mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (11100) skrev:Nogle mere end andre. Har tit og ofte oplevet gymnasie drenge tro at de er meget mere bedre vidne end os alm it-mennesker hvad it angår
Well ^^ for mit vedkommende måske. Jeg er IT mand med ved meget lidt om det, trods en uddannelse. men min nysgerrighed og "prøve sig frem" evne er megagod ^^
... Der er ved at installere en W510 med WinXP
... Der hader AHCI pis
... Der fik W510'ern tilbage efter rep på 2 uger fordi skærmen var stærk lyserrød
... Der har en date søndag =3
Der ikke er enig.
Så hopper vi let og elegang over den dejlige forelskelses-forår :(
+ det er nu vi har tiden hvor der er skyfri himmel, samtidig med der er køligt. ( ikke idag )
...Der er kulde-elsker
Så hopper vi let og elegang over den dejlige forelskelses-forår :(
+ det er nu vi har tiden hvor der er skyfri himmel, samtidig med der er køligt. ( ikke idag )
...Der er kulde-elsker
SlettetBruger (11088) skrev:...Der fandt ud af at een af de unge piger han fik nummeret på IKKE ligner en ung pige i brystområdet O.O
Inb4 pic or it didn't happen
http://img689.imageshack.us/i/dsc07395l.jpg/
Næææ, se, det er jo Sidney Lee med patter og laskede overarme.
Oh god.. du har ret.
Well, jeg har altid drømt om sex med sidney.. nu får jeg chancen ^^
...Der skal tisse
Well, jeg har altid drømt om sex med sidney.. nu får jeg chancen ^^
...Der skal tisse
...der netop har lavet sin første succesfulde nødlanding af et A-10 Warthog uden motorer.
...der er glad for at det er i et spil, ellers kunne faktummet at han droppede alle sine bomber på det nærliggende atomkraftværk, måske give lidt problemer efterfølgende.
...der er glad for at det er i et spil, ellers kunne faktummet at han droppede alle sine bomber på det nærliggende atomkraftværk, måske give lidt problemer efterfølgende.
Woller (9705) skrev:
...der lige har brækket en finger ved at slå på en ko :/
...der i samme omgang fik trykket et ribben eller to
...der i det mindste fandt ud af hvilken ko der skal slagtes næste gang
...der lige har pakket føromtalte ko ned i en masse poser på 500g hver
...der ikke skal købe oksekød foreløbig
...der har ryddet op i kummefryseren
...der fandt ting med mindst holdbarheds dato tilbage i 2002
Rasmus064 (11119) skrev:Woller (11118) skrev:
...der lige har pakket føromtalte ko ned i en masse poser på 500g hver
Stakkels ko :(
En pose på 500g er faktisk ret stor.
...der netop har indtaget den saftigeste BBQ pulled pork sandwich
Jakob Jakobsen (11122) skrev:...der netop har indtaget den saftigeste BBQ pulled pork sandwich
Mangler der ikke noget sovs af en art?
LinguaIgnota (11123) skrev:Du har bare ikke proppet den dejlige gris i Brugsens billigste flüte...
Glemte desværre at få et ordentligt brød med hjem da jeg var i byen, så der blev hevet et flute, netop fra Brugsen, op af fryseren.
XorpiZ (11124) skrev:Mangler der ikke noget sovs af en art?
Nej, "sovsen" er saften fra kødet som er godt krydret. Det er kun flutes, ost og pulled pork.
Vi kan ikke være venner mere.
Er det nakkekam? Hvad vejede den, hvor længe gav du den og ved hvilken temperatur? - Jeg har drømt om at lave sådan noget svineri, siden jeg første gang så det i Man V. Food.
Er det nakkekam? Hvad vejede den, hvor længe gav du den og ved hvilken temperatur? - Jeg har drømt om at lave sådan noget svineri, siden jeg første gang så det i Man V. Food.
Ronson (11127) skrev:Mad er per definition tørt og kedeligt uden sovs
Nej, der ligger ca. 2 liter godt krydret kødsaft med kødet. Man tager af kødet der ligger nede i saften, så det bliver absolut ikke tørt.
gnarfsan (11128) skrev:Der lige vil høre Jakob om han ikke har en opskrift...
Opskrift og opskrift.
Jeg tog en hel nakkekam (svin), fjernede sværen og kom den i en Römertopf sammen med et par store løg i halve, 7-8 fed hvidløg, 4 halverede (og udstenende) chilipebre, Paprika, brun farin og en lille dåse tomatpasta (uden dåsen) og så selvfølgelig salt og peber.
Så ryger det i ovnen ved 120 grader.
8-12 timer senere, tager du det ud af ovnen, fjerner løg, hvidløg og chili.
Så fjerner du fedtet fra nakkekammen og "trækker" kødet i stykker med et par gafler eller "madpincetter".
Så er din pulled pork klar og der skulle gerne være rigelig med "sovs" til at det ikke bliver tørt.
[url= laver de det i en crock-pot.
... damen der joinede Paradise i fredags har a-skål =3 hun er da 19, og sikkert også en barberet røv.
...Der spørger hvor mange der vidste at mange pr0nstjerner faktisk afblejer røvhullet!
...Der spørger hvor mange der vidste at mange pr0nstjerner faktisk afblejer røvhullet!
Det er min bitre erfaring at mindre til mellem størrelse patter har en større chance for at være pænere end kæmpejunger :)
...Der egentlig kun har det krav at de skal være naturlige
...Der egentlig kun har det krav at de skal være naturlige
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.