BTT
Ikke så meget flirt som totur ^^
...Der ikke gider afsted i morgen
Har selv et kort dog... "glemte" nogen film ude ved hende ;) de skal jo afhentes. så skruer vi op for den generte tilbageholdene charme
...Der ikke gider afsted i morgen
Har selv et kort dog... "glemte" nogen film ude ved hende ;) de skal jo afhentes. så skruer vi op for den generte tilbageholdene charme
;P ej pjat, eftersom jeg godt kan li unge piger må 18 lige kunne skralde an. Nu må vi se. skal nok holde jer opdaterede
...Der elsker sine fivefingers sko
http://jonesthought.files.wordpress.com/2009/09/vi...
...Der elsker sine fivefingers sko
http://jonesthought.files.wordpress.com/2009/09/vi...
Jeg blev helt oprigtigt en lille smule irriteret over at læse denne her tråd. Så meget dum må der fandeme bare ikke være samlet på ét sted.
OT: Jeg kan også godt lide tissekoner, hvis de ikke lugter grimt.
OT: Jeg kan også godt lide tissekoner, hvis de ikke lugter grimt.
Elskov (10663) skrev:hvis de unge piger er op til 18-19 stykker... hvor gammel er du selv? oO
...Der er 21
Sagde også det er lige i kanten..
...der overvejer at anskaffe sig et Canon EOS 500D. Evt. studentergave
Caek of Doom (10672) skrev:... der wankede for nyligt 8D
Herligt ^^
Officielt prøver jeg på at se hvor lang tid jeg kan klare mig
uofficielt... well read above ^^
Problemet er, at du kan skrubbe og skrubbe og skrubbe med en stålbørste, fylde den med brun sæbe, lufttørre den i en vindtunnel og polere den med dejlig parfume - 15 min. senere stinker de igen af rådden makrel. Og så har de små, rynkede kødvinger og klistret saft.
Jeg har en svag erindring om en Nik og Jay-video, hvor et par damer i den giftemodne alder var lukket inde i en sauna, og det skulle så forestille at være superfrækt. Jeg kan ikke lade være at tænke på den ulidelige, røgede, sødlige stank, der ganske givet må vise sig endnu mere potent, når det rødsprængte kødsår af et kvindeskræv begynder at svede. Hvordan kan de forvente, at man skal kunne opretholde en stenhård erektion, når lokalet stinker langt væk af lighus og fiskeforretning?
...der advarer Systran om at det bliver dyrt... meget dyrt.
...der selv "kom til" at investere i et 450D for et par år siden.
...der nu har brugt over 40.000 på fotoudstyr og netop har fået et "billigt" 4.000 kroners objektiv ind af døren.
...der nu har brugt over 40.000 på fotoudstyr og netop har fået et "billigt" 4.000 kroners objektiv ind af døren.
...Der sad ved siden af en tøs sidst til en fest, som stank af fisse -.- på trods af at hun inden festen havde været i bad. Det var svagt frækt men mest af alt ulækkert.
...Der engang havde en dame med hjeme der savlede så meget fra fitten af det løb mig ned af halsen :(
Skal vi ikke lave en "no wank week" newz konkurrence?
...Der engang havde en dame med hjeme der savlede så meget fra fitten af det løb mig ned af halsen :(
Skal vi ikke lave en "no wank week" newz konkurrence?
...Der skal mødes med 3 amerikanske sapkonsulenter i morgen, hvor den ene er en lille teenlike skinny tøs, og den anden en fræk asiat. ^^
LinguaIgnota (10677) skrev:Problemet er, at du kan skrubbe og skrubbe og skrubbe med en stålbørste, fylde den med brun sæbe, lufttørre den i en vindtunnel og polere den med dejlig parfume - 15 min. senere stinker de igen af rådden makrel. Og så har de små, rynkede kødvinger og klistret saft.
LinguaIgnota (10678) skrev:Jeg har en svag erindring om en Nik og Jay-video, hvor et par damer i den giftemodne alder var lukket inde i en sauna, og det skulle så forestille at være superfrækt. Jeg kan ikke lade være at tænke på den ulidelige, røgede, sødlige stank, der ganske givet må vise sig endnu mere potent, når det rødsprængte kødsår af et kvindeskræv begynder at svede. Hvordan kan de forvente, at man skal kunne opretholde en stenhård erektion, når lokalet stinker langt væk af lighus og fiskeforretning?
Er du gay?
I wish. Desværre er pikkemand endnu grimmere end tissekone.
Nu har jeg svaret på dit spørgsmål, så kan du også svare på mit:
Hvis jeg opfandt en vaginal luftfrisker, som man skød op i fissen, hvorfra den ville levere et skud fyrrenål en gang hver 10. min., ville du så købe den og skrive et par lovprisende ord til brug på min webshop?
