mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
great xnomnomzx
... Der har sovet megagodt i en seng der lugtede af eddike, var fyldt med sukker, og hår fra tidligere gæster.
... Der nu lugter af eddike
... Der har sovet megagodt i en seng der lugtede af eddike, var fyldt med sukker, og hår fra tidligere gæster.
... Der nu lugter af eddike
Noo.. don't fall for it! Du er nået så langt i dit sundhedsprojekt
...Der spiser slik og drikker sweppes, hold kæft det smager
...Der spiser slik og drikker sweppes, hold kæft det smager
... der blev vækket a en nordjyde der ville snakke med kirken. Han havde kun to cifre rigtig.
"The fingers you have used to dial are too fat. If you would like to obtain a special dialing wand please mash your palm against the keypad now"
"The fingers you have used to dial are too fat. If you would like to obtain a special dialing wand please mash your palm against the keypad now"
Rasmus064 (10812) skrev:...der under sig om NioBes quest også gælder for Cola Zero/light da der vist ikke er noget sukker i?
Sodavanden er faktisk ikke problemet for mig, heldigvis! Det er mere alle de lækre kager der skriger på mig.
Så længe jeg holder mig fra alm Coca Cola, så kan jeg sagtens styre mig. Bliver hurtigt afhæning af den. xP
SlettetBruger (10811) skrev:hmm. det er måske en mere fair konkurrence, du opgiver sukker, og jeg opgiver.. ja u know
Pt alt hvad der har med slik og kager og gøre hvertfald.
...Der synes man skulle droppe DRM på spil, og istedet gøre som de gjorde ved, var det batman? og sørge for man kom galt afsted et sted inde i spillet hvis man sidder med et modificeret spil :)
SlettetBruger (10815) skrev:...Der synes man skulle droppe DRM på spil, og istedet gøre som de gjorde ved, var det batman? og sørge for man kom galt afsted et sted inde i spillet hvis man sidder med et modificeret spil :)
og det er ikke DRM? For at opdage at der er pillet skal man jo have et eller andet tjek.
Personligt syntes jeg at man skal droppe DRM og til gengæld tilbyde unikke online features, f.eks. extra skins ved regestrering eller løbende unikke biler i racerspil etc. Så kan folk stadig nyde deres spil hvis de har mistet nettet, men der er stadig gulerod for at fravælge piratkopien.
...der tror han har været for meget på newz.dk.
...der sad og ledte efter "informativ" ratingen på et indlæg på FB.
...der sad og ledte efter "informativ" ratingen på et indlæg på FB.
Caek of Doom (10791) skrev:.. der spørger Eva og hun ikke skal "rive lidt i klokken" først 8D
aaaarh, så skal jo først ned og finde frækkerten i en eller anden kasse i kælderen :(
... der er spændt på min computers dødsdag :P
... der virkelig skal tage sig sammen i stedet for at stene -.-
...der netop fandt ud af at en spurvehøg kan holde rigtigt, rigtigt, rigtigt godt fast med sine kløer.
...der efter at have fået et par nye piercinger slap den løs.
... der mangler et øje? http://img380.imageshack.us/img380/8746/picture137...
...dunno, tørster bare generelt efter cola end alt andet når jeg først er startet, også vil jeg have mer, og kan ikke stoppe igen. Har det slet ikke sådan med alt andet... er blevet glad for squash..
...der er frækkere end ZiN http://picasaweb.google.dk/Zenia86/Bla#54607720328...
...der er frækkere end ZiN http://picasaweb.google.dk/Zenia86/Bla#54607720328...
... der påpeger for NioBe, at hans charmerende udtryk (læg mærke til det løftede øjnbryn, den "cool" attitude, og det uigenkaldeligt sexede "how' you doin~?"-look), kombineret med et lækkert "gruff"-udseende i form af et halvbaberet ansigt for maksimal mandelig "I couldn't give a rats ass about the hair in my face"-stil, gør mig til - potentielt - den mest sexede mand i live.
oxxy (10831) skrev:I kvinder ska sku lære at bruge fingrene!
og lade os se på lidt oftere! ^^
du burde tage Caek lidt mere alvorligt, tsk tsk. det ER faktisk en klokke vi snakker om xD Nede i min kælder ligger verdens grimmeste, mest irriterende porcelænsklokke dækket med glimmer og sukkersøde julemotiver, som jeg vandt i en juledansekonkurrence, da jeg var lille. Jeg kom på en 3. plads - ud af tre.
Elskov (10846) skrev:oxxy (10831) skrev:I kvinder ska sku lære at bruge fingrene!
og lade os se på lidt oftere! ^^
du burde tage Caek lidt mere alvorligt, tsk tsk. det ER faktisk en klokke vi snakker om xD Nede i min kælder ligger verdens grimmeste, mest irriterende porcelænsklokke dækket med glimmer og sukkersøde julemotiver, som jeg vandt i en juledansekonkurrence, da jeg var lille. Jeg kom på en 3. plads - ud af tre.
I såtilfælde bør du lære hende at bruge anførselstegn korrekt.
Rasmus064 (10770) skrev:Elskov (10767) skrev:Du kan lide det *rauw*
Jeg kan lide alt med to eller flere patter.
Så vil du elske hende her!
oxxy (10848) skrev:Så vil du elske hende her!
4 patter? FEDT :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.