Hvis jeg opfandt en vaginal luftfrisker, som man skød op i fissen, hvorfra den ville levere et skud fyrrenål en gang hver 10. min., ville du så købe den og skrive et par lovprisende ord til brug på min webshop?
LinguaIgnota (10683) skrev:
Nej.
Jakob Jakobsen (10679) skrev:...der advarer Systran om at det bliver dyrt... meget dyrt.
Det agter jeg nu ikke at gøre. Jeg er ikke entusiast, så jeg ville ikke ane, hvad jeg skulle gøre med 40000 kr.'s udstyr.
...hvis msn-online-liste voldum lige er gået online på
Ja, den var lidt lakrids. Ikke desto mindre er det sandt. Sig til, hvis I også mener hun hører til på newz. Hun har jo store kasser*?
Edit: nu med hyperlinks!
* enten har hun gjort sine billeder private eller også har jeg været venner med hende efter en omgang importer-venner-fra-email
Edit edit: ...altså siden man/jeg ikke kan se hendes billeder mere
Ja, den var lidt lakrids. Ikke desto mindre er det sandt. Sig til, hvis I også mener hun hører til på newz. Hun har jo store kasser*?
Edit: nu med hyperlinks!
* enten har hun gjort sine billeder private eller også har jeg været venner med hende efter en omgang importer-venner-fra-email
Edit edit: ...altså siden man/jeg ikke kan se hendes billeder mere
... der gerne vil høre, om nogen vil smutte ned på Frederiksbizzle Kommizzle og bestille mit internationale kørekort? Jeg gider ikke stå i kø igennem flere år for at finde ud af, at man har tegnet udenfor linierne, står i den forkerte kø og skal udfylde blanket 42 i tre og ikke fire eksemplarer, alle nummerede.
vandfarve (10694) skrev:Så man kan køre i *trommehvirvel* udlandet!
Eller rettere, så nogle idioter kan overtales til at udlevere et motorkøretøj til farmand, så jeg kan udrette død og ødelæggelse på de små veje ude i verden.
Hvorfor kan jeg ikke det med mit almindelige lyserøde kørekort? Da jeg fik mit midlertidige kørekort, måtte jeg kun køre rundt i Skandinavien, derfor sluttede jeg at med mit "færdige" kort at jeg må sjolle rundt på alle veje, lige fra Berlin til Bahrain.
Men oplys mig. Jeg har ALDRIG hørt om et internationalt kørekort.
Noget helt andet er jo, hvorfor nogen overhovedet i første omgang har udleveret "license to kill" (*host* drive) til dig?
Det er jo ikke forsvarligt med alle de stoffer, du render rundt og tager!
For slet ikke at tale om alt den slettelak, der ryger op i næsen ved et "uheld" hver gang du streger ud i en FN-resolution.
Det er jo ikke forsvarligt med alle de stoffer, du render rundt og tager!
For slet ikke at tale om alt den slettelak, der ryger op i næsen ved et "uheld" hver gang du streger ud i en FN-resolution.
Systran (10695) skrev:Men oplys mig. Jeg har ALDRIG hørt om et internationalt kørekort.
Jep!
https://www.borger.dk/Emner/transport-og-rejser/koerekort/Sider/koerekort-i-udlandet.aspx? skrev:Hvis du skal være i et land uden for EU i længere tid, skal du have et internationalt kørekort. Et internationalt kørekort erstatter ikke det almindelige kørekort, men er et bevis på, at man har ret til at køre bil.
For det første er det en god idé, da ikke alle verdens politistyrker anerkender (eller vil anerkende) nationale kørekort, ligesom det ofte kan være et krav fra udlejningsfirmaer.
Det svarer i høj grad til funktionen af et pas. Et pas viser bare, at du er borger i et land og har ret til at rejse, men har ingen værdi i sig selv (udover som ID, hvor man ellers kan bruge mange andre ting som erstatning).
Tilsvarende med et internationalt kørekort, hvor der findes fælles standarder, der fortæller, at jeg er (u)ansvarlig nok til at føre motoriserede køretøjer.
vandfarve (10691) skrev:... der gerne vil høre, om nogen vil smutte ned på Frederiksbizzle Kommizzle og bestille mit internationale kørekort? Jeg gider ikke stå i kø igennem flere år for at finde ud af, at man har tegnet udenfor linierne, står i den forkerte kø og skal udfylde blanket 42 i tre og ikke fire eksemplarer, alle nummerede.
Du skal da bare lære at sætte dig igennem.
Vil du låne en peberspray?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.